!!!Ne ObJašNJaVaJ bUdAli NiŠtA jEr ŽiVoT jE pReKrAtAk!!!

subota, 06.01.2007.

Hm..nisam se dugo javljala...

I'm back....Da...jednostavno ne mogu izdržat i ne pisati...prirasao mi je ovaj blog srcu iako nekad mi se fakat ne da pisati..ili ne znam kaj pisati...kao ni sad..pomalo mi je dosadno bez nastave...da...dobro ste pročitali...samo se vučem po cijele dane...dobro..odem s Đukom na kavu...prošećem s Larom i tak...večeras napokon idem van..nakon 100 godina..valjd će bit dobro...ma uvijek je...šta da vam još kažem...ništa novo...zaglibili smo U Novu..meni to nije nikaj posebno...cool...
Stigla Lara..ostaje samo tjedan dana...a šta ćeš...i tak..pozdravljam sve ljude koji nas čitaju...i ostavljaju komentare...i pozdravljam ljude iz razreda...pogotovu moju trojku:Đuku, Monu & Adžu...Valjda je to to..Uživajte...cmok&bye_BeNa_



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Za sve obožavatelje,a pogotovo za Laru...


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 13:12 - Komentari (103) - Isprintaj - #