< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

[ .TheWorld. ]

Moje misli i razmisljanja. Moj mali svijet.. hehe!! :))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Music

Free Music



Free Music

[ .LoveLoveLove. ]

MalaAnna Dory Jan Tangica Maria Debbie Ary Paolich UshlagiraniChips Dunja MajeniMedicc Katiaa:] Sara&Many

msn :))
YouTube

[ .she Is. ]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*.. jedna cura iz Pule
*.. rođena 1992.god.
*.. Zovu me Tajči ili Taich, Malena..
*..idem u Opću gimnaziju

*.. ne mogu bez:
°prijatelja ( moje maje ekipice iz Centra
i ekipice iz razreda...1.d rulla!!! svi ste vi moji careviiii!! spejsići majeni...)smokin

°muzike [mp3a]pjeva
°ljubavi [moje mazee] VTNNScerek
°obiteljismijeh
°plesa
°izlazaka

. . .

*..ne volim:
°umišljene ljudeheadbang
°svađu (ali.. bilo bi dosadno bez nje )burninmad
°loše filmovelud
°egoizamno
°ispite
°kišu (ponekad)
°samoću

. . .
moj msn je t.a.i.c.h@hotmail.com

[ .just It. ]

/.pics./

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


SONGS

KADA IZGORIM ~ HARI MATA HARI

Reci dal’ sam more sto na obalu jurisa
il’ jos jedna glupa u pustinji kisa
reci sta sam ja bez tebe
moja jedina

U ovoj zemlji bez pocetka i kraja
dal’ sam srebr’n novcic laznog sjaja
reci sta sam ja bez tebe
moja jedina

REFREN
Al’ kada izgorim, prospi pepeo
na mjesto gdje sam tebe
prvi put poljubio
al’ kada izgorim, otkrij tajne sve
prvom ko pita za mene

Iza mene ce ostat samo kamen
kad stanem i nista drugo
osim tebe moja tugo
reci sta sam ja bez tebe
moja jedina

REFREN



DAJ JOS JEDNOM DA TI CUJEM GLAS ~ HARI MATA HARI

Zaplovi sa mnom do neba
zaplovi vijetar zna gdje treba
zaplovi jer ljubav ima samo nas
daj jos jednom da cujem ti glas

Zaplovi pusti zvijezdu nek pada
zaplovi i ostani vjecno mlada
ko crvena jagoda u ruci djeteta
daj jos jednom da cujem ti glas

Hiljadu snova u srcu tvome
neka uvijek ostane
jer ja te cuvam, jer ja te branim
ja te ne dam nikome


DENI BONESTAJ ~ CRNO MECE

Svako vece, svako vece
svako vece, svako vece
crno mece

Tako lijepa cura nocas nikud ne ide
petak vece ti u kuci stvarno steta je
kako zelim da se vidim sa tobom
kraj mene ti nista ne bi falilo

Svako vece, svako vece

Ref.
Svako vece crno mece
da po tebe dolazim
odmah stizem samo javi
kada spremna si

Kad si sa mnom da ne brinu
reci tvojima
ko kap vode cu na dlanu
da te cuvam ja

Sta ces sama kuci nocas hajde reci mi
citav grad je vani tebi se ne izlazi
kad si sa mnom nista ne bih bario
sve bih dao da smo stalno zajedno

Svako vece, svako vece
crno mece

Ref.

Svako vece, svako vece
crno mece

Ref. 2x


DJOGANI ~ NE VERUJ

Sa mnom bi svako prepuk'o od muke
a ti jos jedes mi iz ruke
kako ne bi

Svaku laz to tvoje srce upija
sa mnom bas sve je lutrija
tesko tebi

Ref. 2x
Ne veruj mi kada placem ili glumim jaku
ne veruj mi, ja sam dupli blizanac u znaku
ne veruj kad ti sapucem u mraku
jer ti upadas u moju zamku

Sutra vec menjam sve iz korena
bezobrazna, pa otmena
ne znas ko sam

Igram se, vesto menjam likove
ma prodajem ti trikove
ispred nosa

Ref. 2x


CECA ~ TACNO JE

Tacno je nisam bila cvece
rastanak boleti te nece
tacno je, gresila sam jako
ziveces ti bez mene lako

Tacno nisam ja mala
da stetu nikom ne bih priznala
najlepsu lutku ja sam razbila
ja sam sve lepo upropastila

Tacno je da sam
ponekad vise popila
da sam se s nekim drugim topila
i tvoje snove sve potopila

Ref.
Tacno je
sa tobom nisam umela
sa tobom nisam uspela
jer sam te ludo volela

Tacno je da sam sebicna
ponekad mozda obicna
ali za jedno priznaj mi
bila sam ti odlicna

Za tvoje mane prakticna
za bolje dane tragicna
ali za jedno priznaj mi
bila sam ti odlicna

Tacno je da sam bila teska
tesi se bila sam ti greska
tacno je ako ti to znaci
sad samoj sebi kazem placi

Tacno nisam ja mala
da stetu nikom ne bih priznala
najlepsu lutku ja sam razbila
ja sam sve lepo upropastila

Tacno je da sam
ponekad vise popila
da sam se s nekim drugim topila
i tvoje snove sve potopila

Ref.

Tacno nisam ja mala
da stetu nikom ne bih priznala
najlepsu lutku ja sam razbila
ja sam sve lepo upropastila

Tacno je da sam
ponekad vise popila
da sam se s nekim drugim topila
i tvoje snove sve potopila

Ref.


DAJANA PENEZIC ~ MIRNA MIRNA

Kao bubica na tvome ramenu
veceras sve precutacu
I njene poglede, drske, bezobrazne
ko gorak lek progutacu
jer ako pridje tebi
privucicu te sebi

Ref.
Mirna, mirna jesam
al kad poludim
neznam ni ko sam
ni gde sam
samo mi dozvoli
pa je za stol pozovi
da je vidim kako crveni
da joj bude kao i meni
sama ce mirno da pobegne

kao bubica na tvome ramenu
pravi sam mac u kamenu
i bistro ne mrdam a ti si pametan
ja samo tako izgledam
jer ako pridje tebi
privucicu te sebi

Ref.


LUNA i HALID BEŠLIĆ ~ ULICA UZDAHA

Ja ne mogu sama bez tebe
a ovako vise ne ide

Nismo mogli mi nikako
probali smo sve nekako
probali smo sve al' ne ide

Ref.
Jorgovani na tebe mirisu
ulicom nasih uzdaha
proljeca za nama uzdisu
nema vise sevdaha

Njega zovem tvojim imenom
bolujem za starim nemirom
probala sam sve al' ne ide

Medju nama sve je gotovo
ne bi mogli vise ponovo
probali smo sve al' ne ide

Ref.

Jos mi jorgovani na tebe mirisu
ulicom nasih uzdaha
proljece za nama uzdisu
nema vise sevdaha

Ref.

Nema vise sevdaha


ENA POPOV ~ NAIVNA

Kad srce zastane za tren
zbog tvojih neznih dodira
opet gubim kontrolu
osecam zar na usnama

Nocas sve me pali
nismo mi vise mali
pitaj me hocu li
da budem sa tobom

Ref. 2x
Naivna, naivna
ja bicu samo za tebe
ne skidaj mi zvezde s neba
nema za to potrebe

Naivna bicu samo
da mi usne poljubis
luda sam, luda za tobom
zar to ne vidis

Nevolja s tobom mirise
okrecem ledja pameti
zbog tvojih vrelih pogleda
ne brini samo nastavi

Nocas sve me pali
nismo mi vise mali
pitaj me hocu li
da budem sa tobom


SAŠA MATIĆ ~ RESKIRAJ

Reskiraj, ove noci poveruj
da je ljubav dosla sama
reskiraj, padni mi u zagrljaj
ko da znas me godinama

Reskiraj, poveri mi nocas sve
svoje male zenske tajne
strahove, istine, zelje potajne

Ref.
Stavi, stavi na mene sve
ruke usne, miris tvoj
nije vazno koji sam po redu
al' srecan sam ti broj

Stavi, stavi na mene sve
ko sam, sta sam ne pitaj
reci necu, odigraj na srecu
sa mnom reskiraj

Reskiraj, ove noci poveruj
da je doslo vreme cuda
reskiraj, ove ruke meni daj
pusti da te vodim svuda

Reskiraj, poveri mi nocas sve
svoje male zenske tajne
strahove, istine, zelje potajne


SMS i ELVIRA RAHIĆ ~ ZA KOGA OVE SUZE PADAJU

Za koga su nocas
tvoje kose raspletene
nekom se nadas a bojim se
da to nisam ja

Jos su mi misli
u tvoje rijeci zapletene
i pitam se dal' je kasno za nas
bar reci mi da znam

Ref.
Za koga ove suze padaju
kad ti ih ne cujes
i sumnjam da me pamtis
da mi ikad ime spomenes

I kome pruzam ove ruke
kada znam da nisi tu
u sobi sami ja i ljubav
jer jos samo imam nju

Koga li nocas gledaju
tvoje oci snene
i dal' je u njima jos uvijek
onaj isti sjaj

Ko da me nema
kada nisi pored mene
i neces doci predosjecam
bar reci mi da znam

Ref. 2x


DARA BUBAMARA ~ POLJE JAGODA

Juce sam sanjala polje jagoda
i mnogo naroda kako poljem prolazi
onda sam videla nase kumove
i bele drumove kojim idu svatovi

Lica neznana i znana
oko mene a ja sama
jer ti nisi bio tu

Sve sto imam sam ti dala
da si rekao bar hvala
al' nema cuda ni u snu
nema cuda ni u snu

Ref: 2x
Zato ne volim kad mirise ruzmarin
zato nikada belu boju ne nosim
i nikome vise i ne kumujem
i umirem samo da ne tugujem

Juce sam sanjala polje jagoda
i sebe kao da sam tu zalutala
nigde da nadjem put do srca tvog
jer putokaze sve je druga ukrala


DARA BUBAMARA ~ JA NECU DA GA VIDIM

Molim te samo
ne daj mu majko
da kucni predje prag

Ja necu da ga vidim
ni glasa da mu cujem
neka tuguje
ni jednu rec topline
ni da mu pamtim ime
on ne zasluzuje

Znam da ce doci
na moja vrata
da pita gde sam ja
molim te samo
ne daj mu majko
da kucni predje prag

Ja necu da ga vidim
ni glasa da mu cujem
neka tuguje
ni jednu rec topline
ni da mu pamtim ime
on ne zasluzuje

Ljubav za ljubav
tuga za tugu
neka ga nosi vrag
molim te samo
ne daj mu majko
da kucni predje prag

Ja necu da ga vidim
ni glasa da mu cujem
neka tuguje
ni jednu rec topline
ni da mu pamtim ime
on ne zasluzuje


FORT MINOR ~ WHERE'D YOU GO

Where'd you go?
I miss you so,
Seems like it's been forever,
That you've been gone.

She said "Some days I feel like shit,
Some days I wanna quit, and just be normal for a bit,"
I don't understand why you have to always be gone,
I get along but the trips always feel so long,
And, I find myself trying to stay by the phone,
'Cause your voice always helps me to not feel so alone,
But I feel like an idiot, workin' my day around the call,
But when I pick up I don't have much to say,
So, I want you to know it's a little fucked up,
That I'm stuck here waitin', at times debatin',
Tellin' you that I've had it with you and your career,
Me and the rest of the family here singing "Where'd you go?"

I miss you so,
Seems like it's been forever,
That you've been gone.
Where'd you go?
I miss you so,
Seems like it's been forever,
That you've been gone,
Please come back home...

You know the place where you used to live,
Used to barbecue up burgers and ribs,
Used to have a little party every Halloween with candy by the pile,
But now, you only stop by every once and a while,
Shit, I find myself just fillin' my time,
With anything to keep the thought of you from my mind,
I'm doin' fine, I plan to keep it that way,
You can call me if you find that you have something to say,
And I'll tell you, I want you to know it's a little fucked up,
That I'm stuck here waitin', at times debatin',
Tellin' you that I've had it with you and your career,
Me and the rest of the family here singing "Where'd you go?"

I miss you so,
Seems like it's been forever,
That you've been gone.
Where'd you go?
I miss you so,
Seems like it's been forever,
That you've been gone,
Please come back home...

I want you to know it's a little fucked up,
That I'm stuck here waitin', no longer debatin',
Tired of sittin' and hatin' and makin' these excuses,
For why you're not around, and feeling so useless,
It seems one thing has been true all along,
You don't really know what you've got 'til it's gone,
I guess I've had it with you and your career,
When you come back I won't be here and you can sing it...

Where'd you go?
I miss you so,
Seems like it's been forever,
That you've been gone.
Where'd you go?
I miss you so,
Seems like it's been forever,
That you've been gone,
Please come back home...
Please come back home...
Please come back home...
Please come back home...
Please come back home...

Image Hosted by ImageShack.us


JA I TI ~ [ .nepoznato. ]

Poklanjam ti stihove
Da možeš čitat kad tiho je
Kad mirno je
Sjeti se kako izvodimo trikove, filmove
Mnogo sam puta rekao tebi
Ne želim vidjeti suze,
nikad te pustio ne bi
nekom drugom da odeš
da ti dodiruje usne
ti si samo moja
pa čak i kad srce pukne
kad nas vide skupa
sve je jasno kao knjiga
imamo mali svijet
za druge nas boli briga
ima dana kada nam sve ide na živce
svađa zbog sitnice, pa u drugima tražimo krivce
jelda da je tako?
čak sam zbog tebe plako
rekli zbogom jedno drugom
nitko od nas nije mako
tad sam shvatio nešto al jedno sigurno znam
proklet bio onaj dan
nikad nikom te ne dam
od kad smo skupa
ti si moja desna ruka
ti si moje drugo srce sto za mene uvijek lupa
ti si dio mog sistema
vidim te kad sklopim oči
ja te volim srcem svojim
dođeš u snove po noći
ti si razlog moje sreće
ti si čarobna vila
kad mi ne ide, držim se
jer ti mi daješ krila
svaka suza boli
niz nježno lice kad se prolije
uvijek sam bio tu
kad plačeš svaka suza boli me
voliš me, volim te
ti si cvijet koji ne vene
ja sam tvoja hrana i voda
ti si čitav dio mene

i hoću samo tebe, moju radosnu suzu
nikad dopustio ne bi da mi te đavoli uzmu
mrzim pomisao ružnu da ćeš nestati zauvijek
gasim snove, budim se
uz tebe sam dok ne umrem.

budi ono što jesi
i nemoj da se desi
da te truju lažima o meni
odmah od njih bježi
tebe stavljam ispred svih
topi se još jedan čik
tiha noć ponoć je
vidim da već fališ mi
ali opet sretan
svakog jutra se budim
trčim tebi u susret
tamo novi život se nudi
žudim za tvojom sjenom
pa znaš da se trudim
trudiš se i ti
ma samo kraj mene budi
ludim dok me ljubiš
za mene ne postoje ljudi drugi
ti me puniš, samo ljubav mi nudi
briga me za svijet vjere na ovoj glupoj planeti
bog je davno zaspao
i ništa me neće spriječit
mogu gradit mostove
i mogu mi zaprijetit
mogu i povrijedit
a ne znaju da ćeš me izliječit
svaki novi dan
ja se borim za sutra
borim se za nas
a mnogi misle da samo lutam
dobro znam što je ljubav
dobro znam što osjećam
volim osjećat osjećaj da u tebi je kraj
ako prestaneš ti
znaj da sam tu negdje kraj tebe
venem, hoću sreću da zagrebem
sve će jednom nestati
a tamo ponovo smo mi
u novom svijetu ja i ti
niko vise ljubavi
i niko nikad tvoje srce neće zamijeniti
i kad priroda zanijemi tu su naši korijeni

i hoću samo tebe, moju radosnu suzu
nikad dopustio ne bi da mi te đavoli uzmu
mrzim pomisao ružnu da ćeš nestati zauvijek
gasim snove, budim se
uz tebe sam dok ne umrem.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NEDELJKO BAJIC BAJA ~ ZAPISANO JE U VREMENU

Zapisano je u vremenu,
kakva je to ljubav bila,
kamo sreće za nas dvoje
kad bi se nekom ponovila.

Zapisano je u vremenu,
da se sećam, da se sećaš,
rekla si mi, voleću te doveka
a ja tebi, nemoj da me čekaš.

Zažmuri, broj do sto, to biće dovoljno,
da probam nekako da odem bezbolno.
Ja neću voleti posle tebe ni u snu,
zapisano je u vremenu.

Zapisano je u vremenu,
da smo mnogo jaki bili,
a gde bi nam bio kraj
još da smo se za ljubav borili.

Zapisano je u vremenu
plakala si, i ja s tobom
i na kraju, kad si rekla volim te
teška srca rekao sam zbogom.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BAJAGA ~ ZAZMURI

Zazmuri, pa na sopstvenom platnu
u glavi pomesaj sivu i zlatnu
lagano, da ne remetis vece
zazmuri, pusti film da istece
udahni vazduh lepljiv od krvi

Ne gledaj me kao vucica
nije moja zelja presuda
baklje gore, pesma cigana
procitana s dlana sudbina.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SANDI ~ MALENA

Malena, nocas srušio se svijet.
Malena, sve je tako glupo bez tebe.
Sad kad je stvarno kraj bože snage mi daj,
Samo da prođe ova noc.
Tako prokleto sam cekam novi dan,
Prvi cetvrtak bez tebe.

Malena, oduvijek si znala tko sam ja.
Malena, ne mogu ja bez svojih oblaka.
Sad sve su iste ko ti, sve se smiju ko ti.
Kako su lijepe samo da znaš.
Sve me ljube ko ti, sve mi lažu ko ti,
Sve su moje a tako sam sam


Malena, kako cu bez tebe sutra,
Malena, falit ce mi s tobom jutra
Ima drugih, ima boljih, ali nebo zna
Samo ti si moja malena!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SMS ~ KAKO MI NEDOSTAJES

Ko zna gdje si sad i da li sjecas se
da si nekad davno moja bila
da sve sto imali smo lijepo bilo je
med i mlijeko, kadifa i svila

Al' ti si bila ta sto tacku stavi
kad si rekla da nisam onaj pravi

Ref.
Samo zbog tebe jos uvijek zivim sam
oprastam ti sve, al' jedno bi da znam
da l' si tamo sretna il' se kajes
da znas samo kako mi nedostajes

Ti i ja smo sad ko dvije obale
jedno drugom nemamo sta reci
srusen je nas most rukom sudbine
preko njega niko nece prijeci

Jer, ti si bila ta sto tacku stavi
kad si rekla da nisam onaj pravi.

Image Hosted by ImageShack.us


DARA BUBAMARA ~ VEC SAM NAVIKLA

Kome ću noćas ja da zdravim,
sa kim ću noćas ja da slavim.
U ćiji zagrljaj sada da podjem
kada ne mogu tebi da dodjem?

Već sam navikla da sedim sama,
dodje neko meni se ćuti.
Htela bih samo priću o tebi,
kome da kazem, ko će me ćuti?
Htela bih samo priču o nama,
suze ću kriti, plakaću sama.

Kome će oći sad da se smeju,
hladne ruke same se greju.
Kome ću dušu ja da poklonim
posle tebe koga da ljubim?

Image Hosted by ImageShack.us


SRĐAN MILOŠEVIĆ ~ TEBI MOJA MAZO

Hteo sam da zivim
slobodan i sam,
to je sve

Odkada te nema
kunem svaki dan,
bez tebe

Tebi moja mazo,
tebi moje srce pripada
Druge ljubim lazno
voleti ih necu, necu nikada

Srce si mi dala
pruzila mi sve,
samo ti

Al meni su bile
druge milije,
sta mi bi

Tebi moja mazo,
tebi moje srce pripada
Druge ljubim lazno
voleti ih necu, necu nikada

Tebi moja mazo,
tebi moje srce pripada
Druge ljubim lazno
voleti ih necu, necu nikada

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ACO PEJOVIĆ ~ LITAR KRVI

Kome ides, ko te ima
koga sanjas, ko li mi te ljubi
svake noci, svakog dana
s pitanjima istim ja se budim
bez tebe ko sena ni pola me nema

Refren 2x
Sve ti dajem, sve je tvoje
sve mi uzmi tugo mladosti moje
litar krvi, obe ruke
samo dodji pa me spasi od tuge

Ne pitaj me kako zivim
kad se to na mome licu vidi
ne pitaj me zasto svoga lika
u ogledalu se stidim
bez tebe ko sena ni pola me nema


petak, 02.11.2007.

"...Htjela bih samo priču o nama, suze ću kriti, plakat ću sama..."

A dugo me nije bilo.. :))
wuhu.. nisam imala šta za pisat.. ali eto sad se napokon skupilo tema.. pa ako bude malo dulji post.. čitajte do kraja.. hvala! :))

Paa.. hm.. bilo mi je jako zanimljivo protekli tjedan.. BaŠ sam bila hepi.. Ali ne kužim kako i zašto.. a boo?! Uglavnom.. svako jutro bi kihnula i kad bi pročitala pisalo bi mi da ću biti cijeli dan sretna. I gle stvarno.. Bila bi cijeli dan sretna, bez obzira na to koliko bi mi stvari išle naopako. Još mi je Helly rekla da sam baš mirna u zadnje vrijeme.. Da ne živčanim ko inače. ( baa.. ne mogu vjerovati.. thank u ). Ali skužila sam ja šta je zapravo bilo.. Razbolila sam se.. PAS MATER I KIHANJE!! Fak. I sad pijem antibiotike. :((


SRIJEDA:
OOO daaa. Dan za pričanje. Bio Halloween. I dogovarale se Hell i ja da idemo navečer van sa nekim curama iz razreda. Kao ono do Rojca i u Uljanik. I skužila ja da mi se ne isplati ić u Uljanik ako to počinje u 10, a ja moram doma u 11. Helena genijalka se sjetila da bi ja mogla spavat kod nje, pa bi mogle bit vani do ponoći. I tako smo nekako nagovorile moje da ostanemo do 12 vani, ali ja nisam spavala kod Hell. Nema veze. :)) ( be happy ). Obukla se ja ko kurvica ( bar sam tako trebala bit obučena ), Helly ko zatvorenik i Duje ( išao je s nama ).. pa Duje se zapravo nije nikako oblačio. On je bio ko i obično ( i to mu je bilo dovoljno ), samo je stavio crnu olovku na oči. Slikale smo se ja i Helly kod nje doma. Jej.. bravo za nas!! :)) Imala sam neke uske rifle, mrežaste čarapice, crnu usku majicu s dekolteom i crne čizme na petu. Dođem ja da moram tu slikicu poslati Bekzu, a Helly "Da, pa da se napali!". C c c. Hel, pa to se ne govori. haha :))) Premišljam se dal da mu pošaljem il ne. HM?!
I tako došli mi do Rojca i ja skužila da ne izgledam ko "slobodnija cura" uopce. Trebali ste vidjeti ostale. Osjetila sam se ko KONZERVA. Ben, sve u svemu, bilo je super, osim što su me noge ubijale, zbog tih faking 10 cm. Ama, sama sam si kriva.
:))


ČETVRTAK:
Bili smo na ručku kod bake i djeda. I tako meni dosadilo, pa sam maznula njima mobitel, i nazvala Bekza. I kad sam vidjela koliko imaju para na računu, skoro sam pala na dupe. Kako netko može imati 250 KUNA NA MOBITELU?!! I ja biiiiii... mujcc. I tako pričamo mi i samo čuješ iz daleka viče njegova mama "Pozdravi maluu!!", kažem ja hvala, pozdravi i ti nju. Kaže Bekz "MAMAA, pozdravlja i ona tebe." i kaže meni "E mama pita kad ćeš poslati sliku mailom?!". A ono ja u sebi "...me nee. Ej ko da je pogodio! Hm, dali da mu pošaljem onu slikicu ili ne.. Hmm... NOT!!" pa sam mu rekla da nemam ni jednu normalnu trenutno pa da ću poslati neki drugi put. A budimo realni, i nemam. :))

PETAK:
Šišala sam se!! Jej! Skratila sam si šiškice malo, i stavila sam si blajh pramenove.. A ono.. Ko da nisam dovoljno plava..?! Čekaj da razmislim.. pa i nisam.. nikad nemožeš bit dovoljno plav..Hehe.. :)) Pisala sam post cijelu večer i onda mi se SVE IZBRISALO.. Popizdila sam, pa sam odustala.. mah.. Ko ga j**e!!

Fali mi Bekz strašno. Al dobro ajde, još par dana, brzo će to. Do ponedjeljka.. jej!! I onda ću dobiti slikicu koju mi je obećao. On kad je bio mali mali, u tutici, sa pivom u ruci.. Aaa, kako slatkoo.. :)) Hm.. i ja njemu moram donijeti neku slikicu kad sam bila mala. A neznam šta.. Mislim našla sam ja sliku, ali mi je beeed. Ja u nekoj plastičnoj kadici ( sa nekih godinu dana ), sam malom plastičnom patkicom u ruci i šeširićem na glavi. I to je odbar dio, ali loše je to što sam naravno gola.. Mislim, jest da, mala beba i sve too, i nevidi se niš zloČesto, ali ipak!! BED. Hm, mislim da mu je neću donijeti. :)) Nazvao me danas i reko mi da mi mora reć nešto ful važno. Ubit ću ga, zna da mi nesmije to tako reć jer me sad muči o čemu se radi.. Pojest ću seee.!!!

I takoo.. idem ja danas van s starom ekipicom.. Teja, Elis, Debbie ( koja je imala jučer rođendan. SRETAN ROĐENDAN LJUBAVI!! TE WOJIM ), i valjda Helly.. Mislim bit će još ljudi, naravno.. hehe :)))
Idem ja pomalo.. Vas volim svee!!

Posebni i najveći pozdravi

Helly, Teji, Elis, Debbie, Anni, Janu, Dujetu, Paoli, Dory, Bini, Sari, Tei, Maljiću, Mikcu, Keci, Igoru, Andrei, Munji, Svenu, Danijeli, Buci, Mii, Korani, Luciji Mateu, Doris, Doris, Miletu, Diegu, Radovanu, Hrvoju, Nini, Sari, Tanji... [oprostite ako sam koga zaboravila.. nije namjerno..]

papa.. volim vas..

By: Malena

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



komentari (56) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.