28.02.2007., srijeda

Viroza

Nije moj imunitet što je nekad bio... I mene je dohvatio neki proljetni virus i zalijepio me za krevet. Ima dana kad bi mi baš pasalo da se malo razbolim, pa da samo ležim i spavam dok ukućani skaču oko mene. Ovaj put mi viroza i nije trebala. Osjećala sam se i više nego odmorno i zdravo, ali tko mi je kriv kad sam za vikend polupijana i razgolićena šetala od birtije do birtije.

Viroza me prikovala za krevet i osudila na televizor. O, Bože, sačuvaj me našeg tv programa! Pošto u mom dijelu kvarta nema mogućnosti za provođenje optičkih kablova, a adsl je metrima daleko od tv prijemnika, osuđena sam na hrt 1 i 2, novu, rtl, lokalne "ubi' me Bože" postaje, njemački mtv i eurosport na kojem slika titra.

Uglavnom, jutarnji program prespavam. Probudim se na vražje sapunice. Radije blejim u zid, nego da gledam moderne, politički korektne sapunjare s novoubačenim likovima invalida, pedera i oboljelih od hiv-a. Onda slijedi izbor od re-re-re-repriza humorističnih serija. Te fore nisu bile dobre ni kad sam ih prvi put odgledala. Pa malo gledam debile kako se sramote u Najslabijoj karici, pa Obične ljude u nadasve neobično bedastom izdanju. Eto i dnevnika na sva tri programa. Pa revija loših filmova (ili onih koje sam po par puta gledala), bolničkih serija, csi i fbi agenata, očajnih kućanica, Seinfield po osamstoti put...

Nedjelja bijaše sasvim drugačija. Pogledala sam Red Carpet. Tko, pobogu, onim voditeljicama plaća za ono što rade? Mia, u tvom slučaju nije teško full biti cool. Zapravo je nemoguće. Jadnica kaže, samo da bi rekla. Tko im piše sinopsis? Brijem one same.

Dodjelu Oscara gledam svake godine. I svake godine popizdim kad čujem "simultano" prevođenje. Gospođa ili gospodična Vera Kordić (valjda se tako zove) dobiva plaću od državne firme. Dakle, svi mi plaćamo da ona s delayom od 20 sekundi prevodi netočno i sama po vlastitom nahođenju sklapa rečenice. Blago je reći da je izgubljena u prijevodu. Od njenih rečenica s pobrkanim subjektima, predikatima i izmišljenim objektima, bilo je gotovo nemoguće čuti što ljudi govore. Izludila me žena!!!

Poželite mi brzo ozdravljenje jer ne trpi samo moje tijelo već mi i duša vene uz televizor...

- 19:25 - Komentari (16) - Isprintaj - #

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

"Nothing can cure the soul but the senses, just as nothing can cure the senses but the soul" - Oscar Wilde

Copyright © 2006.
SoulSisters

DEITY OF THE DAY
Featured today:
>> View article
www.godchecker.com

Free Web Counter




JA...

U stvarnom svijetu lažem za godine, zapravo imam 25.

Sretna sam, ali mogla bih biti sretnija.

Volim noć.

Budim se u podne.

Ne volim kolače i torte.

Ovisna sam o ekranu.

Prezirem laž.

Sanjam o jackpotu, a ne igram igre na sreću.

Psujem kad vozim.

Pušim i ne mislim prestati.

Volim životinje, ali želim bundu i mrzim «prijatelje životinja».

Nažalost, vjerujem u ljubav na prvi pogled.

Pijem slatku kavu bez mlijeka.

Volim ljeto, mrzim zimu.

Vjerujem u život nakon smrti.

Mislim da vanzemaljci ne postoje (ako i postoje, valjda su dovoljno inteligentni da nas zaobilaze u širokom luku).

Uvijek imam duge nokte i dobre noge.

Kad narastem bit ću plavuša.

Ne fasciniraju me krpice.

Ne seksam se dovoljno.

Da imam želudac bila bih bogata.

Mrzim tipfelere.

Mrzim klaune.

Plešem na štangi.


eXTReMe Tracker