Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


HLADNO PIVO

NE VOLIM TE

Ne volim te, nit'
sam te ikad volio
na tvoje omiljeno
pitanje evo ti odgovor
bio sam mlad
i totalno zagorio
tako je valjda
sve to krenulo

Ustao sam ujutro
s glavom nateklom
i zakacio malim
noznim prstom o stol

Spotaknuo se
o tvoje papuce
u padu otkinuo zastor i
glavom puko u radijator

Htio sam ti baciti
vazu u glavu
kad si se probudila
i poslala me k vragu

Al' sam u agoniji bola
stenjao ispod stola
u grcu se previjao
kad mi je sinulo

Ne volim te,
nit sam te ikad volio,
tvoje omiljeno pitanje,
evo ti odgovor,bio sam mlad,
i totalno zagorio,
tako je valjda sve to krenulo.

Od samoce i dobrog seksa
nastala je nasa veza
pocetni zar je bio zavidan

Da nisam svakoga dana
otkrio jos mana
si u mojim ocima samo
jos greska na nogama

Sto se smijes ko hijena
to mi toliko ne smeta
koliko neke druge navike

Nit' sto vrece od tampona
bacas stalno sa balkona
samo jedno
ipak ne razumijem

Nije mi jasno
Nije nam jasno..

Sto ne zatvaras
zubnu pastu, ustvari

Ne volim te, nit'
sam te ikad volio
na tvoje omiljeno
pitanje evo ti odgovor
bio sam mlad
i totalno zagorio
tako je valjda
sve to krenulo.

Ne volim te, nit'
sam te ikad volio
na tvoje omiljeno
pitanje evo ti odgovor
bio sam mlad
i totalno zagorio
tako je valjda
sve to krenulo.

NE VOLIM TE!

Evo još jedna jako lepa pjesma...pjeva
TUTTI FRUTTI

Uvijek sve ti oprostim


Ne vjeruj usnama dok ljube,
Laži samo slatke će ti reć.
A za njima na jastuku od tuge
Blijeda sjena tek,kraj tebe će leć.

Ne opraštaj suzama dok teku,
Rijeke laži to su duboke,
Pregazio još ih nitko nije,
Od ljubomore,val te prekrije...

Ja nemam snage i hrabrosti,
Da te ne volim,
U oči da te pogledam
I da ništa ne osjećam.
Jer sve i da te prebolim,
I da na te ne mislim,
Ja uvijek sve ti oprostim..
A nebi smio.
A nebi smio..

Ne opraštaj suzama dok teku,
Rijeke laži to su duboke,
Pregazio još ih nitko nije,
Od ljubomore,val te prekrije...

Ja nemam snage i hrabrosti,
Da te ne volim,
U oči da te pogledam
I da ništa ne osjećam.
Jer sve i da te prebolim,
I da na te ne mislim,
Ja uvijek sve ti oprostim..

Ja nemam snage i hrabrosti,
Da te ne volim,
U oči da te pogledam
I da ništa ne osjećam.
Jer sve i da te prebolim,
I da na te ne mislim,
Ja uvijek sve ti oprostim..
A nebi smio..
A nebi smio..
Al ti uvijek oprostim..
Al ti uvijek oprostim...


cerekevo malo pjesmici...cerek


Umrla sam...
Večeras,
kad shvatila sam kakav si.
Umrlo je moje srce
koje te nekad toliko voljelo.
Umrla je moja duša
koja je zbog tebe tolike godine patila.
Umrlo je moje tijelo,
moje oči, koje bez tvojih pogleda više nemaju sjaj,
moje usne, koje bez tvojih poljubaca ne vrijede ništa.
Umrlo je sve u meni,
a ti ni ne shvaćaš koliku si mi bol nanio,
za cijeli život me povrijedio.
Ali opraštam ti sve, štoviše, žalim te,
jer ti ne znaš voljeti, ni ljubav primiti.
Sada idi iz mog srca i duše
dok moji snovi k’o kule u pijesku se ruše.
Ne želim zbog tebe više plakati i patiti
jer znam da jednog dana ću te zaboraviti.
I znaj, znaj da ne mrzim te,
ja opraštam ti sve...


Kaži mi dali si ikad volio nekog
tko tebe nije?
Kaži mi dali si ikad primijetio
da ti se netko lažno smije?
Kaži mi dali si ikad ikog čekao u sjeni?
Kaži mi da jesi,i shvatit ćeš kako je
meni!



Volim ga,volim,više od svega,
ako treba,umrijet ću za njega.
Na grobu mome velikim će slovima
pisati :
ZA VOLJENOG JE ŽIVOT DALA,
A DA ON NIJE ZNAO KOLIKO
GA JE VOLJELA!



Zašto da plačem?
Kad i nasmijani tuguju..
Zsšto da pjevam?
Kad i tužni pjevaju..
Zašto da brišem suze?
Kad su mi one najbolje
prijateljice!


Teško je biti nitko i ništa
onome tko je tebi sve...
al život ide dalje,i ne pita boli li
ili ne...



Živim jer su tako htjeli..
Volim jer sudbina to svima dijeli..
Umirem jer volim oči tvoje...
Patim jer nikada neće biti moje..




Ljubavi,zašto boliš?
Srce,zašto ga voliš?
Suzo,zašto tečeš?
Vratiti ga nećeš...
Dušo,zašto patiš?
Živote,zašto ne shvatiš???



Teško je voljeti a ljubav kriti..
U srcu plakati,a nasmijan biti...
Teško je umrijeti kad ništa ne boli..
A najteže zaboraviti onoga
koga srce voli..



Već dugo skrivam olovku,
ne želim da mi kaže da te volim..
Htjela bih da papir ostane prazan..
i da te zaboravim..



Na pijesku napisah ime tvoje,
al ga obrisa vjetar ludi.
Na stablu ga urezah,
ali ga posjekoše zli ljudi.
Tada ga urezah u srce svoje
gdje će ostati zauvijek moje!




Teško je kad ti je duša neshvaćena..
kad voliš,a ljubav ti nije uzvraćena..
Kad od tvojih snova ostanu samo zgarišta..
Kad netko tebi znači sve...a ti njemu ništa..






sdhfnigvpsdfgjćqw
--vidiš da sam prolupala
zbog tebe..!




Ako odem u nebo prije tebe,
na svaku zvijezdu cu napisati tvoje ime,
tako ce svi andjeli znati koliko mi znacis...


Ako ti gorko zaplace oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikad zadrhti dusa, ako nema tko da te slusa
, ako ikad vrisnes u snu nazovi me
i JA BIT CU TU.
yes



Sjedim sama u mraku sobe.
Osjećam prazninu
Prazninu što je ostala za tobom.
U glavi mi se isprepliću misli,
Polako me vraćaju u prošlost,
U dane kad sam bila sretna
U dane kada mi osmijeh nije
Silazio s usana.
U dane kada si bio tu.
Čudno je
Osjećam se tako sama.
Tako odvojena od svijeta.
Pred očima mi tvoj lik,
Pogled anđela.
I shvatim koliko mi fališ.
Koliko mi fale tvoji dodiri,
Tvoj glas,
Koliko mi fali da još jednom
Čujem “Volim te”
Sad znam da nije bilo iskreno,
Ali ipak fali mi.
Zašto te tako teško zaboraviti,
Odustati od svega
Kad si me tako povrijedio.
No znam,
Srce ne bira
Preslaba sam da se borim,
Da se uvjeravam da te mrzim.
Teško je protiv srca,
A ono govori da te još uvijek
Neizmjerno voli



Noćas su zvijezde zasjale
samo za tebe i mene.
Noćas mi je vjetar tvoje ime šapnuo,
bol u srcu probudio.
Zbog tebe sam noćas zaplakala i
stare uspomene probudila.
Noćas sam shvatila
da te nisam preboljela.



Vec se spusta tama,
dolazi sumrak blagi,
a ja sjedim zamisljena sama,
jer nema onoga ko mi je drag.
Dusa me boli,srce mi pati
Ah jedini Boze dali me voli
dal ce da se vrati??
Mozda me je vec zaboravio,
mada sada ima drugu
zauvijek me ostavio.
Ali ja se opet nadam,
da ces jednog dana doci,
da ce srce da igra,
da ce istom stazom poci.



Polako zatvaram prozor
i odlazim daleko u noc,
nemoj me cekati duso
jer ja ti necu doc.

Proslo je vrijeme snova,
sada je svemu kraj,
mogu ti samo reci,
da sam te voljela znaj...

Zatvori crne oci
i prespavaj rastanak taj,
ako se nekada sretnemo
prijateljica bit cu ti znaj...



pjevamalo riječi pjesmi...pjeva


Nemoj priznat ljudima


Uzeo si puno od života mog,
Jesam li ti ikad sudila zbog tog?
I sada se tješim,sudbina je to,
Nisi kriv ti,tako hoće Bog.
Jesam li ti ikad zamjerila ja,
I za jednu suzu,nakon rastanka?
Al te molim,bar mi ponos sačuvaj
I o meni nikad nikom ne pričaj.

Jer mi nije dušo,sada ni do čega
Budi sretan ti,kad ne mogu sama.
Samo nemoj nikad priznat ljudima
Da zbog tebe živim kao skitnica.

Ne daj im da čiste ispred moga praga,
A od smeća,svoja vrata ne vide
Nemoćni i svjesni,da su sluge vraga,
Jedina im sreća kad drugom ne ide.

Pitat će te zato,zašto pijem ja
Ti im reci samo,loša navika
Ne hrani im dušu,tuđim jadima
Nek se bave sobom,kaj sobom ja.

Jer mi nije dušo,sada ni do čega,
budi sretan ti kad ne mogu sama
Samo nemoj nikad priznat ljudima,
Da zbog tebe živim kao skitnica.

Jer mi nije dušo,sada ni do čega,
budi sretan ti kad ne mogu sama.
Samo nemoj nikad priznat ljudima,
Da zbog tebe živim kao skitnica.





NaČiNi KaKo mOžEš DoBro NaŽIvCIRaT STaRCE beljroflthumbuppjevafino

1.Slijedi ih svugdje po kući.
2.Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3.Pravi se da imaš amneziju.
4.Govori sve naopačke (unazad)
5.Zabijaj se u zidove.
6.Govori da se nošenje odječe protivi tvojoj religiji.
7.Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori:"Ah ,dobro jutro!kakav divan dan!"
8.Glasno rokći dok se smiješ i onda se smij još jače.
9.Dok gledaš film čitaj tekst naglas.
10.Iščupaj nekome vlas kose i vrišti:"DNK!!!!!!"
11.Nosi bedž na kojem piše "ja sam retardiran/a"
12.Pričaj s olovkom.
13."Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14.Pokušaj se popeti na zid.
15.U javnosti viči:"NE MAMA,NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16.Guraj si olovke u uši i nos.
17.Neko vrijeme isključuj i uključuj svjetlo i onda usklikni:"Ah....sad kužim!"
18.Jedi svoju kosu.
19.Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:"Vidim mrtve ljude..."
20.Dok se tuširaš i kupaš deri se:"UTAPAM SE !!!POMOĆ!!!!"
21.Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!"
22.Pravi se da si telefon.
23.Pokušavaj plivati na podu.
24.Kucaj im na vrata cijelu noć

PALI...VJERUJTE...
zujosmijeh

°°evo malo slikica°°

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZAJN

everything about my f****ng life

Ime:Kristina-nažalost....prije mi je bilo lepo ime..al ve već NE!i si koji me poznaju ne zoveju me imenom...mad dead
Prezime:u ovom slučaju nije važno..tko zna zna..a tko nezna..ni nemora..
Nadimak:Kik@,Kikica,Kikacha
Živim u:jeno jako lepo selo..Mali Mihaljevec..hihi...
Svijet ugledala i roditelje u(ne)srećila:27.11.1990...
ak dobro izračunate...znate da imam 17 godina..tek..mad

Škola:nema je...zujo
Ljubav: kaj je to? smijeh
Volim:Niku Kranjčara,muziku,prijatelje,
jednoga dečka,dugo spavati,kompjutor,mojega posleka,nogometaše,nogomet,
Hajduk,muziku,iskrenost,dobru zabavu
i još puno toga =)

NE volim:Dinamo,umišljene ljude...
Slušam:sve,.ovisno o raspoloženju.
Navijam za: Hajduk
Najzgodniji nogometaš:Niko Kranjčar cerek..moja VEEEELIKA ljubav...hihihi..cerek
Frendi i frendice: ima ih puno...jaaako puno sretan
Filmovi:horori,ljubavni i komedije
evo..to bi bilo nekaj najvažnijega o meni..ak vas kaj zanima..pitajte...

Nekaj o mojem naj nogometašu Niki Kranjčaru
cerekcerekcerek

Datum rođenja: 13. 08. 1984.
Mjesto rođenja: Zagreb
Horoskopski znak: lav
Boja kose: smeđa
Boja očiju: zelena
Obitelj: mama Elvira, tata Zlatko, sestra Lana
Klub: Portsmouth
Naj film: Gladijator
Naj knjiga: Harry Potter
Naj povijesna osoba: Isus
Nogometni uzor: Totti
Naj jelo: čokolada
Obožava motore (brzinu ali i sigurnost)
Visina:185cm
Informacije o klubu
Trenutni klub Portsmouth F.C.
Broj u klubu:19
Pozicija:vezni igrač
Godina Klub
2001. - 2004. -NK Dinamo Zagreb
2004. - 2006.-HNK Hajduk Split
2006. - Portsmouth F.C
Reprezentacija
2004. - Hrvatska



Free Music

Free Music



Free Music

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

SPUŽVA BOB SKOCKAN...

Image Hosted by ImageShack.us

copyright © 2007 by Kik@

Ak kome smeta kaj sam za Hajduk...cerek.
i kaj obožavam Kranjčara...
v desnome kutu vam je jedan znak..
izgleda ovak...X.
i samo ga pritisnite...nije teško...
rofllud

Linkovi

waveDeni
waveweegica
waveNikolina
waveŽelek
waveDančo
waveTrica
waveAdela
waveLuCiJa
waveDado
wave-Pensek
waveJelena wave
Paula
wave
Nina

Dado 2.blog
Tamara
Nikooo ;)



LJUDI KOJI MI PUNO ZNAČE:

TATJANA(Fascinirana)--naj naj naj frendica..se joj morem reči..
s njom se navek moći nasmijati..a još
počne živčaniti...jaj...to morate videti..
hihi...luda za Ronaldinhom..kissek Tatjani..kiss

ANA(WEEGGICCA)-
-plawuša.supač frendica..s njom se isto
navek fest nasmijemo...i njoj isto sve morem reči..
luda za Ćorlukom...jaj
jaj...headbang..kud baš on ???hihi...kissek
Anchy..kiss
KAROLINA(GOGICA,ŠTRUMPFETA)-
-supač frendica..
i njoj morem se reči...dok ju prime onda se smejemo kaj smotane...hihi..
luda za....hm...ENRIQUEOM IGLESIASOM...hihi...kissek Gogacha..kiss


MAJA(NAFAFANA)-supač frendica...neznam zkj baš nafafana...ne zmislim se već..njoj se isto moremo nasmijati dok se zna zgubiti...hihi...kakša pak je bila na maturalcu..jaj jaj..hehehehe,kissek Nafafanakiss


MARINA(HUBBA BUBBA)-također supač frendica..dopisivale smo se na chatu..i posle se upoznale...ima dar govora..hehehe...sama je tak rekla..kissek Hubba Bubba..hehekiss

ANITA(Plawuša)-plavuša...supač frendica..dobre smo si.se naj naj..kissek Aniti...kiss


KIKA-supač frendica...išle smo skupa v osnovnu... skupa hodamo van...makar smo dugo već ne bile vani....cry..ide v Tioš....kissek Kika...kiss


PATRICIJA-supač frendica....išla bu studirat psihologiju...to ju zanima...
pametna ženska...yes...dok se ne vuči vjutro se osjeća glupo..jaj jaj..smijeh
kissek Patriciji..kiss


TATJANA-supač frendica...idemo skupa v razred...
i njoj morem reči se...luda za Beckhamom...
ili pak ne?hehe...kissek Tatjana...kiss


IVANA-supač frendica...idemo skupa v razred...pametna ženska..yes
kissek Ivani..kiss



MATEA
-supač frendica,moja soseda..prije smo se opće ne družile,a ve pa i skupa van hodamo...yes..kissek Matei kiss

Moja abeceda...naughty
A-Anchy-supač frendica...alkohol....se jasno...ne?party
B-bon za mobitel..trebam ga svaki tjedan..mad
bijela boja-HAJDUK..cerek
bebač..ja bi jednoga...lud
BOBY-DANAS GRIZEM..ne ..tatjana??hihi
Betex..hihi...
C-cipele..bez suvišnih komentara
Cvjetić..samo za Anchyku..cerek
Č-čarli..hehe..a...i čokolada..
Ć-e ovo fakat neznam..ć kao...ć..hihi
D-.Dino...moj brat,i imam frende s imenom Dino..Deni..
E-e moj saša...hehhee...
F-frendi i frendice..
G-glupost..Gogacha-supač frendica
gimnazija...baš...cerek..kaj ne..anchy?rofl
H-HAJDUK cerekcerek..a i Hrvatska..yes
I-iskrenost,Ivana-frendica
J-Jelena..moja sekica..Jesen-obožavam ju..
jutro...samo jedan znak...mad
K-Kik@..moj nadimak..,kiša..burninmad

L-labello..nebrem bez njega..
lišće...
LJ-ljubav...cerekcerekcerek
ljubavne pjesmice...skupljam ih..yesyes
M-mobitel..nebrem bez njega..Maja-Nafafana..hehe,
Marina-supač frendica..
maturalac..supač je bilo..idemo još jemput?smijeh
more...fuuujj..nikad više nejdem tam...blabla
muzika...nebrem bez nje..
MP3-samo za Tatjanu...hihi
N-njemački jezik..sehr interessant..kak kome.hihi.meni jeee thumbup..
Niko Kranjčar.cerek
O-oči..moje plavo-zelene..a zkj su ne samo plave..??madmad
P-pizza..Ana...naj pak na krivo misliti..belj,Peugeot-moj auto v budućnosti..smijeh


pusa..kisskiss

R-RIO...obavezno dojdite...hihi..smijeh
Riba..mrzim ribu..mad
S-smijeh..svaki dan se smijem..v školi..rofl
spavanje..obožavam spavati..
Slatkiš-za Tatjanu..cerek
a i SOS..headbangbang.i smajlić....only for Tatjana
Š-škola...jaaaj..bez komentara belj
T-Tatana-naj frendica...Tatjana-također..
TORCIDA..jeaacerek
U-uuuuuu...hehe
V-Volim te! najlepše riječi..cerekcerek
Z-zima..mrzim ju..
Ž-žirafa..hehe..žuta boja...moja najlepša boja..rofl

efo ljudi..moja abeceda..možda kaj još napišem..ak se zmislim..



Ovo je baš lepo...

Voze se dvoje mladih na motoru...

Djevojka:Nemoj tako brzo,smanji!!!..
Dečko:Ne,baš je ludo...
Djevojka:Nije mi ugodno,molim te!..
Dečko:Kaži da me voliš!..
Djevojka:Znaš da te volim!..
Dečko:Zagrli me...
(Djevojka ga zagrli...)
Dečko:Molim te uzmi moju kacigu s glave
,meni je tijesna i stavi ju sebi na glavu!

Sljedeće jutro u novinama:
Par imao saobraćajnu nesreću, jer su kočnice popustile...
Jedna osoba je preživjela, a druga poginula...

ISTINA JE:
Da je dečko na pola puta ustanovio da su kočnice popustile,
ali to nije želio reci svojoj djevojci...
Želio je posljednji put čuti njene riječi..VOLIM TE!..
Želio je posljednji put osjetiti njen...ZAGRLJAJ!..
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu
jer je želio da ona preživi iako je to značilo da će on poginuti...

Ako nekoga voliš,reci mu to dok nije prekasno!


ovo je baš foraa..

Pismo studentice roditeljima

Dragi mama i tata,

Otkako sam došla u Zagreb studirati,
sam se ulijenila u pisanju i
žao mi je da vam nisam već i prije pisala.
Imam puno novosti. Predlažem vam,
da lijepo sjednete prije nego nastavite s čitanjem.
Ne smijete čitati dok ne sjednete, u redu?

Ovdje mi je lijepo.
Fraktura lubanje koju sam imala,
kad sam skočila kroz prozor sobe, jer je izbio požar, se je zacijelila.
Samo sam dva tjedna bila u bolnici i
sada već dobro vidim, glavobolje imam samo povremeno.
sreća, da je moj skok kroz prozor vidio
dežurni na obližnjoj benzinskoj pumpi i o
dmah je pozvao liječnike i vatrogasce.

Bio je vrlo ljubazan i posjetio me je u bolnici.
Po povratku iz bolnice nisam imala kamo otići.
(soba je bila potpuno izgorjela), pa me je pozvao k sebi. To je vrlo prijatna soba, iako je u podrumu. On je vrlo dobar momak i nas dvoje smo se ubrzo zaljubili i planiramo vjenčanje.
Datuma još nismo odredili, iako bi vjenčanje bilo prije nego se bude vidjelo,
da sam trudna. Da dragi roditelji, trudna sam.

Znam koliko želite,
da imate unuke i njima darujete istu pažnju i ljubav kao što ste je meni,
kad sam bila dijete. Datum vjenčanja još nismo odredili,
jer nismo mogli obaviti predženidbene krvne pretrage radi n
ekakve infekcije, koju ima moj dragi, pa sam je i ja dobila od njega.

Znam, da ćete mojeg momka primiti u obitelj s otvorenim rukama.
Iako nije školovan, je vrlo ambiciozan.
Unatoč tome, da nije bijelac i
da je muslimanske vjere znam, da vaša uvijek
izražena strpljivost neće dozvoliti,
da bi vam to smetalo.
Eto, sada, kad ste saznali sve te novosti
mogu vas utješiti, da nije bilo nikakvog požara,
frakture lubanje, nisam bila u bolnici, niti nisam trudna,
niti imam aids, niti momka uopće.

Istina je,
da sam pala na ispitu iz matematike i
fizike i morat ću ponavljati godinu.
željela sam samo, da bi činjenice vidjeli u pravom svjetlu..
Vaša draga kći!


VOLIM TE na svim jezicima..
cerekcerek

Afrikaans - Ek het jou lief

Albanian - Te dua

Armenian - Yes kez sirumen

Bulgarian - Obicham te


Chinese (Hakka) - Ngai Oi Ngi

Czech - Miluji te

Danish - Jeg Elsker Dig

Estonian - Ma armastan sind

Ethiopian - Afgreki'

Filipino - Mahal kita


French - Je t'aime, Je t'adore

German - Ich liebe dich

Greek - S'agapo

Hawaiian - Aloha wau ia `oe

Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hae

Hungarian - Szeretlek

Icelandic - Eg elska tig

Indonesian - Saya cinta padamu

Irish - Taim i' ngra leat


Italian - Ti amo

Japanese - Aishiteru

Korean - Sarang Heyo

Latvian - Es tevi miilu

Lithuanian - Tave myliu

Luxembourgish - Ech hun dch gr

Norwegian - Jeg Elsker Deg

Polish - Kocham Ciebie

Portuguese - Eu te amo (ili) Amo-te

Romanian - Te iubesc

Russian - Ya tebya liubliu

Slovak - Lu`bim ta

Slovenian - Ljubim te

Spanish - Te quiero / Te amo

Swedish - Jag älskar dig

Tahitian - Ua Here Vau Ia Oe

Turkish - Seni Seviyorum

Ukrainian - Ya tebe kahayu







KAJ JE ŽIVOT??? zujo zujo

Na pitanje: "Što je život?"
mnogi će vam odgovoriti da na to
pitanje ne postoji odgovor. Međutim, oni su u zabludi.
Život je u našim srcima, o
n je svaki uzdah koji ispustimo,
svaki osmijeh na našim obrazim
. Ali on je i svaka suza i bol u grudima.
Ponekad nam se čini da smo preslabi,
da taj teret ne možemo nositi,
da toj igri jednostavno nismo dorasli.
Život je poput penjanja
po mornarskom užetu.
Ako ga pogledate s poda uvis i pomislite:
Ja to ne mogu i niti ne pokušate,
izgubit ćete jedno iskustvo
i uvijek ćete se pitati kako je biti na vrhu.
Nemojte si to dopustiti.
Uhvatite ga snažno objema rukama i
svom željom koja je u vama.
Prije nego i primijetite već ćete biti
na pola puta.
Osjećaj koji će vas obuzeti kada se
konačno popnete na vrh izbrisat će
sve žuljeve na rukama koje ste zaradili penjući se,
ispunit će vas nevjerojatnim zadovoljstvom.
Tada ćete sami spoznati odgovor na pitanje "Što je život?".
Ako si neko zakomplicira život na glup način,
to će ga najviše boljeti u srcu,
ali ne mora opet biti tako,
svatko mora znati što radi, i
ne dopustiti da mu se to dogodi!!!



Malo praznovjerja..

KAD POGLEDAŠ NA SAT...
00.00-voli te
01.01-prati te ljubav
02.02-srest ćete se
03.03-jako te voli
04.04-nikad te neće zaboraviti
05.05-ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06.06-pomirit ćete se
07.07-vara te
08.08-ljubomora
09.09-telefonski poziv
10.10-plavi dečko te želi vidjeti
11.11-jedan dečko te voli
12.12-sex
13.13-crni dečko te voli
14.14-želi tvoj poljubac
15.15-želi te opet
16.16-dogodit će se nešto loše
17.17-poljubit će te
18.18-dugo će te voljeti
19.19-netko koga neznaš te voli
20.20-čeka te
21.21-sviđaš se onom na kojeg misliš
22.22-vidjet ćete se
23.23-predložit će ti ...

subota, 24.05.2008.

Vjeruj da ljubav ne umire,kad najdraži odlaze
nema te sile ni sudbine,da srca razdvoje...
Vjeruj da ljubav ne umire,kad najdraži odlaze,
jer sunce nikad ne nestaje,samo se sakrije...


Hei ljudeki...kak ste ?ja sam vam tak tak..bilo je i boljih dana...mama mi je baš denes rekla kaj sam se jako premenila od fešti s maturantima...točnije,od srede..v šampionu..oni koji su bili tam,znaju..heh..bang
gotova je škola..još samo matura i praktični dio..i morem iti na posel..hihi...je baš..ništa prije 18..mslm u vezi posla..bang..još nebrem vjerovati kaj nikad nebum išla v školu već..cry...prošli i taj tjedan su bili ludi..al doslovno..v petak smo bili v šampionu na predmaturantskome partyu,i stvarno je supač bilo..pili smo,plesali,plakali se...cry..i tak..došla sam doma oko pol 5,i onda v pol 6 već na praksu vjutro..čudim se kak sam to zdržala..heh..nut
v subotu pa sam išla s mateom v monaco..i tam je bilo super..došla sam v pol 4 doma,i ve nedelju opet na praksu..al se sam zdržala..neje bilo teško..a i pozabila sam na to kaj sam umorna i kaj sam ne spala..v nedelju pa sam bila doma..čak..onda v ponedeljak v školu vjutro,pa posle doma,jer me v utorak morala pitati još hrvatski,pa kaj sam se vučila..a kaj bum kad sam glupa..se si ostavim za zadnji dan...oko 6 poslepodne sam išla v park k mojima i onda v rotor s busom..tam pa mi je bilo posebno lepo...cerekcerek..došla sam doma v pol 5,i onda sam se već v pol 6 zbudila kaj sam išla v školu..i v utorak me pitala hrvatski..i ispravila sam si..čak..hihi..s 4 bum prešla..jeeeee..smijehzujo
posle škole smo išli doma..jer nam je kiša padala...oko pol 7 sam krenula pred tatjanu kaj idemo skupa v monaco,jer smo peške išle..ne nam je to daleko..i tam je bilo vredu..plakala sam se (opet) i tak..s monacija sam došla fletno..oko 2 negde..i onda v sredu sam malo duže spala..do pol 8..čak..hihi..išle smo s busom v 8,a nastava nam je počela v 11..imali smo samo sat razrednika,i onda smo imali nekšu predstavu v školi,svi maturanti,i plesali smo po hodniku..i tak..v pol 3 smo išli na mimohod,kiša je padala kaj luda..užas...i s mimohoda v gocovu dvoranu,pa smo tam plesali,pili,i onda v pol 7 na bus za šampion..tam je otpočetka bilo super..ali posle pa ne baš lepo..opet sam se plakala..jaj..sam sam se plakala..heh..bangheadbang
v ponedeljak moram iti na praksu..do petka..svaki dan..zujo
i onda 2,3 i 46.mi dojdeju profesorice v dućan..za maturu..praktični dio..jaj..tak me strah..no


i to bi bilo to..
ve bum sam napisala još par riječi,i riječi jedne pjesme za moje prijatelje s kojima sam bila 3 lepe godine...


Hvala Vam kaj smo sve tri godine bili složni.Jesmo se svađali,i čak se i plakali,ali ipak smo bili uvijek tu,jedni za druge..nadam se kaj bumo svi navek ostali prijatelji.jako mi je drago kaj sam došla v taj razred,i kaj smo se si odma tak brzo našli..neznam kaj bi bez vas...jako budete mi falili,i želim vam svima sreću u životu..VOLIM VAS!!!


Prijatelji

Prijatelji, cesto mislim na vas,
nije ovo vrijeme dobro za nas,
nisu cure sto su bile
sve su se u gradu skrile.
Hej,prijatelji, kako ste mi danas?

Sjetite se na ponosne dane,
kada jedan uz drugoga stane,
sve smo mogli, sve smo smjeli
i bili smo sto smo htjeli,
prijatelji, kako ste mi danas?

Kazite mi, jeste li se umorili?
jesu li vas prevarili?
je l' nas vrijeme pregazilo?
kazite mi, pjevate li pjesme stare,
kao nekad uzdignute glave
da l' ste isti kao nekada?
Prijatelji, cesto mislim na vas.

Rado bih vas sve vidio zdrave,
samo da nas opet skupa stave,
pa da ko na prvoj crti,
zapjevamo protiv smrti.
Prijatelji, kako ste mi danas?

Kazite mi, jeste li se umorili?
jesu li vas prevarili?
je l' nas vrijeme pregazilo?
kazite mi, pjevate li pjesme stare,
kao nekad uzdignute glave
da l' ste isti kao nekada?
Prijatelji, cesto mislim na vas.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


"Prijateljstvo je zvijezda koja život krasi, a uspomena ju čuva da se ne ugasi" jedna je od pjesmica koje su nam često pisali u spomenare i leksikone tijekom osnovne škole. Tad je bilo važno napisati nešto što se rimuje, a autori su vjerojatno tek kasnije, kad su malo porasli, shvatili značenje toga.

Još od malih nogu smo se družili s klincima u pješčaniku, u parku, trčali s nekim, dijelili igračke s nekim od naših vršnjaka. Onda su uslijedile duge igre s barbikama i/ili autićima, a ubrzo je došla i škola, gdje smo stvarali prve prave prijatelje, od kojih će nam neki ostati za cijeli život.Nakon godina igre i zafrkavanja, prijatelji nam postaju nešto više: osobe kojima ćemo reći što nam se događa, što nas muči, s kojima ćemo pričati baš o svemu. I takvi razgovori nam postanu jako važni.
Meni su uvijek govorili da se u osnovnoj školi stvaraju prijateljstva, ali tek u srednjoj ću naći prave prijatelje.


Pozdravi :3.T razredu(najbolji ste wave),tatani,ani,gogici,deniju,dadiju,adeli,
jeleni,pauli,tatjani,
ivani
moniki,mateji,aniti,ici,dajani,vedranu,karliju,domagoju,
celome 3.T. razredu,tomislavu,nafafani,dančiju,zvjezdici,
mateji,moniki
dini,trici,patriciji,nikolini,
kiki,suzi,markiju,patriku,i
swima koji mi komentiraju.
wavekisswave



| Obriši mi suzu (66) | Printaj | xD |