listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



a pogledajte sami... pozzzzz






Image Hosted by ImageShack.us
By bengezica

Linkovi

Moj razred
Dinamo (Čazma)
Ćurić

MOLE I NIX
Stavinoha
Mole - alone
Tončica
Tinka

Tomy i Vlajko
Ivana

jaaa....

Image Hosted by ImageShack.us



weee... Josipa...


Image Hosted by ImageShack.us



25.10.`92...
ebb, 1.a...
jedinica...
phunk, stari rock, ma sve...
taekwondo i košarka...
tvrdoglava,tvrdoglava, tvrdoglava...
plavuša...
moje 3 želje: bit normalna, bit normalna, bit normalna
...

heh...

LJUDI PROBAJTE OVO... ...TVOJA PRAVA LJUBAV...

Image Hosted by ImageShack.us


Toše Proeski - Mala


Ne znam adresu ni broj
a gdje si ti
ostajem zauvijek tvoj
a gdje si ti

Mala
uspomene izjedaju
spreman na predaju
otkacen, odbacen
zivim od sjecanja


Srca nam puna
a jutro nas budi
na istome uzglavlju
i kao praznik
tako nam pocinje dan
poljubac, zagrljaj
djelimo srecu
sa osmjehom i ljubavlju
suvise lijepo
naglo je prekinut san

Tvog srca podstanar
a gdje si ti
obicna potrosna stvar
a gdje si ti

Mala,
ja na sve pristajem
krivicu priznajem
povrijedjen, pobjedjen
zivim od sjecanja




Toše Proeski - Lagala nas mala (duet Tony Cetinski)


Hej, ko si sad ti
otkud s tobom moja djevojka

Hej, a koji si ti
i otkud ona tebe zna

Vidim, sprema se lom
slomit cu te ako si s njom

Neces gledat' taj film
kad ti opis promijenim

Lagala nas mala, presla ko budale
igrala je igru, sa njom nema sale
jos i danas laze da sam bio prvi
igrala je igru, to joj je u krvi

Toni, lupas ko lav
nikad nisam bio tako plav

Tose, imas krose
boli glava, boli me

Ma, nek ide dovraga sve
jer ima zena, mogu bez nje

Pricekaj malo, idem i ja
dosta mi je nevolja





Toše Proeski - Čija si

Ponovo si nocas mila
lagala da nisi bila s njim
ja to osetim

Ponovo su usne tvoje
drhtale ko da se boje
da ti ne oprostim

Zasto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati

Jos su ti usne umorne
i sve sto kazes znam da nije
jos su ti suve cipele
napolju znam da kisa lije

Jos su ti vreli obrazi
u oku sjaj ne prolazi
jos ti na licu pise cija si
samo moja nisi

Uzalud mi krijes lice
znam te oci izdajice
sve si odglumila

Isprljana poljupcima
otrovana dodirima
znam da si lagala

Zasto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati





Toše Proeski - Veži me za sebe


Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem
zatvori me i baci kljuc
da vise nitko ne moze uc'

Osudjen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
bicu tvoj stit od celika
od mene sve nek se odbija

Daj mi da potpisem
za ljubav kriv sam najvise

Vezi me za sebe usnama
vezi na milijun godina
vezi me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Vezi me za sebe rukama
vezi na milijun godina
nek sam cijelom svijetu zabranjen
jer sam ti u srcu zarobljen

Zatvori me i baci kljuc
da vise nitko ne moze uc'

Osudjen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
daj mi da potpisem
za ljubav kriv sam najvise

Vezi me za sebe usnama
vezi na milijun godina
vezi me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem




Tose Proeski - Volim osmijeh tvoj (duet Antonija Sola Tonka)


Krade mi te cesta
kradu mi te ljudi
svako pomalo od osmjeha
tvog posudi

Iza svakog ugla
stalno neko vreba
da mi te ukrade
kada malo srece treba

Niko nije kriv za to
sto te volim toliko
al' osmjeh tvoj je kriv da znas
sto me osvajas

Volim osmijeh tvoj bas dobro ti stoji
jos ti bolje stoje poljupci moji
ma kriv je meni svako
kom smijes se ti, moja ljubavi

Volim osmijeh tvoj i nosi ga uvijek
smij se samo, dusu mi grij' zauvijek
i krivi su mi svi, i krivo mi je sve
kad sam bez tebe

Al' nije krivo more
niti sol u kosi
niti nebo koje boju
oka tvoga nosi

Niko nije kriv za to
sto te volim toliko
al' osmijeh tvoj je kriv da znas
sto me osvajas


I krivi su mi svi, i krivo mi je sve
kad sam bez tebe




Daleka obala: Kurve


Stvari se polako vracaju na mjesto
ovakvo nesto se ne dogadja cesto
premda, priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam
i tad slike izblijede sve
i tad zatvaram se u sebe
i tad nisi mi potrebna

Kazaljke i dalje krugove crtaju
umjesto zvijezda kisne kapi na dlan padaju
prazno mjesto u mom krevetu
sjeca me, bila si tu

Tko zna kuda si otisla
tko zna zbog cega se ne vracas
tko zna, sve pise u zvijezdama

Jos jucer poljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
sto se dogodilo, gdje je ta kap
sto je prelila casu
sto te natjerala da odneses

Sve sto sam volio
a tebe sam volio
sve sto sam sanjao
a tebe sam sanjao
ma zar sam pogrijesio
sto sam se smijao
kad su mi govorili
da sve su zene kurve

Kad bi zauvijek zaspao ovaj grad
kao u bajci prekriven trnjem i travama
sve dok se ti ne vratis
a vratices se znam
i sve dok tvoja ruka
ne dotakne moj dlan
dok me ne zagrlis
dok me ne poljubiš
dok me ne zagrije tvoj dah...

subota, 27.10.2007.

i još malo istine... sry boys...

1. Dečki su poput kave. Najbolji su kad su bogati i topli i mogu te držati budnom cijelu noć.
2. Dečki su poput fotokopirki. Trebaš ih za reprodukciju i to je više manje jedino zbog čega ih trebaš.
3. Dečki su poput glačala. Uvijek su vrući i uvijek pritišću.
4. Dečki su poput potpetica. Lako je s njima hodati kad se jednom na njih navikneš.
5. Dečki su poput horoskopa. Stalno ti govore što trebaš napraviti i uglavnom nisu u pravu.
6. Dečki su poput maskare. Obično nestanu na prvi znak emocija.
7. Dečki su poput minica. Ako nisi oprezna skliznut će ti iznad guze.
8. Dečki su poput mjesta za parkiranje. Oni dobri su već zauzeti, a oni koji su ostali rezervirani su za invalide ili su jako mali.
9. Dečki su poput kokica. Zadovolje te ali to jako kratko traje.zujozujozujo




| komentari (0) | print | # |