51000 https://blog.dnevnik.hr/51000ri

petak, 23.11.2007.

Image and video hosting by TinyPic


stvarno ne volim zimu ... ove kratke dane ... mrak koji brzo
dođe .. dan koji je prošao i još duže noći .,
... fali muving .. svi se uvukli u kuću ko mede spremne za
zimski san ..

... šetnja nije loše ali sam .. uhhhh ubija ponekad headbang
stvarno potreba je čovjeka ponekad da bude sam ali
koliko to ponekad treba trajati ... trenutak ili dužiiii trenuuutaaakkkk

mene moja samoća polako al sigurno guši ...i jedva čekam dan
njegovog povratka ..koji je tu na vidiku ....kiss

i danas otvarajući poštu baš sam se iznenadila .. nije bio račun
već jedna razglednica ..
ne sjećam se kad sam zadnji put primila razglednicu .. otkad smo svi
mobilni stižu mms-ovi , poruke a razglednice ... skoro pa zaboravljeno
vrijeme

.. a na dnu plakara još uvijek stoji moja kutija krcata razglednica
ima ih od svuda ... baš se putovalo ..
.. više družilo
.. više smijalo

čini mi se da je i to skoro pa zaboravljeno vrijeme




23.11.2007. u 19:30 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

osvojen baner kod 1njofra
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Vrijeme je kovanica tvog života. Imaš samo jednu, pa pazi da drugi ne odrede kako ćeš ju potrošiti ....


zanimljivo mjesto za socijalizaciju,druženje,
spajanje,psihopomoć

moje sutra








Free Website Counter
Free Website Counter
imeem
radioblogclub.com
photos
uploadphoto
slike


Vaše blogove čitam
marenda
lokalpatriot
kora-kri
exzmajka- rubinica
vitae..
mirisdunje
1njofra
prorookk
decembar
rijecitisine
misko
magična noć
mareblu
a ča se tu more?
kenguur
mriža života
melodius
morska zvijezda
big mamma
E.P.
sunlight
ruski galeb
ZonaZ
wall
bijeli koralj
žubor vode
maglovito jutro
vulkan



Image and video hosting by TinyPic
mojarijeka@net.hr
mojarijeka@gmail.com

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Mileta Jakšić
Stvari koje su prošle


Stvari koje su prošle, gde su one?
Skriveno od nas u daljini sive.
Sve što je bilo dobro, lepo, milo -
Stvari koje su prošle da l još žive?

Da li nam prošlost daje znake života
kad iz davnine draga slika njena
Sine kadikad u dubokoj noći
U snu, - u tragu naših uspomena?

Možda u svetu negde, nepoznata,
Izvan života ima oblast neka,
Krug, u kome traje ono što je bilo
S prošlošću našom koja nas čeka?...

Stvari koje su prošle, gde su one?
Ako su žive, ako ih još ima,
Videćemo ih kad prođemo i mi,
Kada budemo jednom došli k njima.




Image and video hosting by TinyPic




MI SMO SE

SRELI -Antun Branko Šimić

Mi smo se sreli na zvijezdi što se zove Zemlja. Naš put
kroz vrijeme u ovaj čas (čas svijetli kao cilj ) stoji za
nama dalek, gotovo beskrajan, da smo već zaboravili
naš početak odakle smo pošli.

Sada stoji ruka u ruci, pogled u pogledu. Kroz naše
ruke, i kroz naše poglede zagrlile su se naše duše.
O kad se opet rastanemo i pođemo na naše tamne
putove kroz beskraj, na kojoj ćemo se opet sresti zvijezdi?
I hoće li pri novom susretu opet naše duše zadrhtati

u tamnom sjećanju da bijasmo nekada ljudi koji su
se ljubili na nekoj zvijezdi što se zove Zemlja?





Image and video hosting by TinyPic