LJUBAVNA PJESMA


Ove noći mogu napisati najtužnije stihove.

Napisati, na primjer: "Noć je puna zvijezda,
trepere modre zvijezde u daljini."

Noćni vjetar kruži nebom i pjeva.

Ove noći mogu napisati najtužnije stihove.
Volio sam je, a katkad je i ona mene voljela.

U noćima, kao ova, držao sam je u svom naručju.
Ljubio sam je, koliko puta, pod beskrajnim nebom.

Voljela me je, a katkada sam i ja nju volio.
Kako da ne ljubim njene velike nepomične oči.

Ove noći mogu napisati najtužnije stihove.
Pomisao da je nema. Osjećaj da sam je izgubio.

Slušati beskrajnu noć, bez nje još beskrajniju.
I stih pada na dušu kao rosa na livadu.

Nije važno što je moja ljubav noje mogla zadržati.
Noć je zvjezdovita i ona je uz mene.

I to je sve. U daljini netko pjeva. U daljini.
Moja je duša nespokojna što ju je izgubila.

Kao da je hoće približiti moj pogled je ište.
Moje srce je ište, a ona nije uz mene.

Ista noć odijeva bjelinom ista stabla.
Mi sami, oni od nekada, nismo više isti.

Više je ne volim, zaista, ali tako sam je volio.
Moj glas je iskao vjetar da joj dodirne uho.

Drugome. Pripast će drugome. Kao prije mojih poljubaca.
Njen glas, njeno sjajno tijelo, njene beskrajne oči.

Više je ne volim, zaista, a možda je ipak volim.
Tako je kratka ljubav, a tako pust je zaborav.

Jer sam je u noćima, kao ova, držao u svom naručju,
moja je duša nespokojna što ju je izgubila.

Iako je ovo posljednja bol koju mi zadaje,
i ovi stihovi posljednji koje za nju pišem.

Pablo Neruda

Image Hosted by ImageShack.us



Ovu pjesmu smo radili jedan sat iz hrvatskog, i jako, jako mi se svidjela.. Dok ju je Ivana čitala svi smo se naježili, i prvi put u četiri godine je u razredu bila tišina.. Ja sam se skoro rasplakala..
Sad idem.. POZZ..


25.11.2007. | 16:40 | 15 ..piši,piši mi.. | ..troši boju.. | # | ^

<< Arhiva >>


< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



..komentara bez..


Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters

...ABOUT ME...
Ja sam jedna obična srednjoškolka.Zovem se Ines,a rođena sam prije,skoro,18 godina.Živim u Petrinji i idem u 4.razred opće gimnazije u Petrinji.Uglavnom,saznati ćete više o meni kroz postove.Jaaako volim slatke dečke i čokoladu :)
Image Hosted by ImageShack.us

Moj MSN: ines-4637@net.hr


Create yours at BlingyBlob.com!


...THIS IS ME, THEN...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KOLIKO ME DOBRO POZNAJEŠ..(mali testić!)
Sorry Mateja, uzela sam ovo s tvog bloga!!! Nadam se da nije problem :)


Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

LJUDI KOJE JA ČITAM:
Tamara-mišica moja
Natalija
Duva
Antonija
Nana
Mateja
Lady_00
...illusion...


OVO SU MOJE NAJFRENDICE:
(jedna ljepša od drugesmijeh)

Image Hosted by ImageShack.us
Natalija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Danijela
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lucija&Maja
I MENI NAJSLAĐI PAR NA SVIJETU(i moji jaaaako dobri prijatelji)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Antonija&Čaić
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana-Marija(cura s kojom sam se jako sprijateljila na maturalcu)
Image Hosted by ImageShack.us

Mateja(moja bivša susjeda, cura s kojom sam bila super i još uvijek smo u dobrim odnosima iako sam ja u 53nji, a ona u Sisku)


NEKE SLIČICE S MATURALCA..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tišinić&ja(poslije moje ozljede)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mišica moja&ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Petra&ja(moja kolegica iz klupe)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja spavam u busu(pazite pozu)


Ovo je meni najbolja pjesma, savršena je!!! Klikni pa poslušaj..


Bethany Joy Lenz - Halo

I never promised you a ray of light
I never promised there'd be sunshine everyday
I give you everything I have, the good, the bad

Why do you put me on a pedestal
I'm so up high that I can't see the ground below
So help me down you've got it wrong
I don't belong there

[Chorus:]
One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you
Oh oh I, I just wanna love you

I always said that I would make mistakes
I'm only human, and that's my saving grace
I fall as hard as I try
So don't be blinded

See me as I really am, I have flaws and sometimes I even sin
So pull me from that pedestal (Pull me from that pedestal)
I don't belong there (I don't belong)

[Chorus:]
One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you
Oh oh I, I just wanna love you

Why you think that you know me
But In your eyes
I am something above you
It's only in your mind
Only in your mind

I wear,
I wear,
I wear a halo

[Chorus:]
One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you
Oh oh I, I just wanna love you
(I just wanna love you)



MOJE MIŠLJENJE O SVEMU
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us