utorak, 24.01.2006.

VICEVI


Kaže Fata Muji:-Joooj, Mujo
što danas fino mirišeš! Što
si to stavio na sebe?-Ništa
Fato, obukao sam čiste
čarape!


Što roditelji uče malog
Eskima? -Da ne jede žuti
snijeg!


Pita Perica mamu:-Mama,
što je to razmjena
mišljenja? -Sine, to ti je
kad tata dođe u kuhinju sa
svojim mišljenjem, a izađe
sa mojim mišljenjem.


OGLAS:Dobra daktlgarf tzari
poasoo. Tpkiam o30 solav u
min.


Dođe Fata Muji u posjet.
Gleda po kući pa kaže:
-Mujo,kuća ti je prljava kao da
je nitko nije čistio 20 godina.
-Neznam ništa, ja ovdje živim
tek sedam godina.


Pita Mujo Fatu dal bi mu
pozirala. Fata:-Mujo,a jel
gola? Mujo:-Normalno da gola!
Fata:-Ali Mujo,nisam ti ja
model! Mujo:-Nema veze,
nisam ni ja slikar!


S čime se Zagorci griju, a
počinje sa slovom Z?-Z
drvima!


Učio Mujo Sulju pecati.
Peca Suljo,ali ništa ne grize,
pa kaže:-Mujo, ajd, matere ti,
stavi mi novog crva, ovaj se
ništa ne trudi.


Priđe Mujo nekoj curi u
discu i pita:-Jeste li slobodni
idući ples?-Jesam!-Super,
oš mi onda pričuvat pivu!


Što je plavuša kad se
okupa?-Čista budala!

Vole Vas P.I.G-ice!:)

| 15:12 | Komentari (46) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>