svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

dernek...hahaha

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 16.05.2007.

Drugi post,4 luđakinje

Dakle evo nas i na drugom postu,opet vam piše Lancy...mislila sam za drugi post staviti nekaj o svakoj od nas,al to nekak neide,pa cu vam to pisat ili kasnije ili u boxeve...a sad cu staviti svoju i Ivoninu slikicu,Ines i Kiku ću staviti kasnije...ako mi budu dale...dopustenje...
Ovo je Ivona:
Image Hosted by ImageShack.us

A ovo sam ja:
Image Hosted by ImageShack.us
Iako...nemojte nas suditi po izgledu,please!Dobro,Ivonu i da suite po izgledu,dobro bi prosla...hehe...e da ovako vam ide ona pjesmica od Topića s kojom nas je tako lijepo nasmijao...
TOPA SONG:
Otvor' ženo kapiju,
Haljinicu svuci.
Evo mene kod tebe,držim ga u ruci...

Još Topa to u pravom ritmu i komedija živa...
Opet smo napravili sranje u razredu...grrrrrrrrr...jebote nogomet i lopta i sve u kurac i onda decki najebu!Ne velim ja da si nisu sami krivi,ali nemoze to tak...Naime imamo curu u razredu koja je slomila nogu,isčasila,uganula,nešto,uglavnom nema gips i sad naši pametni dečkići igraju nogomet po skoli,u razredu i sl.I lopta je slucajno pogodila Katerinu u nogu,i ona se onda pocela plakati,cmoljiti,blaBLA...I onda izađe iz učionice i počne se trgat od smijeha jer joj zapravo nije ništa!Pa koji kurac onda radi i zas glumata...!!!grrrrrrrrrrrrrr...mrzim takve ljude...i zbog te piiiiiiiiiiiip će sad najebat ak ne svi dečki,onda jedan,meni najdraži dečko u razredu...pa zadavit ću je kad u školu dođe...toliko sam ljuta na nju i mrzim je i nije u redu i ono..........Da...no koment...anymore...hehe...Kaj se inače tiće naše ekipe u razredu,ima nekih ljudi bez kojih bi ekipa bila savršena...al jebiga...ništa nemoze biti savršeno,pa tako ni ovo...Ines nam ima boyfrienda i jaaako su happy zajedno...pa cemo i njega pozdraviti-Maki svi mi tebe volimo,a Ines najvise...al napravis li joj nekaj,ode ti glava!Jucer su se Kika i Ines malo posvađale,al naravno to je sve riješeno jer nemreju jedna bez druge...I tako to...ajd pozz svima i do next time!



~07:43~ komentari (0) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.