!!!Ne ObJašNJaVaJ bUdAli NiŠtA jEr ŽiVoT jE pReKrAtAk!!!

srijeda, 27.12.2006.

mijenjam se...

eto,ovo je najvjerojatnije zadnji post u ovoj godini..barem od mene...Osim ak ovim mojima padne na pamet nekaj napist...ali u to fakat ne vjerujem...Đuka ima posla oko svog bloga,a Adža nije napisala ni jedno slovo već predugo..ponekad imam osjećaj da sama pišem ovaj blog...(Ne kritiziram vas..Adža i Đuka)Hvala vam na komentarima...sad neko vrijeme vam neću dosađivati svojim komentarima..nekima već jesam..nije važno..neko vrijeme ja neću ni pisati..malo da se odmorim od svega ovoga...ako će vam cure pisati..ok..ali ja
eto..blagdani prošli u miru...a ja se poželih promjene...i promjenila dizajn i tak neke sitnice...
partySretna vam Nova 2007.godina...smokin To bi bilo to od mene...nisam baš raspoložena...ajd ljudi uživajte..pozdrav.. _Bena_

- 13:31 - Komentari (135) - Isprintaj - #