20.02.2007., utorak

Korizma

Iako zapravo ne znam zašto se bilo čega odričem, svake godine odlučim se na samokažnjavanje.

Pošto ne vjerujem da će se ovogodišnji doživljaj korizme imalo razlikovati od onog od prošle godine, copy-pastam odlomak od 03.03.2006. -

"Ne samo da mi je dosadno već 8 dana, nego imam dojam da sam ja jedina budala koja se drži principa. Bez opijata odjednom imam imaginaran višak vremena. A dani su mi svejedno isti. Zapravo mi dani uopće nisu duži, nego situaciju sagledavam iz jedne perspektive. Pa mi je opet dosadno. Ovih četrdesetak dana će mi samo pomoći da se ponovno uvjerim kako "trezveni" ljudi neke stvari nikad neće shvatiti. A zar nije predivno kad skužiš da ti se otvara još jedna dimenzija?"


- 14:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

"Nothing can cure the soul but the senses, just as nothing can cure the senses but the soul" - Oscar Wilde

Copyright © 2006.
SoulSisters

DEITY OF THE DAY
Featured today:
>> View article
www.godchecker.com

Free Web Counter




JA...

U stvarnom svijetu lažem za godine, zapravo imam 25.

Sretna sam, ali mogla bih biti sretnija.

Volim noć.

Budim se u podne.

Ne volim kolače i torte.

Ovisna sam o ekranu.

Prezirem laž.

Sanjam o jackpotu, a ne igram igre na sreću.

Psujem kad vozim.

Pušim i ne mislim prestati.

Volim životinje, ali želim bundu i mrzim «prijatelje životinja».

Nažalost, vjerujem u ljubav na prvi pogled.

Pijem slatku kavu bez mlijeka.

Volim ljeto, mrzim zimu.

Vjerujem u život nakon smrti.

Mislim da vanzemaljci ne postoje (ako i postoje, valjda su dovoljno inteligentni da nas zaobilaze u širokom luku).

Uvijek imam duge nokte i dobre noge.

Kad narastem bit ću plavuša.

Ne fasciniraju me krpice.

Ne seksam se dovoljno.

Da imam želudac bila bih bogata.

Mrzim tipfelere.

Mrzim klaune.

Plešem na štangi.


eXTReMe Tracker