*****4 valery 4*****

subota, 03.06.2006.

......8.b-4ever and ever.....

Ej...............................kaj ima??????
Posto je iduci tjedan ustvari zadnji tjedan skole (onaj drugi idemo na izlet,jedan dan je praznik,itd...) opet cu vam pisat o
svom razredu(koji ce postojati jos 10dana.....).........malo o curama i deckima..........
..............za pocetak......

SARAH-moja naj,naj,naj,naj,naj frendica...................
Iako se u zadnje vrijeme ne druzimo bas onoliko koliko smo se prije,ona mi je ipak the best.............
Jakoooo lijepa cura,pametna i super frendica........ima najluđu kosu koju sam ikad vidjela..........
Nas dvije smo si postale naj frendice jos u 4.r i otada smo nerazdvojne..............istina,sad na
kraju smo se malo udaljile,ali smo si svejedno super(kao sto sam vec rekla).........
Uopce ne znam kako cu se u 9.mj naviknuti na to da na putu u skolu necu sa Sarom pricat o glupostima,ponekad nekoga istracat i tak......
Sarah ce mi najvise faliti u srednjoj............i najiskrenije se nadam da cu tamo upoznati osobu bar upola slicnu SARI,u sto ipak sumljam
s obzirom da je ona stvarno savrsena osoba...........

MATEA-isto naj frendica..........................
Njoj jos dugujem post,ha,ha,(al obecajem ti brle,napisat cu ga do kraja skole)
Super cura,koja je bas ko ja rijetko lose volje..............
Jedna od zabavnijih osoba koje znam..........vesela i otkacena brle s kojom surađujem pod testovima s obzirom da sjedi ispred mene.....
Falit ce mi njezine fore i biseri.............nasi sifrirani razgovori,njezine price o deckima ioponasanje COLONIE........

MIHAELA-opet naj frendica.......
Isto jakooo lijepa cura...........pametna,smijesna,.....ponekad zivcana,al takva je.......
S njom sjedim 2.god i fakat nam je super......zabavljamo se(posebno s prvim susjedima),smijemo,pjevamo,a ponekad i svađamo.......
Jedino sto mi uopce kod nje nece faliti je njezino suvisno pitanje,a to je "Kaj mislis,ocu imat 5?"
,onda mi napise da ima ocjene tipa 555555,4............mislim........(mick,kuzis??!)
Micky ce mi jako faliti,a posebno ako budem morala sjedit s nekom (ne daj Boze)strebericom ili cudakinjom.........ne znam kak cu
se priviknuti na to...........uzas.............

IVA-super frendica......
Nikad necu zaboravit kad me ona tjesila zbog nekog i bas je bila super.....
Ona je osoba kojoj se stvarno mozes povjerit,ma stvarno je najbolja.....
Jakooooo lijepa,ima savrsenu liniju,jako se lijepo oblaci,pametna........ma savrsena......
Jakoooo mi je zao sto nije u skoli zadnjih 10 dana,jer je bolesna.......IVY,brzo ozdravi i dođi nam sto prije.......
.........i ona ce mi jakooooooooooooooo faliti........

DORA-super frendica
Preslatka cura....najpametnija u razredu,ali dalekooooooo od streberice....
S njom sam si bila najbolja u prvom razredu i tada smo zajedno sjedile.........sada smo si isto super......
Isto jakooooo zabavna,smjesna i simpaticna cura............koja voli filmove s otmicama.....ko ja............(dodo,kuzis)
Biti ce cudno bez Dorothine pretjerane higijene,nasih uzrecica (FRIK,......)pozdrava,......razgovora na chatu......
...................................ma bez cijele Dorothy...............

ANJA-super frendica.....
Najljepsa cura u razredu po mom misljenju.............pameta.......slatkica.....
Kad bi mi bilo dosadno uvijek bi pod satom proucavala sta je Njanja obukla,.......stvarno se jakoooo slatko oblaci........
Nasi pokusaji da odemo na dijetu,....naravno neuspjeli-normalno kad na velikom odmoru pojedemo veliki tostirani od majoneze......grozno....
Bas ce mi biti neobicno bez nje..............jakooooo,...naravno,falit ce mi........

MARE-super frendica.......
Moja mare.........cura koja je po pameti slicna meni,ha,ha,ha,......
Imamo slicne ocjene,a na kraju pokusavamo podic iste predmete......(nadam se da ce nam to ove god.uspjet......)
Super cura..........zabavna,ma sve naj,naj,naj...............
Jedna od mojih prvih susjeda u razredu..........jakoooooooo smijesna i simpaticna.......
Mare,ti i Josic ste mi tak slatki i drzim vam fige da jos dugooooo budete zajedno,sam nemoj bas jakooo puno bit zlocesta prema njemu(onak
kak ti to znas,,...kuzis)......

TEA-super frendica......
Jako slatka cura.............ima jakooo lijepe oci......
Zabavna je i simpaticna..........također moja susjeda jer sjedi s mare......
S njom sam se stvarno rijetko svađala......ustvari ja mislim da se nikad nismo bas jakoooo zakacile....
Nikad necu zaboravit kako u prvom nije imala bas sve zubice........medeno...........
Ili kada je skoro dobila ukor(tak je raska rekla)jer je sa Sarom gnjavila malog Benjamina..........
.....Teic,i ti ces mi faliti........

PAMELA-super cura i frendica
S njom se znam od vrtica,a u nas je razred dosla tek ovo polugodiste........(pam,malo si se kasno sjetila.....ha,ha,)
Jakooo simpaticna i lijepa i zao mi je sto nije s nama od prvog razreda.........
Pam,ostale mi u kontaktu,ili ne,morat ces me obavjestavat kaj ja s tobom i ****************************........moze??!
Falit ce mi pam i njezine svađe s profesorima...........ma kompletna pam........
p.s.nemoj se brinti zbog biologije..........o.k.'?!

....i secer na kraju od cura.......TAMARA-opet super frendica...
jako simpaticna i zabavna cura,......ponekad zbunjena........
Sportasica,..jakooooooooo pametna(opet).......ma super........
Falit ce mi Tamy i njezini komentari,njezino smijanje(vrlo neobicno...ima neki pokret s tijelom dok se smije)......

....I DECKI.........

ANTONIO,FICO-opet prvi susjedi,sjede preko puta mene i micky,......
....super decki,simpaticni,zgodni.........
.......njihove fore,komentari,zezanje s deckima preko puta ucioice.......

....a to su: HRVOJE,ANTE,PATRIK......isto super,.....
....isto simpa,isto jakoo slatki i zgodni.........
njihove uzrecice,npr,kozetino,,slusaj me ti drazenovicu,kresnut cu te...........i jos puno toga...
U novom razredu se mi biti cudno,ako nece postojat opasnost da dobijem komad gumice u glavu,s obzirom da sam sjedila
u srednjem redu između njih i antonia i ficeka koji su se svakodnevno nabacivali i zezali..............

...i naravno MEDO I LOVRO.......super decki.......
.........Medicevi komentari i filozofiranja,biseri i tak......
.........Lovrino oponasanje mare,njegove fore,.....itd.......

.....falit ce mi i ostali....NIKOLINA,MARTINA,KATARINA,IVA,JASNA,MATEJA,MARIJA S.,TOMISLAV B.,ALEN,MIHAEL,MISLAV,..........

.....falit ce mi i skola........ipak sam tu provela 8.god..........i upoznala puno prijatelja........i naucila neke stvari.....
......nadam se da cemo uzivat zajedno,jos bar tih tjedan dana........

............pusa svima,posebno mojim frendovima.......
...i naravno.....
blog Layouts

blog

blog

blog

- 13:24 - Komentari (26) - Isprintaj - #

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv