!!!Ne ObJašNJaVaJ bUdAli NiŠtA jEr ŽiVoT jE pReKrAtAk!!!

subota, 17.02.2007.

NE BI OVA NOĆ SUZE SKRIVALA SAMO DA SAM JA U TVOJIM MISLIMA I NE BI POMOGLI NI TUĐI DODIRI...SAD ZNAM DA JE BOL DRUGO IME LJUBAVI...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usEY..ljudi..šta ima...Naslov posta nema veze s ovim šta pišem..barem mislim...čula sam tu pjesmu pa sam napisala riječi...
da...i tak ništa novog..Valentinonvo prošlo..svi pišu kak su bili sami..ja nisam..moje curičke su bili kraj mene..(nemojte ništa pomisliti krivo...lud) dan kao i svaki drugi...ali neću o tome...
škola dosadna...gripa hara i čini mi se da i mene ima na popisu...ali ja se kljukam smijehgriotamasmijeh i tabletama pa mi je dobro....i tak...malo sam čudna ovih dana...Đuka najbolje zna...hehe...
inače postove očekujte samo petkom i subotom..nemam vremena preko tjedna...
i tako ljudovi...samo kratko javljanje..pomalo dosadno ali šta ćeš..to ti je kad nemaš inspiracije...
pozdravljam sve koje nas čitaju...i ljude iz razreda..ako čitaju ovo..ne znam... idem sad sobu spremat..kaos..hehe..bye..._BeNa_
p.s.bacite oko malo na boxeve....naughty


Image Hosted by ImageShack.us jedna pametna...=)





- 13:00 - Komentari (91) - Isprintaj - #