..ZNAJ DA BAŠ NITKO NE ZASLUŽUJE TVOJE SUZE, A ONAJ TKO IH ZASLUŽUJE NEĆE TE NIKAD RASPLAKATI..


Tu sam poruku našla daaavno, dok još nisam plakala ni za kim. I znam da sam ju poslala i Nataliji i Suzani i da sam par puta to rekla nekome.. A sada moram sama sebi to govoriti!! Iako je sad puno lakše, prošlo je već mjesec dana od svega i imam nekoga kraj sebe. Sve mi je više stalo do njega i sve više shvaćam koliko je on bolja osoba od nekoga.. Znam da me on nikad neće povrijediti jer je predobar, hvala Bogu pa sam našla nekog takvog!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Ali idemo dalje.. Prošli tjedan mi je bio sav neki sjeban. Jedino mogu izdvojit odlazak Žutih Krava u Zagreb, u metropolu. Išle smo gledati Bitange i princeze i bilo je super.. Nasmijale smo se ko´ glupače!!! Najvažnije je da smo se mi najele u Mc´Donaldsu i da smo popile kavu u najskupljem bircu u Zagrebu. I da smo vidjele puuuuno selebritija(to moram tak napisati zbog Ivane i Tamare). Npr. vidjele smo sportskog komentatora(neznamo kak se zove), Sandija(sa ženom i malom bebom), ona 2 lika iz Magazina, Anitu Berishu(Petru iz Zabranjene ljubavi).. Ne znam jesam li koga zaboravila.
Mislila sam da će mi u subotu biti bolje jer sam bila kod MOJE Maje. Nije mi se dalo ići u grad, ali me Maja na kraju nagovorila pa smo ipak išle. Došle smo prvo kod Lucije i tamo smo trebale piti, tj. Lucija, Maja i Marija su pile, ja nisam ništa. Nekima je to bilo kobno.. Večer mi je počela prekrasno jer sam bila u kurcu totalno, čak sam i plakala(nakon duuugo vremena). Kasnije smo otišle u River i tamo se zajebavale i plesale i ja sam bila bolje volje!! Ali onda se desio jedan „incident“ o kojem radije ne bih pisala, cure će znati na šta ja mislim:) Kasnije smo otišle u disco i bilo je OK dok Lucija nije vidjela nekoga i dok joj „frendica“ nije zabila nož u leđa. Onda se Lucija rasplakala i bilo mi je užasno teško gledati ju takvu jer je u istoj situaciji kao i ja!! Svaku riječ koju je tako uplakana rekla, imala sam osjećaj kao da sam ju ja rekla.
LUCIJA JAKE SMO MI, PREŽIVJETI ĆEMO TO!! ZAJEBI TI NJIH IMA IH NA SVIJETU JOŠ PUN KURAC!!!!
Onda je Lucija otišla kući, ne zbog dečka nego zato što joj se maskara razmazala, jel tako Luce!???:) Maja i ja smo se vratile u disco i tamo se zajebavale i „družile“ se s nekim osobama! Više se Maja „družila“, Ines je samo stajala i gledala. Bilo je super, došle smo doma oko pola 6. I nije mi bilo žao što smo na kraju otišle van..
U subotu u Petrinju dolazi Oliver Dragojević, a kod mene Maja i Lucija. Nadamo se da nećemo imati reprizu subote.. Sve me strah ići na koncert. Oliver nema ni jednu veselu pjesmu, a ja baš nisam u stanju slušati tužne pjesme a da se ne rasplačem. Ali nadam se da ću se uspijet suzdržati, ako zbog nikog drugog onda zbog osobe koja je sad sa mnom. Jer on nije glup i shvatit će zašto ja plačem. A nisam sigurna ni da će se cure moći suzdržati, ali probat ćemo, zajedno smo jače.. A i moje Ž.K. će biti tu, a one pozitivno djeluju na sve oko sebe:)
To bi bilo to. Vas dvije jezičarke, jeste sretne??
Pozz svima..


10.10.2007. | 09:48 | 27 ..piši,piši mi.. | ..troši boju.. | # | ^

<< Arhiva >>


< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



..komentara bez..


Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters

...ABOUT ME...
Ja sam jedna obična srednjoškolka.Zovem se Ines,a rođena sam prije,skoro,18 godina.Živim u Petrinji i idem u 4.razred opće gimnazije u Petrinji.Uglavnom,saznati ćete više o meni kroz postove.Jaaako volim slatke dečke i čokoladu :)
Image Hosted by ImageShack.us

Moj MSN: ines-4637@net.hr


Create yours at BlingyBlob.com!


...THIS IS ME, THEN...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KOLIKO ME DOBRO POZNAJEŠ..(mali testić!)
Sorry Mateja, uzela sam ovo s tvog bloga!!! Nadam se da nije problem :)


Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

LJUDI KOJE JA ČITAM:
Tamara-mišica moja
Natalija
Duva
Antonija
Nana
Mateja
Lady_00
...illusion...


OVO SU MOJE NAJFRENDICE:
(jedna ljepša od drugesmijeh)

Image Hosted by ImageShack.us
Natalija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Danijela
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lucija&Maja
I MENI NAJSLAĐI PAR NA SVIJETU(i moji jaaaako dobri prijatelji)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Antonija&Čaić
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana-Marija(cura s kojom sam se jako sprijateljila na maturalcu)
Image Hosted by ImageShack.us

Mateja(moja bivša susjeda, cura s kojom sam bila super i još uvijek smo u dobrim odnosima iako sam ja u 53nji, a ona u Sisku)


NEKE SLIČICE S MATURALCA..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tišinić&ja(poslije moje ozljede)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mišica moja&ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Petra&ja(moja kolegica iz klupe)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja spavam u busu(pazite pozu)


Ovo je meni najbolja pjesma, savršena je!!! Klikni pa poslušaj..


Bethany Joy Lenz - Halo

I never promised you a ray of light
I never promised there'd be sunshine everyday
I give you everything I have, the good, the bad

Why do you put me on a pedestal
I'm so up high that I can't see the ground below
So help me down you've got it wrong
I don't belong there

[Chorus:]
One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you
Oh oh I, I just wanna love you

I always said that I would make mistakes
I'm only human, and that's my saving grace
I fall as hard as I try
So don't be blinded

See me as I really am, I have flaws and sometimes I even sin
So pull me from that pedestal (Pull me from that pedestal)
I don't belong there (I don't belong)

[Chorus:]
One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you
Oh oh I, I just wanna love you

Why you think that you know me
But In your eyes
I am something above you
It's only in your mind
Only in your mind

I wear,
I wear,
I wear a halo

[Chorus:]
One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you
Oh oh I, I just wanna love you
(I just wanna love you)



MOJE MIŠLJENJE O SVEMU
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us