< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



 

Opis bloga

 

Naš mali raj

Preporučujemo Internet Explorer 7 ili Firefox za pregledavanje našeg bloga jer se na Internet Explorer 6 ne vidi jednako dobro

 





 

 

Toni Cetinski
Ti si najbolje

Tebi je rodjendan
a ja praznih dzepova
al' Boze moj
nismo svi djeca finih kvartova

A pahulje, k'o proklete
na tvoj kaput lijepe se
i ne znam gdje povesti te
da nas maknem s ulice

Jer ti si najbolje, najbolje
moj dobri andjele
od svega sto su mi donijele
sve ove sive godine
ti si najbolje
moj dobri andjele
za mene najbolje

Nekada plasim se
sto u meni vidis ti
a onda me umire
oci pune ljubavi

I bogat sam
k'o da sam kralj
i gospodar oblaka

I ne znam gdje
al' povest' ce me
ritam tvojih koraka




Oliver Dragojevic
Kad mi dodjes ti


Pada noc puna strepnje,
nema te tu kraj mene,
a trebam te
kao pjesnik svoju bol

Na srcu mi studen zime,
na usnama tvoje ime,
i samo cekam dan
da dodjes mi

A kad mi dodjes ti
i osmijeh vratis mi
sva patnja i bol
zivota mog ce proc'
u nocima bez sna
ja tebe dozivam
da dodjes mi ti
i kao svi pocnemo mi
mirno zivjeti

Moj dan nema kraja,
a nocu tebe sanjam,
i samo cekam dan
da dodjes mi


Oliver Dragojevic

Ako izgubim tebe


Dok me budi nova zora
znam da sretan bit ce dan
jer kraj uzglavlja si moga
a na vjedjama ti san
puna ljubavi, puna njeznosti
moja stvarnost sada si ti

Ti se budis, ti me gledas
pun topline tvoj je glas
nasa postelja je meka
sreca bdije oko nas
puni ljubavi, puni njeznosti
u toj stvarnosti smo mi

I dok predajem se milovanju tvom
neki cudni krijem strah u srcu svom
ja te trebam, ja te ne dam,
ja sam tvoj

Ako izgubim tebe ja izgubit cu ljubav
ovu beskrajnu srecu koju pruzas mi ti
ako izgubim tebe ja izgubit cu njeznost
i toplinu tog gnjezda koje svili smo mi
ako izgubim tebe ja izgubit cu sve

Kad bih mogao zauvjek
da zaustavim taj sat
da nam zanos vjecno traje
sto bi sve jos mogli dat'
nasoj ljubavi, nasoj njeznosti
nikad ne bi znali kraj

 




Idemo... smijete se ko ludi... od ovo posta pa na dalje...

  


Smijeh je sreća. Da li znate da se hormon sreće oslobađa u mozgu samo kod smijanja, seksa i trčanja? E, pa sretno vam bilo smijanje.roflroflrofl

Smijeh uzrokuje mnoge fiziološke promjene u našem organizmu. Uslijed jakog i dugotrajnog smijanja više od tristo različitih mišića dijafragme, lica, trbuha, leđa, nogu i ruku postaje aktivno, očne zjenice se šire, a vrhovi prstiju postaju vlažni. Disanje postaje duboko i brže te dostiže brzinu i do 100 km na sat. Podiže se i frekvencija srca, koja može dosegnuti i 120 otkucaja u minuti. Zahvaljujući tome, aktiviraju se obrambene snage organizma, potiče se izmjena tvari i opskrbljenost krvlju srca i pluća te snižava krvni pritisak i razina šećera u krvi. K tome, smijeh razgrađuje hormone stresa adrenalin i kortizol, pa na taj način relaksira čitav organizam (jesu li vam poznate ove pojave u tijelu, samo kod nečega drugogacerek)
Odrasli se dnevno prosječno nasmiju samo 15, a djeca čak 400 puta. Smijeh je ipak najbolji lijek, stoga se ugledajte na djecu.

I sada, da statistike prijeđem na ono zanimljivije (možda)...rofl

Osmijeh (ne) stoji ništa, a djeluje čudesno.wink Obogaćuje onoga kome je upućen, a ne osiromašuje onoga tko ga daje. Bljesne poput munje, ali sjećanje na nj može trajati zauvijek. Nitko nije toliko bogat ni toliko siromašan da bi ga mogao sebi uskratiti i svatko njime dobiva. Osmijeh donosi sreću u kuću, pozdrav prijatelju, pomoć pri sklapanju posla. On je odmor umornome, putokaz izgobljenome, sunčana zraka žalosnome i najbolji prirodni lijek protiv ljutnje. Ali, ne može ga se kupiti, namoliti, posuditi ili ukrasti, jer vrijedi zapravo jedino kad ga se poklanja. A nitko i ne treba osmijeh toliko kao oni kojima se i ne može pokloniti više ništa drugo.

I sada krenimo na moja osobna razmišljanja i kako to ja radim...yesroflbang

Ah, smijem se, smijem... roflkada god je pokraj mene neko smiješan, a znam se i sama sa sobom smijat (...pssst...)...dead naravno, kada sam zaljubljena niko mi nemože maknut osmijeh s lica...cerekcerekcerek
Evo i ovog trenutka, iako je jutro i iako sam bolesna, osmijeh mi je na licu... (Možda zbog ćevapa na koje navečer idem... jupiinjami)... neznam, a možda je to i zbog tebe dragi, zbog tvoje maloprijašnje poruke.... kiss neznam, neznam.... al lijepo mi je..
Volim se probuditi nasmijana, još kad je vani sunce... nema veselije osobe od mene....
Ali imam jednu malu manicu...rolleyes vrlo lako sa smijeha padnem na suze... neznam kako je to, al znala sam se od jutra smijat ko budala a nevečer sam bila u suzama, iz xy razloga, dakle nepoznatog... Raspoloženje mi oscilira...rofl (se sjećaš dragi...?)
No, brzo se ja vratim na smijanje...wink ( sjetim se komplimenata mnogih da sam preslatka dok se smijem.... šalica... (možda) )...hehe....rofl

I da, da napomenem, ne smijem se samo kad je kd mene osobno sve u redu i kada imam razloga za sreću... smijem se sa svakim koji je sretan, sa mojima bližnjima, ovima u razredu pogotovo...

Sjećam se, moram vam ovo ispričat... prije tri mjeseca sam počela pit pilule, i šupilo me to...nutnutnut prvi mjesec sam bila hiperaktivna (neznam kako je to kod vas palo koji pijete, al meni je to valjda nuspojava bila)... ja sam pričala, nisam se gasila, kakav test bi mene spriječio da šutim. A što sam se smijala tek...roflroflrofl i mogu slobodno reći da sam u tih mjesec dana skupila još veće simpatije ljudi u razredu...cerek i od tada sam veselija nekako. No, ta hiperaktivnost je prestala od tada.. šmrc.. baš mi je bilo lijepo... (čak mi je i moja mamica rekla da koji mi je kuki...) a tek dečko... uf... kako mi se smijao kad sam se znala navit... ko mlinček...rolleyes

Uf, ja se rastipkala...
E da, nesmijem to nikako zaboravit,...

Danas imam dodatni razlog za smijeh..yesyesyes

Mom Burkyu je danas 23 rođendan...thumbup pa iako nas ne čita (zbog njega smo promjenili i adresu jer je ostao link na njegovom laptopubang) želim mu sve najbolje...
Neznam pisat čestitke i tako to, ali ti želim puno uspjeha, ljubavi i sreće u svemu što radiš... neka ti se ostvari sve što zaželiš, jer znaj, zaslužio si i mnogo više...yes
Nemoj mi biti tužan, vratit će sve sve na staro, onako kako treba i opet ćete biti happy ko što smo vas uvijek viđali i voljeli...cerek
Pusi Burkač, cmokam te... i voljakam te mucho... pusa big big...kisskisskisscerek

I evo, to bi bilo to...yes
Još samo slijede citati „velikih ličnosti“... (iako za neke – većinu- nisam niti čulabang)

Citati:


E. E. Cummings
o "Svaki dan bez smijeha uludo je potrošen."

George Gordon Byron
o "Koristite svaku priliku za smijeh. To je najjeftiniji lijek."

Goethe
o "Ništa tako moćno, tako snažno ne otkriva čovjekovu narav kao smijeh."

Jay Leno
o "Stvar je jednostavna – ne možete se ljutiti na nekoga ko vas nasmijava."

Jean de La Bruyčre
o "Moramo se smijati prije nego što postanemo sretni, jer nam se može desiti da umremo, a da se ne nasmiješimo."

Mike Dirnt
o "Ne prestajete se smijati jer odrastate – odrastate jer se prestajete smijati."

Norman Cousins
o "Smijeh je jogging duha."

Talmud
o "Čuvajte se prevelike količine smijeha jer umrtvljuje duh i donosi zaborav."

Ugo Foscolo
o "Smijemo se i smijat ćemo se, jer je ozbiljnost uvijek bila prijateljica licemjera."

• Vissarion Belinsky

o "Smijeh je često veliki posrednik u razlikovanju istine od laži."


Sada kada ste pročitali, vratite se na prvu rečenicu, onaj mali uvodić i ponovo ga pročitajte....yes
Treba li vam dodatna pojašnjenja...? no
OSLOBODITE TAJ HORMNON SREĆE (na bilo koji način, a ja vam neću reći na koji ću ja....)... hehe...rolleyesrofl

Btw... još jednom smješkalice, hvala na onim riječima....

Pusi....kiss


petak, 17.08.2007.

17.08.2007. u 10:02   |   3 Komentara   |   Print   |   #   |   ^
  


<< Arhiva >>