lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



 

Opis bloga

 

Naš mali raj

Preporučujemo Internet Explorer 7 ili Firefox za pregledavanje našeg bloga jer se na Internet Explorer 6 ne vidi jednako dobro

 





 

 

Toni Cetinski
Ti si najbolje

Tebi je rodjendan
a ja praznih dzepova
al' Boze moj
nismo svi djeca finih kvartova

A pahulje, k'o proklete
na tvoj kaput lijepe se
i ne znam gdje povesti te
da nas maknem s ulice

Jer ti si najbolje, najbolje
moj dobri andjele
od svega sto su mi donijele
sve ove sive godine
ti si najbolje
moj dobri andjele
za mene najbolje

Nekada plasim se
sto u meni vidis ti
a onda me umire
oci pune ljubavi

I bogat sam
k'o da sam kralj
i gospodar oblaka

I ne znam gdje
al' povest' ce me
ritam tvojih koraka




Oliver Dragojevic
Kad mi dodjes ti


Pada noc puna strepnje,
nema te tu kraj mene,
a trebam te
kao pjesnik svoju bol

Na srcu mi studen zime,
na usnama tvoje ime,
i samo cekam dan
da dodjes mi

A kad mi dodjes ti
i osmijeh vratis mi
sva patnja i bol
zivota mog ce proc'
u nocima bez sna
ja tebe dozivam
da dodjes mi ti
i kao svi pocnemo mi
mirno zivjeti

Moj dan nema kraja,
a nocu tebe sanjam,
i samo cekam dan
da dodjes mi


Oliver Dragojevic

Ako izgubim tebe


Dok me budi nova zora
znam da sretan bit ce dan
jer kraj uzglavlja si moga
a na vjedjama ti san
puna ljubavi, puna njeznosti
moja stvarnost sada si ti

Ti se budis, ti me gledas
pun topline tvoj je glas
nasa postelja je meka
sreca bdije oko nas
puni ljubavi, puni njeznosti
u toj stvarnosti smo mi

I dok predajem se milovanju tvom
neki cudni krijem strah u srcu svom
ja te trebam, ja te ne dam,
ja sam tvoj

Ako izgubim tebe ja izgubit cu ljubav
ovu beskrajnu srecu koju pruzas mi ti
ako izgubim tebe ja izgubit cu njeznost
i toplinu tog gnjezda koje svili smo mi
ako izgubim tebe ja izgubit cu sve

Kad bih mogao zauvjek
da zaustavim taj sat
da nam zanos vjecno traje
sto bi sve jos mogli dat'
nasoj ljubavi, nasoj njeznosti
nikad ne bi znali kraj

 




strka i panika... by: Tina

  

heh da...yes evo i mene... wavenije baš vrijeme za pisanje postova ali ća ćeš.... rolleyesreko mi dragi da moram i ja nešto natipkat pa evo... njemu na volju... jel tako?wink

da napomenem.. do sada sam se ubijala u matematici, trebam sutra pisat ispravak i tako, a sada nakon objavljivanja posta krećem na gospodarstvo... kill me, please.... yes...bangdead

bliži se kraj školske godine, i jednostavno, najbolji opis za ovo doba godine je - STRKA I PANIKA...headbang

testovi, odgovaranja, pa onda ispravci...eek

imaš osjećaj-nikad kraja...

u zadnje vrijeme, glava mi je ko balon... previše informacija u tako malo vremena...nut

kako bi mi moj dečec reko:"cijelu godinu ništa ne učiš, i sad se tu žališ kad se tenzije malo povećaju"rofl

no sve bi jednostavno bilo savršeno da ja nisam lijeno biće, i kao što ste mogli zaključit iz prijašnjeg posta, pukla sam, čak sam rekla starcima i razrednici da odustajem, da puštam stvari neka idu svojim tokom, ko mi da dva dobro, ko ne jbg...bang život ide dalje... živi se jednom...yes

onda sam stala i razmišljala... (rijetko to prakticiram, ali ipak)...rofl zašto izgubit jednu godinu u životu, zašto zastati za svojim frendovima.. nema potrebe... ta će mi jedna godina itekako faliti, a to znaju najbolji oni koji su pali jedan razred ili još gore, godinu na faksu... pa si sada misle dok ovo čitaju (ako ima takvih) :"viš, viš pametna mala, shvatila je vrijednost jedne godine"...yes

e pa jesam.. i znate šta... opametila sam se...

ne odustajem!!!!! zašto...?

ne želim past i pokazat svima do čega me je moja lijenost dovela...no

nego želim svima pokazat da sam jaka i da mogu kada hoću.. zapet ću, sjest i naučit.... pa imam samo dva predmeta koja ću sigurno rješit... nema problem... ne prijeti mi ni neki popravni a kamoli pad godine...thumbup

a nakon toga.. dragi pripremi se... nećeš me se moć rješit, još pogotovo kad završe tvoji ispitu... idemo slavit, tulum samo za nas dvoje...party

dragi moji, tj. naši čitatelji i posjetitelji...
to je sve od mene za večeras, jer gospodarstvo zove... moram ić štrebat...
joj joj, čudno mi je kad ja ovo kažem...haha....

držte mi fige i na nogama ako treba, pa vam ja javim kako je prošlo...
dođem se pohvalit odnosno izjadat... (ja se nadam ovo prvo)

i da, ajde molim vas, ostavite nam koji komentar, početnici smo pa da nas malo motivirate i date nam volju za nastavak pisanja blogeka...wink

pusu vam svima šaljem... cerek

ajd i tebi drageku...
seeyamo se u jutro... (v.t.p)cerekcerek



četvrtak, 14.06.2007.

14.06.2007. u 00:11   |   1 Komentara   |   Print   |   #   |   ^
  


<< Arhiva >>