!!!Ne ObJašNJaVaJ bUdAli NiŠtA jEr ŽiVoT jE pReKrAtAk!!!

nedjelja, 04.02.2007.

Kada tuga jednom na vrata dođe,a samoća zaboli,hoćeš li moći ime moje sa usana svojih skloniti?

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Eto mene...nisam dugo pisala.Jednostavno nisam našla vremena.Iskreno..nije mi se ni dalo...Svašta se događalo do sad...postala sam teta...hihi...cerek i fakat sam sretna.Mala Lana...cerek
Ne znam št abi vam mogla pisati..budem napisala nekoliko pjesama...napisala ih je meni draga osoba..tak da ne bi mislili da sam ja to pisala...ali te pjesme izražavaju većinu mojih osjećaja za jednu osobu...pa ljudi..uživajte..hvala na komentarima...novi post će za nekih tjedan dana...pozdravljam sve koji nas čitaju...i ljude iz mog razreda...pogotovu Marićku s kojom sam i jučer bila vani..ali samo na kratko...nažalost...pa našu bolesnu Monu..Adelu...Đuku...Kikicu...Saru...Koku...ma sve ljude...ne da mi se nabrajati...bye...mah _BeNa_


RECI MI...

Reci mi sada kada druga
na tvom ramenu sniva
da li sam ja
za naš rastanak kriva???

Reci mi sada kad
nas prošlost dijeli..
da li si bio sretan onog
dana kad smo se sreli???

I reci mi..
da li te rastanak naš bolio
i da li se me
makar malo volio???


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

!!VOLIM TE!!

Volim te kad mi pričaš
i kad šutiš,volim te jako.
Volim te i kad pjevaš
i kad si sretan,volim te isto tako.

Volim to proljeće u tebi
i nemirne crne kose,
volim tvoje divne ruke...
u beskraj što me nose.

Volim sve što je tvoje,
svaki tvoj osmijeh blag,
volim sve što na tebe sliči,
i pogled tvoj meni je drag.

Volim te kad mi je teško
i kad mi sve loše krene.
Volim te i kad si tužan
i kad ti ne voliš mene....


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge




- 12:20 - Komentari (118) - Isprintaj - #