< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



 

Opis bloga

 

Naš mali raj

Preporučujemo Internet Explorer 7 ili Firefox za pregledavanje našeg bloga jer se na Internet Explorer 6 ne vidi jednako dobro

 





 

 

Toni Cetinski
Ti si najbolje

Tebi je rodjendan
a ja praznih dzepova
al' Boze moj
nismo svi djeca finih kvartova

A pahulje, k'o proklete
na tvoj kaput lijepe se
i ne znam gdje povesti te
da nas maknem s ulice

Jer ti si najbolje, najbolje
moj dobri andjele
od svega sto su mi donijele
sve ove sive godine
ti si najbolje
moj dobri andjele
za mene najbolje

Nekada plasim se
sto u meni vidis ti
a onda me umire
oci pune ljubavi

I bogat sam
k'o da sam kralj
i gospodar oblaka

I ne znam gdje
al' povest' ce me
ritam tvojih koraka




Oliver Dragojevic
Kad mi dodjes ti


Pada noc puna strepnje,
nema te tu kraj mene,
a trebam te
kao pjesnik svoju bol

Na srcu mi studen zime,
na usnama tvoje ime,
i samo cekam dan
da dodjes mi

A kad mi dodjes ti
i osmijeh vratis mi
sva patnja i bol
zivota mog ce proc'
u nocima bez sna
ja tebe dozivam
da dodjes mi ti
i kao svi pocnemo mi
mirno zivjeti

Moj dan nema kraja,
a nocu tebe sanjam,
i samo cekam dan
da dodjes mi


Oliver Dragojevic

Ako izgubim tebe


Dok me budi nova zora
znam da sretan bit ce dan
jer kraj uzglavlja si moga
a na vjedjama ti san
puna ljubavi, puna njeznosti
moja stvarnost sada si ti

Ti se budis, ti me gledas
pun topline tvoj je glas
nasa postelja je meka
sreca bdije oko nas
puni ljubavi, puni njeznosti
u toj stvarnosti smo mi

I dok predajem se milovanju tvom
neki cudni krijem strah u srcu svom
ja te trebam, ja te ne dam,
ja sam tvoj

Ako izgubim tebe ja izgubit cu ljubav
ovu beskrajnu srecu koju pruzas mi ti
ako izgubim tebe ja izgubit cu njeznost
i toplinu tog gnjezda koje svili smo mi
ako izgubim tebe ja izgubit cu sve

Kad bih mogao zauvjek
da zaustavim taj sat
da nam zanos vjecno traje
sto bi sve jos mogli dat'
nasoj ljubavi, nasoj njeznosti
nikad ne bi znali kraj

 




...EVO MENE SA VEDRIJIM POSTOM btw.[HRVATSKA VODI 2:0]

  

helou ljudiwave
Evo da vam se javim sa malo vedrijim postom...fino


Evo ovoga trenutka naši su zabili gol Engleskoj...hrvatska pa svaka čast dečki, svaka čast NIKO KRANJČAR....hrvatska
Samo da nastavimo tako da se ne opustimo previše i na taj način damo englezima priliku za izjednačenje....


Pa da nastavim pisat (do slijedećeg našeg gola, ako bude sreće, a hoće)
Sa predzadnjim postom ste shvatili da možda nešto nije u redu samnom i Tomijem.... Tako se činilo iskreno, ali, evo, nemože ljubav tako lako nestati. Sve je po starom, trebalo nam je samo malo vremena da se ohladimo i razmislimo, te onda nastavimo gdje smo stali....

U školi je sve po starom. Danas sam baš dobila 5 iz poduzetništva, nekog seminara. U biti, usred mog predavanja razredu pozlilo mi je, došlo slabo, zacrnilo mi se pred očima. Nije mi baš bilo svejedno, ovo je već drugi put da mi se isto događa...
I cijeli dan mi je danas loše, tako sam slaba nekako, iscrpljena, umorna... Namjeravam odmah kad napišm ovaj post na spavanje, jer nemam snage....
Danas sam dobrih dva sata, ako ne vi više vježbala knjigovodstvo sa frendicom preko telefona i msn-a... (uspješno nadam se)... U petak pišem ispravak (to je onaj test šta mi je 1 bod falio do 2)....

LJUDI MOJI, 2:0 ZA HRVATSKU..... PA JA NEMOGU VJEROVAT....hrvatskahrvatska IVICA OLIĆ..... AJME, NAKON 14 MINUTA 2 GOLA VEĆ.....hrvatska

Hm, sve mi se više čini da ovaj post i neću moć dovršit od ovih golova pa ga odlučujem skratit....rofl

I da, da dovršim, glava mi puca od knjigovodstva, i jedva čekam da dobijem test da se riješim ove muke, nervoze... ma svega... Znam da znam za 2, ako čak ne i za više... Nisam pravedno ocjenjena i jedva čekam da to ispravim... Ne gubim nadu... osim knjigovodstva sređujem i matematiku. Od ove iste frendica sestra nam objašnjava tako da se nadam da će i iz toga testa biti pozitiva....

Eto, umorila sam se dosta dok sam ovo pisala, a možda su me umorili i moj buraz i stari koji urlaju ko da ih neko kolje.... rofl
Čisto sumnjam da ću uspjet zaspat pokraj njih, a još imam i mengu tako da mi je cijeli san u kukiju....
No dobro... Eto, kratko sam vam se javila da budete mirni i da znate da je sve u redu samnom i Pookyemcerek

Sve vas pozdravljam i cmokam, a vas molim samo jedno.... DRŽTE MI FIGE ZA KNJIGOVODSTVO I MATEMATIKU!!!!thumbup



srijeda, 21.11.2007.

21.11.2007. u 21:07   |   4 Komentara   |   Print   |   #   |   ^
  


<< Arhiva >>