EVO MENE..


Eto i mene nakon dugo vremena. Komp mi je bio u kurcu pa nisam mogla na net,jbg.. Sad je sve OK, hvala Bogu!!!
Kod mene ništa novo, sve ide kako bi trebalo ići i jako mi je drago zbog toga..
Jučer je meni i mom dečku bilo mjesec dana (VEĆ!). Skužila sam da mi je svakim danom sve više i više i više stalo do njega i užasno mi je drago zbog toga!!! Jer je stvarno predobar prema meni i sretna sam što imam takvog dečka pokraj sebe.. Samo mi idu na živce neki ljudi koji se mješaju u našu vezu.. Živciraju me osobe koje ostavljaju glupe komentare, koje šalju poruke s nepoznatog broja i prijete!!! Ajd nađite si život i brinite se za njega, mene pustite na miru.. Jer sam napokon sretna i ne zanima me ništa više što ima veze s I.T. Shvatite to više!!!!!!!!!
I tako.. Sinoć sam bila vani nakon 2 tjedna i bilo mi je dobro, jako dobro. Natalija moja i ja smo same išle i zabavile se, na neki način.. U Concordu se zajebavale s dečkima, ja sam pojela limun (!) da nam se ispuni želja.. I na neki način to i djeluje. Natalija će znati na šta ja mislim:)
Jedino mi je malo krivo što je Danijela prekinula s dečkom i to što sam ja napadnuta zbog toga. U biti, krive smo Natalija i ja jer smo štitile Danijelu!! Ali baš me briga, to nije moj problem i neću se mješati tamo gdje mi nije mjesto!!
A sad mislim da mi je vrijeme ići učiti kemiju, sutra pišem test, a kemija mi baš ne ide najbolje tak da.. Ja sad idem..
Pozz svima..


28.10.2007. | 18:26 | 17 ..piši,piši mi.. | ..troši boju.. | # | ^

<< Arhiva >>


< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



..komentara bez..


Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters

...ABOUT ME...
Ja sam jedna obična srednjoškolka.Zovem se Ines,a rođena sam prije,skoro,18 godina.Živim u Petrinji i idem u 4.razred opće gimnazije u Petrinji.Uglavnom,saznati ćete više o meni kroz postove.Jaaako volim slatke dečke i čokoladu :)
Image Hosted by ImageShack.us

Moj MSN: ines-4637@net.hr


Create yours at BlingyBlob.com!


...THIS IS ME, THEN...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KOLIKO ME DOBRO POZNAJEŠ..(mali testić!)
Sorry Mateja, uzela sam ovo s tvog bloga!!! Nadam se da nije problem :)


Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

LJUDI KOJE JA ČITAM:
Tamara-mišica moja
Natalija
Duva
Antonija
Nana
Mateja
Lady_00
...illusion...


OVO SU MOJE NAJFRENDICE:
(jedna ljepša od drugesmijeh)

Image Hosted by ImageShack.us
Natalija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Danijela
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lucija&Maja
I MENI NAJSLAĐI PAR NA SVIJETU(i moji jaaaako dobri prijatelji)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Antonija&Čaić
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana-Marija(cura s kojom sam se jako sprijateljila na maturalcu)
Image Hosted by ImageShack.us

Mateja(moja bivša susjeda, cura s kojom sam bila super i još uvijek smo u dobrim odnosima iako sam ja u 53nji, a ona u Sisku)


NEKE SLIČICE S MATURALCA..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tišinić&ja(poslije moje ozljede)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mišica moja&ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Petra&ja(moja kolegica iz klupe)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja spavam u busu(pazite pozu)


Ovo je meni najbolja pjesma, savršena je!!! Klikni pa poslušaj..


Bethany Joy Lenz - Halo

I never promised you a ray of light
I never promised there'd be sunshine everyday
I give you everything I have, the good, the bad

Why do you put me on a pedestal
I'm so up high that I can't see the ground below
So help me down you've got it wrong
I don't belong there

[Chorus:]
One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you
Oh oh I, I just wanna love you

I always said that I would make mistakes
I'm only human, and that's my saving grace
I fall as hard as I try
So don't be blinded

See me as I really am, I have flaws and sometimes I even sin
So pull me from that pedestal (Pull me from that pedestal)
I don't belong there (I don't belong)

[Chorus:]
One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you
Oh oh I, I just wanna love you

Why you think that you know me
But In your eyes
I am something above you
It's only in your mind
Only in your mind

I wear,
I wear,
I wear a halo

[Chorus:]
One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you
Oh oh I, I just wanna love you
(I just wanna love you)



MOJE MIŠLJENJE O SVEMU
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us