Linkovi
B.F.F.


























Free Counters







Opomena

Covjece,
pazi da ne ides malen
ispod zvijezda
Pusti da cijelog tebe
prođe blaga svijetlost zvijezda
Da ni za cim ne zalis kad se zadnjim
pogledima budes rastajao od zvijezda.
Na svom koncu mjesto u prah
prijedi sav u zvijezde!



Gibonni - Kad te spomenem

I to sto si rekla
Ne boli ko ono
Sto si mi presutjela
I mjesta mi nema
Na usnama tvojim
Ni za jedno slovo moga imena

Reci mi sad
Sto cu sa sobom
Sve mi ide nizbrdo
Kad te spomenem
I svaka kap moga sjecanja
Boli me do ludila
Kad te spomenem

Gradim jos uvijek
Mostove svoje
Koji nece doc do tvojih obala
Poslije stotinu suza
I pogresnih rijeci
Vec sam pomalo
i umoran od poraza
Znam...

myspace



Brayan Adams - Have you ever really loved a woman

To really love a woman
to understand her
you’ve got to know what deep inside
hear every thought see every dream
and give her wings when she wants to fly
and when you find yourself lying helpless in her arms
You know you really love a woman

When you love a woman
you tell her that she’s really woman
When you love a woman
you tell her that she’s the one
She needs somebody
to tell her that it’s gonna last forever
So tell me have you ever really
really, reallly
ever loved a woman?

To really love a woman
to let her hold you
till you know how she needs to be touched
you’ve gotta breath her
and really taste her
until you can feel her in your blood
when you can see your unborn children in her eyes
You know you really love a woman

When you love a woman
you tell her that she’s really woman
When you love a woman
you tell that she’s the one
She needs somebody
to tell her that you’ll always be together
so tell me have you’ve ever really,
really, really ever loved a woman?

You’ve got to give her some faith
hold her tight
a little tenderness
you’ve gotta treat her right
she will be there for you
taking good care of you
(you’ve really gotta love your woman) (yeah)
and when you find yourself lying helpless in her arms
you know you really love a woman

When you love a woman
you tell her that she’s really woman
When you love a woman
you tell her that she’s the one
She needs somebody
to tell her that it’s gonna last forever
So tell me have you ever, really
really, really, ever loved a woman?
Just tell me have you ever really,
really, really, ever loved a woman?
Just tell me have you ever really,
really, really, ever loved a woman?

myspace


Ako me nosiš na duši

Ko fina prašina u oku
Sitan kamen na dnu cipele
Ko fitilj zarobljen u vosku
Mislim na tebe
Da mogu smrvio bih kamen
I svu bi tugu oči same isprale
A niti vezane za plamen
Moraju da sagore
Ako me nosiš na duši
I nemaš s kime sagraditi dom
Ako me nosiš na duši
Vjeruj mila briga me za to

Ljubim druge a ne osjećam
I svaki dodir mi je ko da ustajem
Na nogu što mi je utrnula
Bez ljubavi, nadanja, bez tebe
Ne ide

Povratak ratnika

Ako pitaš da l' boljelo
Samo bljesak munje i gotovo
Priznajem da sam se bojao
Samo korak do vječnosti
To nisu scene is filmova
Tu nema statista
Krv je slana, ljepljiva

od borbe i od rana još je gori strah
Kad se vratim sto ću naći u tvojim očima
Još malo, par minuta do stanice
Još malo i ja ću znati sve

Daj poljubi me, daj poljubi me
Usnama mi svojim liječiš rane sve
Daj poljubi me, kao nekada
Manje znače rijeci od tvog pogleda
Pomozi mi da zaboravim, tvoje srce zna
Dječaka ratnika

Kad zažmirim ista slika prolazi
Sto smo mi to Bogu zgriješili
Još malo, par minuta do stanice
Još malo i opet kraj tebe

Ne idite za izgledom; može zavarati.
Ne idite za bogatstvom; može nestati.
Idite za onim tko vas čini radosnim
jer treba samo jedan osmjeh
da uljepša loš dan.

Najsretniji ljudi nisu oni koji imaju ono što je najbolje,
Već oni koji najbolje iskoriste ono što imaju.


Blue
No Goodbyes

Yeah no more tears, no more goodbyes

Don't you know it's time for me to go
Even though it hurts to see you cry
But don't you know you'll never be alone
If you hold me deep inside (oh yeah)

You know that I would rather stay
But now before I turn away
There's one last thing to you
I want to say

Baby there's no goodbyes
I'll always be right by your side
I may be far away
You know that my heart will stay, with you, always

Now I've pictures in the distance
Even though it seems a million miles
But there'll be no space between us
I'll be there everytime you close you eyes. Yes I will (oh)

You know that I would rather stay
But now before I turn away
There's one last thing to you
I want to say

I don't wanna say words that people say
Cos when I go, my love will stay

In the heart of you to help you make it trough
Baby that is why there can be no. No goodbyes

You know what no more goodbyes

myspace


Gibonni - Tebe nisam bio vrijedan

priznaj, ja nisam bio bog zna sto
prema tebi ni pravedan ni blag
priznaj, koliko truda uzalud
da u meni prepoznas
svoje ljubavi bar trag

da l' bi te rastuzio
kad rekao bih da
nije te zasluzio
covjek k'o ja, kao ja

da l' bi te rastuzio
kad rekao bih da
tebe nisam bio vrijedan
nisam ja

Boze, noc mi nosi kajanje
a ja sam preslab
da ponesem taj kriz
za nas oboje, za nas
za tebe i mene...

...Cijele noci molio sam nebo...

08.12.2007., subota





- 13:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


....pozdrav svima,vecina nas zna,a ako netko ne zna,upoznat ce nas...ovo je nas novi blog, inace prijasnji nam je bio jako lijep,ali zbog zabrane komentiranja smo napravile novi po 100 put..uglavnom, pisat cemo pjesme, price, dozivljaje iz svakodnevice..:)) citajte nas...pusa:))



Tanjin msn - bubica_69@net.hr..pa se mozete javit kad zazelite...
Sandrin msn- crazy_girl10@net.hr

Najbolji od najboljih...

MA CURA JE NAJBOLJA...

SUPER BLOG...

DOMBA

RUKOMETASI IZ PORECA...ZAKON DECKI.....:))!!!

NESHVACENA...

NICE, NICE......

CRNA - NAJBOLJE OD SVEGA...

HAJDUK 4ever

ANNA

girl_without_smile

DUFFMAN

IVAN_1_1

RUKOMETAŠICA

PLAVA_MALA

ZIZI

IVANA

MARTINA

ZOMBIEE

LONELY ANGEL

VANUS - KOJA JE TO LEGENDA...

Zivot je tren. Samo treptaj, tek bljesak necega. I to malo sto bas morate biti i zli, i pakosni i nanositi nepravdu, kad je to potpuno besmisleno i kad ce nam uskoro svima nad tijelima sustati lisce.
Sreca je nesto u vama, kad dobro u vama ozari vam lice, osmjeh srece, kad volite ili kad nekom pomognete. Sreca je tako blizu.
Izbor je vas: dobar ili los covjek, zelim vam da se pogledate u ogledalo. Il' da se barem jos jedanput zaljubite.....

myspace


Ja sam samo nista u zraku slicnih. Kad bi nase duse mogle pricati, drhtala bi zemlja, pustinja bi plakala, a Ti Boze, Ti bi i dalje pricao tisinu i cekao da shvatimo.

myspace


Sanjajte sto zelite sanjati, idite gdje zelite ici i budite sto zelite biti, jer samo je jedan zivot i samo jedna prilika da ucinite sve ono sto zelite uciniti.

myspace


Posao sam u sumu, da bih osjetio zivot. Da bih duboko udahnuo, i ispio srz zivota! Da bi se odmaknuo od svega sto sam zivot nije. A ne da, pred smrt, otkrijem da zivio nisam.

myspace


Nikad nemoj odlaziti, ako imas razloga ostati. Znamo sto jesmo, a ne znamo sto mozemo bit

myspace


Kad brod naseg zivota bude daleko od pristanista mladosti, svratimo u zaljev i naci cemo se u plamenu nezaboravne proslosti.

myspace


...uzalud cemo se vracati na mjesta koja smo voljeli; nikada ih vise necemo vidjeti zao sto se ona nisu nalazila u prostoru, nego u vremenu i zato sto covjek koji se vraca na njih nije vise dijete ni mladic koji ih je krasio svojim zarom...

myspace


Neka ljudi govore

Ja volim plave oci u maglama sivim
volim cijeli svijet i svemu jos se divim
a oni nek' pricaju i govore sto hoce
da volim te jer ti si
zabranjeno voce, glupost

Ja volim plave oci u maglama sivim
volim cijeli svijet i ja se ne stidim
a oni nek' pricaju i govore sto hoce
da volim te jer ti si zabranjeno voce
glupost, ma glupost

Neka ljudi govore, na, na, na, na
nek' mi stave okove na, na, na, na
jos vise znam, jos jace znam
ne pustam te ja

Ja volim plave oci u maglama sivim
volim cijeli svijet i svemu jos se divim
a oni nek' pricaju i govore sto hoce
da volim te jer ti si zabranjeno voce
glupost, ma glupost


Majka Tereza

Čovjek je nerazuman, nelogičan i sebičan
NIJE VAŽNO. VOLI GA!
Ako činiš dobro, pripisat će to tvojim sebičnim ciljevima
NIJE VAŽNO. ČINI DOBRO!
Ako ostvariš ciljeve svoje, naći ćeš lažne prijatelje i iskrene neprijatelje NIJE VAŽNO.
OSTVARUJ CILJEVE SVOJE!
Dobro koje činiš sutra će biti zaboravljeno
NIJE VAŽNO. ČINI DOBRO!
Poštenje i iskrenost učinit će te ranjivim
NIJE VAŽNO. BUDI ISKREN I POŠTEN!
Ono što si godinama stvarao u času bi moglo razrušeno biti
NIJE VAŽNO. STVARAJ!
Ako pomažeš ljudima, možeš loše proći
NIJE VAŽNO. POMAŽI IM!
Daješ svijetu najbolje od sebe, a on će ti uzvratiti udarcima
NIJE VAŽNO. DAJ NAJBOLJE OD SEBE![/B]


myspace




Zivot je prilika, iskusi je.
Zivot je ljepota, divi joj se.
Zivot je san, ucini ga stvarnim.
Zivot je izazov, suoci se s njim.
Zivot je zadatak, izvrsavaj ga.
Zivot je igra, igraj je.
Zivot je dragocijen, njeguj ga.
Zivot je bogatstvo, cuvaj ga.
Zivot je ljubav, uzivaj je.
Zivot je tajna, pronikni je.
Zivot je obecanje, ispuni ga.
Zivot je tuga, nadidji je.
Zivot je himna, pjevaj ju.
Zivot je borba, prihvati je.
Zivot je tragedija, uhvati se s njom u kostac.
Zivot je avantura, usudi se.
Zivot je sreca, zasluzi je.
Zivot je zivot, brani ga!

myspace

Stuff for your blog!



Kreni stazom koje nema, to će biti tvoja staza
Tko zna što sudbina sprema, taj tvoj put bez putokaza
Al' znaš, to je tvoja cesta što nekamo ipak vodi,
I da na njoj nema mjesta za drugoga
Jednog ćeš dana stići na kraj samo tvog puta
I znat ćeš tko si, što si i koliko stvarno vrijediš,
Da si netko, samo zato što svoj put slijediš

Ja sam samo ništa u zraku sličnih. Kad bi naše duše mogle
Pričati, drhtala bi zemlja, pustinja bi plakala,
A ti, Bože, ti bi i dalje pričao tišinu
I čekao da shvatimo

myspace


Ostani

Ostani, ostani jos ove noci
lakse ce mi san na oci
budi drug mi ti, hajde ostani

Ostani, vidi kisa na polju sapce
jos sat, dva i ona stace
budi dobra ti, hajde ostani

Pobjeci sad od svega zelim
da ovaj tren sa tobom dijelim
svi su zaspali, hajde ostani

Ostani, vidim, oci ti sjaje u mraku
i tvoje kose miris u zraku
budi moja ti, hajde ostani

myspace



Volio bih da si tu

Volio bih da si tu
ove noci tako trebas mi
kao more mornaru
nemam s kim nadu dijeliti
dijeliti i sacuvati

Volio bih da si tu
nocni program je na radiju
pustaju neku dragu muziku
moje misli tebi putuju
putuju da te pronađu

Nocas zvijezde padace
jedna od njih nasa je
jedna nosi utjehu
k'o u snu
volio bih da si tu

Volio bih da si tu
ove noci da pricas mi
slavili bi do zore
svu bi njeznost svijeta popili
popili pa se ljubili


myspace




Da znas da me bolis

Ispisacu po nebu rijeci za tebe
vjekova mir vracas mi ti
smirujes vode nabujale
moj sapat i krik ces pomiriti
pijem ti dah kao lijek svaku noc

Prije no sto usnim ja
i taj tren i zauvijek samo ti
ti si mi u mislima
i kad nisi tu, kraj mene

Da znas da me bolis
i nocas ja cu da te
cuvam dok spavas
i ljubim tamo gdje
najvise volis dok sanjas

Hodao sam ja bos po ostrici
kavez samoce zivot mi gradio
i stalno cekas lopova da karte otvori
hiljadu puta dosad me uvalio

Ljubim ti oci ko u bunilu
svaku noc tu boju usnim ja
ti si izvjesnost u ovom ludilu
i jedino sunce sto mi sja