!!!Ne ObJašNJaVaJ bUdAli NiŠtA jEr ŽiVoT jE pReKrAtAk!!!

petak, 09.02.2007.

10 razloga zašto te mrzim

ey.. pa ljudi moji... evo i đuke .. nakon.. duuuuuuuuugo.. vremena.. ;)... eto.. dogovorila sam se sa benom, da ja danas pišem post... uglavnom.. eto.. ništa se ne dešava ovih dana... ništa posebno... približava se jedan lijep dan... valentinovo... meni taj dan ne predstavlja ništa posebno... hmm.. da.. no eto.. ko voli nek izvoli... i tako... kaj ima kod vas ljudi.. nadam se sve pet.. ;).. ehh... da.. naslov... e pa.. za one koji nisu znali... večeras je jedan.. jakoooo... dobar film.. 10 razloga zašto te mrzim.. taj film je legenda.. to mi je omiljeni film.. ne znam zašto.. ali eto tako.. pa ako nemate šta za raditi.. predlažem vam.. da si pogledate taj film,... fenomenalan je.. ;)... a ne znam, kaj da vam više pišem.. nemam baš puno inspiracije danas.. ehh.. da... sad sam imala utakmicu sa dečkima... katastrofa.. valjda smo izgubili.. nitko nije pratio rezultat.. ja sam morala braniti dečkima... ne pitajte zašto jer je odgovor glup.. uglavnom.. pustila sam sve lopte u mrežu.. pa sad.. ne znam.. jel to bilo dovoljno. haha... samo mi je krivo što su nam kocka, mićo i mikor zabili gol... ufff... to me shrvalo.. haha.. u ponedjeljak će dečki ko dečko.. zaje****t.. ali eto... ako smo i izgubile to je zato što njihov golman ne zna branit... bez uvrede matenda.. i eto... sutra imam opet trening.. samo nogometni... i tak meni prolaze dani... a eto.. nadam se da je dovoljno ovo ljudi moji.. sad vas pozdravljam... ajde.. poozzz.. ;)

- 19:34 - Komentari (84) - Isprintaj - #