svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

dernek...hahaha

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 10.05.2007.

We are finnaly here,ready to take over you!lol

Pozdraf svima!...Ja sam Lana(Lancy),a moje frendice s kojima imam ovaj blog su Kristina(Kika),Ivona(Blacky) i Ines(Missy)...Ja pisem ovaj prvi post jer ove tri luđakinje još nisu imale blog pa da nauče...ovo ce biti fun...Nas 4 idemo u 1.e razred srednje ekonomske škole u dobojskoj...sto se valjda kuži po naslovu...ovak ja bi sad pisala o nama,al neznam kak da napisem i kaj za druge cure,a za sebe vam dam link bas svog bloga i tu jos nekih stranica,nekaj slicno ko myspace,to mi je cool onak uređivati profile i tak...nemorate sad vi to ic gledat,al meni se stvarno neda pisat o meni...ja vam dam te linkove pa idemo dalje...moj blog
iLIKE-ovo je moja playlista nekih cool pjesama,i sam 3 sitnice o meni...super je zbog muzike
Netlog-ovo je mozda nes malo vise o meni,dvije moje slikice...i tak...Tagged-e mislim da tu pise najvise o meni...sad sam ostala sokirana zbog slikice od frenda...kuky...pa...cool slikica...fakat cool
To su vam ti linkovi...bas sad razmisljem kak ovo sve umisljeno zvuci...ovo vam je o meni,pa jos malo o meni...uzas...inace ne volim ni umisljatost ni bahatost,a glupaca sama se tak ponasam...cudna sam ja malo puno...no uglavnom DOSTA O MENI!
Inace je ovo razredni blog,tj. ja i cure cemo vam pisati događaje iz razreda...pa ovako vam je danas bilo...Ja i Ines sjedimo zajedno,a ispred nas Kika i Ivona...prvo smo imali dva sata informatike,nismo radili nis posebno,ono word i to...dosada živa...onda je bila turistička geografija...tu smo poceli raditi canadu i morali crtati kartu...Kika je pizdila na profu jer nije normalna,kaj ona misli da smo svi mi picasso pa da mozemo to nacrtat...ja ni nisam...hehe...Ines je nacrtala,a Ivona nam je markala...ne radi to bas inace al nije joj se dalo bit,a i netreba joj jos jedna jedinica ak ju pita i to je to...oprosteno ti je Ivona,a i prosla je nezapisana...Onda smo imali knjigovodstvo...e kak je to inace jaaaako dosadan predmet,onda je uvijek zajebancija...iza mene i Ines sjede dva zaaakon decka,jedan je full zajebant,Topić,a drugi je Čuča,on je jadan strgao ruku(svi ti želimo brz oporavak)a i učenje mu neide bash dobro...Pa je Topić izrezao iz papira okice i stavio si na oči koje je zaklopio..to smo mi sve slikali,al je meni sjeban bloototh pa nemrem slike stavljat bas na kom,cim uspijem eto slika na blogu...poslije block sata knjigovodstva smo imali povijest...i pod povijesti ja i Kika ispale alkoholicarke jer sam ja imala bocu VODE na klupi,profač reko da je to rakija i Ines je rekla da ja i Kika zajedno inace pijemo,posto sam ja izvalila da zivimo preko puta(što je istina)...istro zajebi i smijeh...I onda smo imali glupu lektiru al nam ju je Topić uljepšao pjevajući ovu pjesmicu:hm...nemrem se sjetit kak ide...al je skroz cool,to cemo vam isto napisati u sljedecem postu...pa do tad pozz:)
By:Blacky,Missy,Kika and Lancy



~15:24~ komentari (5) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.