< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



 

Opis bloga

 

Naš mali raj

Preporučujemo Internet Explorer 7 ili Firefox za pregledavanje našeg bloga jer se na Internet Explorer 6 ne vidi jednako dobro

 





 

 

Toni Cetinski
Ti si najbolje

Tebi je rodjendan
a ja praznih dzepova
al' Boze moj
nismo svi djeca finih kvartova

A pahulje, k'o proklete
na tvoj kaput lijepe se
i ne znam gdje povesti te
da nas maknem s ulice

Jer ti si najbolje, najbolje
moj dobri andjele
od svega sto su mi donijele
sve ove sive godine
ti si najbolje
moj dobri andjele
za mene najbolje

Nekada plasim se
sto u meni vidis ti
a onda me umire
oci pune ljubavi

I bogat sam
k'o da sam kralj
i gospodar oblaka

I ne znam gdje
al' povest' ce me
ritam tvojih koraka




Oliver Dragojevic
Kad mi dodjes ti


Pada noc puna strepnje,
nema te tu kraj mene,
a trebam te
kao pjesnik svoju bol

Na srcu mi studen zime,
na usnama tvoje ime,
i samo cekam dan
da dodjes mi

A kad mi dodjes ti
i osmijeh vratis mi
sva patnja i bol
zivota mog ce proc'
u nocima bez sna
ja tebe dozivam
da dodjes mi ti
i kao svi pocnemo mi
mirno zivjeti

Moj dan nema kraja,
a nocu tebe sanjam,
i samo cekam dan
da dodjes mi


Oliver Dragojevic

Ako izgubim tebe


Dok me budi nova zora
znam da sretan bit ce dan
jer kraj uzglavlja si moga
a na vjedjama ti san
puna ljubavi, puna njeznosti
moja stvarnost sada si ti

Ti se budis, ti me gledas
pun topline tvoj je glas
nasa postelja je meka
sreca bdije oko nas
puni ljubavi, puni njeznosti
u toj stvarnosti smo mi

I dok predajem se milovanju tvom
neki cudni krijem strah u srcu svom
ja te trebam, ja te ne dam,
ja sam tvoj

Ako izgubim tebe ja izgubit cu ljubav
ovu beskrajnu srecu koju pruzas mi ti
ako izgubim tebe ja izgubit cu njeznost
i toplinu tog gnjezda koje svili smo mi
ako izgubim tebe ja izgubit cu sve

Kad bih mogao zauvjek
da zaustavim taj sat
da nam zanos vjecno traje
sto bi sve jos mogli dat'
nasoj ljubavi, nasoj njeznosti
nikad ne bi znali kraj

 




Važno u nevažnome

  

hej haj lipi moji, nije mene duuugo bilo.. haha... of course...bang
nego, evo, rekli ovi iz blog.hr da su nešto novo radili, pa da vidim ja što je to...

i tako, nemam posebnu neku temu za obradit niti nešto spešl prepričat, nego eto... više dosada...smokin

evo u ova dva dana što nisam pisala, ipak je to strašno dugo, nije se ništa događalo. čekala do 14:00 da dečko završi s poslom, pričekala ga na jednom dijelu puta, i laganini do njega domeka. i tako kod njega skroz do navečer...

e i da, imam nešto jako važno za prepričat. jučer smo isto tako kao što sam rekla bili kod njega i nama pala ideja napamet da ćevape naručimo... ljudi moji, ako ima ko iz Zagreba (a da ne živi na zapadnoj strani) a želi prave ćevape neka okrene broj od A1 (pizzeria iz Velike Gorice)... isplati se malo pričekat vjerujte... dobijete onako ćevape na pomfriu (mrcine od ćevapa), ajvar, luk naravno i zelenu salatu. uz to sve naravno i lepinju, neću preuveličat ako kažem da joj je promjer 30 cm. njami ( i da, u mom slučaju, ćevapi ublažuju simptome pms-a)rolleyes

jaooo, još i sad sanjam... mmmnjami
(ispod su priložene slike davam upotpunim doživljaj našeg uživanja)




to je bit jučerašnjeg dana...rofl

a danas! joj joj... (eto a ja rekla da nemam ništa važnog za reć,ma lipi moji uvijek ja imam nešto za prepričat zabavnog, kaj ne?)...

e da... danas je isto dan počeo ko i jučer... ja po dečka i kod njega doma. tako se mi malo odmorili i krenuli do obližnjeg dućana sa kompjuterskom i ostalom tehnologijom po neke dijelove njemu za komp. u međuvremenu zove njega frend iz kvarta da mu web stranicu napravi (on je DJ, pa ako slavite nešto, a iz Zagreba ste i bliže okolice, preporučujem ga. E Medar, plaćaš mi kavu za ovu reklammurofl). i tako se dečko s njim dogovorio da nas pričeka kod tramvajske stanice pa ćemo po dućanima harat za tim dijelom kojeg nismo mogli nać u tom dućanu.... i mi dolazimo kad on, taj frend s autom, u dvosjedu, tj. u Kediu u koji stanu dvoje s tim da je iza ogroman prtljažnik... i ja, vaša Tina, se vozila iza... u prtljažnikurofl

kako mi je bilo fora e, ajme...rofl (ako ste ikad gledali film "Glup i gluplji" i ako se sjećate onog ćupavog kak je cucke vozio iza i kak su se oni kotrljali tak sam vam ja danas bila).... bilo je super samo šta su me ljudi na cesti malo čudno gledali, pogotovo ovi auti iza nas. osjećala sam se ko u policijskoj marici... rofl

ali eto, tu ću vožnju još dugo dugo pamtit... svaku ulaženje i u mali zavoj ja sam osjetila...bang
probajte ako imate priliku.....belj

i eto, ovo dvoje sam vam morala ispričat...sretan
znam da vama možda i nije bilo baš zabavno ali nemogu niti ja biti uvijek raspoložena za neke dubokoumne postove (iako sam jako nadarena...rofl),već i moj malo mozak nekad odluta na pašu sa drugim ovčicama...

to vam je to lipi moji za danas od menethumbup
sada me moj lipotan nazvao pa se i nemogu na dvije stvari jednako skoncentrirat, na pričanje i pisanje... jok jok...no idem se zavalit u krevet i uživat u svijećicama i gore eteričnom ulju... mmm, romantična atmosfera, samo mi my sexy man fali... pusam te ljubi...cerekkiss

(jedan dio moje osobe u kojoj se vidi svijećica mirisna)



uživajte mi, ljubite se, mazite se, volite i budite voljeni...
ma pusam vas sve...


četvrtak, 23.08.2007.

23.08.2007. u 23:45   |   4 Komentara   |   Print   |   #   |   ^
  


<< Arhiva >>