*****4 valery 4*****

nedjelja, 25.06.2006.

CHIAO CROATIA..........


Ej.................
Evo i mene i novog posta........dugo mi je trebalo.......
A ustvari,najradije bi obrisala blog,ali ipak necu,poslije ce mi biti zao.......100%.....pa nek stoji,pisat cu kada mi se da i gotovo...
Nego,pocet cu s nogometom........
Jakoooooooooooooooooooo mi je zao kaj nismo prosli u drugi krug.........
Bas mi je bila super ona sva euforija na dane kada bi se igrale tekme nasih........
Tekmu s Australijom gledala sam s mateom na trgu.............bilo je savrseno.............toliko ljudi..............
Navijali smo,pjevali sve moguce navijacke pjesme,kad su pali golovi nasih,grlili smo se svi međusobno,makar se niko nije poznavao,a kad su oni zabili malo je falilo da svi ne pocnu plakati............
Na kraju utakmice,kada je cijeli trg plakao,jedan me novinar s RTL-a pitao za izjavu.....a ja.....smotana valery...nesto sam se spetljala,ali o.k...........
Mislim da su zadnju utakmicu dobro odigrali Srna,Pletikosa i Kovac......ali opet,nisam neki strucnjak,ali mislim da je to bilo dalekooo od pravog nogometa..........
Tomasa necu ni komentirat.............
Jakoooooo mi je glupo od izbornika sto zbog nade da ce mu sin zabiti gol i postati neki nas nogometni heroj ostavlja decka da igra
makar mu ovaj maše i moli ga da izađe van jer vise nemoze,.........to mi bas i nije jasno....


Ipak,mislim da bi nasi nogometasi, ( makar ih jako volim,navijala sam naravno za njih,i jakoo mi je zao kaj smo ispali )
na kraju trebali priznati da i nisu bili tako dobri,kao sto cu pricali i uzdizali se iznad svih i mislim da nikako ne bi smjeli prodavat izjave da im je prvi cilj bio dolazak na sp i da su jakoo zadovoljni...
Isto mislim da bi i izbornik Kranjcar trebao priznati kao pravi sportas da je ovo neuspjeh i eventualno dati ostavku,makar mi niti nemamo nekog boljeg trenera...
Zao mi je sto je ovo kraj igranja za repku,a posebno mi je zao sto simic vjerojatno vise nece igrati u dresu Hrvatske....
Znate i sami da ga obozavam i da mi je on nas najdrazi nogometas........i najzgodniji naravno....

Ali ipak o.k..........................sad samo moramo misliti na to da ce biti bolje,i okrenuti se prema europskom prvenstvu.........
...da nas tamo ipak razvesele odlicnim rezultatima.........
hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
A do tada kao sto je Pam napisala na blogu..........
BIJELO-CRVENA POLJA HRVATSKA,
NA DRESU SJETE ME,DA JA VOLIM TE...
IGRAJTE ZA NJU,NASU VOLJENU,
NEK JACE KUCA TO.-SRCE VATRENO..........hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

********************************************************
DOSTA O NOGOMETU................
Jedva cekam more.......jos 12 dana i odoh..............Stvarno je jakooo vruce tu u Zagrebu............umirem....
Sutra imamo podjelu svjedodžbi i tada cu i "sluzbeno" zavrsiti 8.razred....mislim da cemo,ustvari tek sutra nekon govora ravnatelja i tog..............jakooo plakati......kad postanemo svijesni da nikada vise necemo kao ucenici ulazit u nasu skolu u kojoj smo ipak proveli jakoooooo punoooooo lijepih trenutaka......
Javim vam kak je bilo...................valjda cu se prisilit napisat uskoro novi post................

svima veliki kiss,i hvala vam na svim komentarima,.........chiao......
VAŠA VALE.......................
p.s. najbolja ekipa koja ima najbolje navijace na svijetu...........unatoc svemu,uz njih smo.......joj,kako su pojedinci slatki.............

Image Hosted by ImageShack.us

- 21:47 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv