header

Otac ratnog zločinca zapalio i isjekao vučjaka


30.07.2007., ponedjeljak

Prestravljena sam! Neko tko je zapalio psa i zatim ge odsjekao sjekirom je dobio samo 6 mjeseci zatvora! Vjerujem da se sječate slučaja kada je jedan "čovjek" svoju kujicu tukao sačmaricom jer je ljude umjesto lajanja pozdravljala mahanjem repom, a kako bi joj skratio muke ju je policajac odmah ubio. I zamsilite da je taj "čovjek" za to dobio 6 mjeseci zatvora! Ovaj "čovjek" bi za svoje nedjelo trebao po meni dobiti smrtnu kaznu, a ne šest mjeseci. Za oči su mu zapeli ovi izgovori
- Strvina je dobila što je zaslužila jer to nije bio pas čuvar, nego obična štetočina - rekao je Atlija. - U posljednje vrijeme nekoliko smo puta bili na meti različitih kradljivaca.

Policija zna o tome i posljednji put kada su došli u selo, Boki, umjesto da me upozori, sjeo je u njihov otvoreni automobil i počeo im se umiljavati. Tada mi je prekipjelo - dodao je Atlija.

- Bio je na lancu i došao sam blizu sa sjekirom. Počeo me napadati i tada sam ga sapleo u jutenu vreću. Počeo se oslobađati i gristi i tada sam dohvatio kantu benzina, polio ga i zapalio.

Trčao je zapaljen po boksu i jedva sam ga uspio pogoditi sjekirom. Eto, to je cijela priča i neka je proklet onaj tko me prijavio - dodao je na kraju. Nakon dojave o mučenju i komadanju psa kninski policajci priveli su Nikolu na obavijesni razgovor, napisali mu kaznenu prijavu i zatim ga pustili.


Ako je to biče koje ima osječaje ja sam buduči papa!

Mučitelj i ubojica psa osuđen na pet mjeseci zatvora!
Otac ratnog zloinca zapalio i isjekao vučjaka

P.s. nažalost još nismo volontirali...

Koliko bi ovaj "covjek" prema vama trebao biti u zatvoru?
1-12 mjeseci
1-3 godina
3-6 godina
6-10 godina
Vise od 10 godina
  
pollcode.com free polls




| 17:47 | Comments (15) | Isprintaj | # |






Otac ratnog zločinca zapalio i isjekao vučjaka


30.07.2007., ponedjeljak

Prestravljena sam! Neko tko je zapalio psa i zatim ge odsjekao sjekirom je dobio samo 6 mjeseci zatvora! Vjerujem da se sječate slučaja kada je jedan "čovjek" svoju kujicu tukao sačmaricom jer je ljude umjesto lajanja pozdravljala mahanjem repom, a kako bi joj skratio muke ju je policajac odmah ubio. I zamsilite da je taj "čovjek" za to dobio 6 mjeseci zatvora! Ovaj "čovjek" bi za svoje nedjelo trebao po meni dobiti smrtnu kaznu, a ne šest mjeseci. Za oči su mu zapeli ovi izgovori
- Strvina je dobila što je zaslužila jer to nije bio pas čuvar, nego obična štetočina - rekao je Atlija. - U posljednje vrijeme nekoliko smo puta bili na meti različitih kradljivaca.

Policija zna o tome i posljednji put kada su došli u selo, Boki, umjesto da me upozori, sjeo je u njihov otvoreni automobil i počeo im se umiljavati. Tada mi je prekipjelo - dodao je Atlija.

- Bio je na lancu i došao sam blizu sa sjekirom. Počeo me napadati i tada sam ga sapleo u jutenu vreću. Počeo se oslobađati i gristi i tada sam dohvatio kantu benzina, polio ga i zapalio.

Trčao je zapaljen po boksu i jedva sam ga uspio pogoditi sjekirom. Eto, to je cijela priča i neka je proklet onaj tko me prijavio - dodao je na kraju. Nakon dojave o mučenju i komadanju psa kninski policajci priveli su Nikolu na obavijesni razgovor, napisali mu kaznenu prijavu i zatim ga pustili.


Ako je to biče koje ima osječaje ja sam buduči papa!

Mučitelj i ubojica psa osuđen na pet mjeseci zatvora!
Otac ratnog zloinca zapalio i isjekao vučjaka

P.s. nažalost još nismo volontirali...

Koliko bi ovaj "covjek" prema vama trebao biti u zatvoru?
1-12 mjeseci
1-3 godina
3-6 godina
6-10 godina
Vise od 10 godina
  
pollcode.com free polls




| 17:47 | Comment (15) | Print | # |






Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Webmaster

Photobucket

Rođena jednog lijepog dana - 03. 09. 1996. (da, da 12 godina) I toga istog dana dobila ime koje ne voli - Lara.
Toga dana Rijeka je dobila još jedno posebno dijete puno života.

My quotes:

~ Pas je za svakoga, ali nije svako za psa!
~ Čovijek je psu najbolji prijatelj! (ne drugačije)
~ Čovijek možda može kupiti psa, ali ne i ljubav
~ Čovijek koji voli ljude voli i pse, ali čovijek koji voli pse ne mora voljeti ljude.
~ Kao što su ljudi uspijeli pripitomiti neke vukove, tako su psi uspijeli pripitomiti neke ljude.
~ Večina ljudi koja ne voli životinje nikada nije ni imala jednu.
~ Nitko od nas nezna što su mješanci, a što čistokrvni psi - rijetki znaju što su psi uopče

© Lara D... (= Haha

MSN - lara.delic@live.com
E-mail - lara_delic@yahoo.com
Osobni blog - Blond Inside

Moje ljubimice

- Klikni na ime ljubimice da pročitate opširnu bografiju i vidite slike -

---------------------------------------------------------------------------------------------

Bingo
Photobucket

---------------------------------------------------------------------------------------------

Bobi
Photobucket

---------------------------------------------------------------------------------------------

Rea
Photobucket

Animals

Photobucket
Dogs rules

1. Ja živim samo 10-15 godina. Svaka riječ od tebe meni puno znači. Molim te dobro razmisli prije nego me uzmeš i postanem dio tvog života.
2. Daj mi dovoljno vremena da shvatim što želiš od mene.
3. Vjeruj mi, od toga živim
4. Nikada se ne ljuti na mene i ne kažnjavaj me. Ti imaš svoj posao, svoju zabavu, svoje društvo, a ja imam samo tebe.
5. Molim te ponekad razgovaraj samnom. Iako ne razumijem riječi, poznajem tvoj glas i znam da je on u tim trenutcima namijenjen samo meni.
6. Kako god da se odnosiš prema meni, dobro ili loše ja to nikada ne zaboravljam.
7. Prije nego me udariš pomisli na to da bih te svojom čeljusti lako mogao zgrabiti za ruku i ugristi te, ali ja to nikada ne činim.
8. Prije nego li me izgrdiš, kažeš da sam slab, lijen ili trom razmisli. Možda me muči nepravilna prehrana, možda sam bio predugo na suncu ili mi je oslabilo srce.
9. Brini se za mene i kada ostarim i ti češ jednom biti star.
10. Pripremi me za posljednje trenutke moga života. Nemoj reći da to nemožeš gledati i prepustiti me samome sebi. Znaj da mi je uz tebe sve puno lakše.
I ja bi dodala 11... Čini mi se da sam ovo čula, ali:
11.Kada me više ne bude nemoj mjesecima tugovati. Udomi novog psa. Poštuj ova pravila i dok njega budeš odgajao. Usprkos novome psu nikada me nemoj zaboraviti zato jer ja tebe neću.

Izreke

~ Pas je jedino biće na zemlji koje te voli više nego što ti voliš sebe (Josh Billings)
~ Novcem možeš kupiti lijepog dobrog psa, ali ne možeš kupiti mahanje njegovim repom
~ Prosječan pas je bolja osoba od prosječnog čovjeka ( Andrew A.Rooney)
~ Dobar čovjek može se postidjeti čak i pred psom. (A.P.čehov )
~ Povijest poznaje mnogo više vjernih pasa nego prijatelja. (A.Pope 1730)
~ Nema loših pasa, već samo loših gospodara.
~ Pas ima sve odlike čovjeka, a nijednu njegovu manu. (Vilim Svečnjak)
~ Što bolje gledam predstavnike naroda sve više volim svoje pse. (Lamartine 1840)

~ My goal in life is to be as good of a person my dog already thinks I am.
~ Dogs are not our whole life, but they make our lives whole. Roger Caras
~ Whoever said you can't buy happiness forgot little puppies. Gene Hill
~ I love a dog. He does nothing for political reasons. Will Rogers
~ Breed not a savage dog, nor permit a loose stairway. - Talmud
~ In dog years I'm dead. - Unknown
~ Barking dogs don't bite people they don't know. - Unknown

Photobucket

Zanimljivosti&rekordi u svijetu životinja

Star-Memorija zlatne ribice traje samo tri sekunde...
Star-Leptir osjetilo za okus ima u nogama
Star-Hobotnica i lignja imaju 3 srca
Star-Puž može spavati tri godine
Star-krokodil ne može isplaziti jezik
Star-Ako se psu sviđa glazba on će s kretati u ritmu "plesat će"
Star-Večina šaklova s svojim roditeljima ostaje cijeli život, te se brinu o mlađoj braći...
Star-Vukovi tjekom cijelog života imaju samo jednu partnericu/partnera, a ako neko od njih ugine rijetko kada će nači nov/novog partnera
Star-Polarni medvjed je jači od lava
Star-Dupini spavaju s jednim otvorenim okom
Star-Štakor može izdržati bez ovde više nego deva
Star-Zebra ne vidi narančastu boju
Star-jedini pas koji nema ružičasti jezik jest Chow Chow
Star-puževi organi su u njegovoj glavi
Star-Amerikanci potroše 3 bilijona $ na pseću i mačiju hranu godišnje
Star-U Indiji živi 50 milijuna majmuna
Star-Slonica može biti trudna i do dvije godine

(Ne)istinite, tužne priče (ili nešto drugo)

Što smo učinili Rodneyu?
Zašto više nikada neču jesti piletinu?đ
Lovačke laži
Ubojstvo kujice Korine
Kako si mogao?
Iz knjige 'Naša braća životinje'
Istina o cirkusu



Statistike&arhiva

STATISTIKE
Name: ~ Animal is man's best friend ~
Adresa: http://4animals.blog.hr ('za životinje')
Webaster: LaraD.
Online: 10. 05. 2007
Dizajn: MongrelsDesign (Me)
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

ARHIVA
Svibanj 2007
01. Pa zar su životinje krive?
02. Što mislite o ugradnji mikročipa?
03. ... i životinje se međusobno vole...
04. Lažni ljubitelji životinja
05. Imati psa - obaveza... Kakvog psa odabrati?
06. Pomoči životinjama! Kako?
07. Kujica posvojila tri mladunčadi tigra + slon
08. Ženka rotvajlera odgaja bolesne janjce + zebra
09. Novi kazkon u Americi - trideset minuta lajanja + konj
10. Još jedna dobra i kvalitetna firma
11. Dupini
12. Splitski zoo vrt

LIPANJ 2007
13. Dobra vijest u Japanu i povratam na Madagaskar
14. I Coca-Cola se pridružuje dobrim firmama
15. O konjskim utrkama
16. Uginuli psi su im bili vrijedni zbog novca
17. Obitelj na more, a pas na ulicu
18. U Japanu prvi starački dom za pse
19. Testiranje na životinjama preskupo, predugo...
20. Životinje - žrtve dječije igre
21. Mladići osuđeni zbog zlostavljanja mačića
22. Bogati kućni ljubimci
23. Kada bogati i slavni pomažu životinjama

SRPANJ 2007
24. Live Earth
25. Pamplona
26. Mačke vole svoje vlasnike
27. Info štand + P!nk
28. Otac ratnog zločinca zapalio i izsjekao vučijaka

KOLOVOZ 2007
29. Posljednji ispračaj
30. Što psa MORATE naučiti?
31. Svete životinje
32. Traži li Vaš pas prijatelja?

RUJAN 2007
33. Ni krivi ni dužni tako rođeni, ni krivi ni dužni odbačeni ):
34. The Bobi, Bingica and lady Rea
35. Psi vodići slijepih
36. Borbe pasa

LISTOPAD 2007
37. Pravila za sve ljubitelje životinja!
38. Balto
39. Kako netko može...?

STUDENI 2007
40. Lajka
41. >Mi smo tako kul jer možemo zaklat miša!
42. Sterilizacija

PROSINAC 2007
43. Bolestan ili preslab štenac?
44. Darovi za kućne ljubimce
45. Merry Christmas!

SIJEČAN 2008
46. Frend a ne trend
47. About animals&people

OŽUJAK 2008
48."An animal's eyes have the power to speak a great language" - Martin Buber

SVIBANJ 2008
49. One more sad story about "dangerous" breed

LIPANJ 2008
50. Dog shows - dobra i loša strana

RUJAN 2008
51. Zakon o broju pasa u stanu/kući

TRAVANJ 2009
52. Pas je jedino stvorenje koje Vas voli više nego što Vi sami sebe volite

SVIBANJ 2009
53. Vrijede li ista pravila!?

KOLOVOZ 2009
54. Enjoying in the summer time

Ovaj blog je posvečen životinjama, ljudima koji vole i ne vole životinje! (Da shvate što propuštaju =))



Posjetite naš Forum o životinjama, družite se, educirajte, pitajte i odgovarajte na pitanja. Veselimo se vašem dolasku. (; Animals 4ever Forum ~