utorak, 11.07.2006.

The return of the Damned vol.3

Eh, jebemu. Evo mene opet. Vise stvarno neznam kaj bih sa sebom od dosade, pa odlučih opet pisati, na vaše, više ili manje, veselje!:) Pošto mi je ovo prvi povratnički post, nema smisla odma započimati neku jebenu temu, pa ću samo malo pisati o opcenitim stvarima. Inace, kod mene sve ok, nije loše, sve je na svom mistu, samo fali onaj drugi dio mene, ona.:) al ok. No da nebi sad o tome, primjetih mnogo dobrih blogova među linkovima moga frenda sawyera (plaćeni oglas), pa tako da san se i zbog toga odlucija ponovo pisat. Sad ste gotovi...

p.s. Svu sricu želin svojima iz ekipe koji ovih dana pišu prijemne! (moga san i ja, jebemu)
Sawyer, tebi san već zaželija, Ares ovog trenutka piše, Irenicus isto, Zoki sutra, no_iq u ponediljak, ma svima sritno. Osim Peri, naravno!:-) Ma zezam se đjubre jedno.

Ajd živili, ili stay sick kako bi ares reka! Sutra slijedi pravi post, valjda. :)

| 11:42 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>