!!!Ne ObJašNJaVaJ bUdAli NiŠtA jEr ŽiVoT jE pReKrAtAk!!!

petak, 22.12.2006.

hm...naslov???

Pa,da vam se javim... NAPOKON je stigao taj dugo(predugo)iščekivani petak...Završilo nam polugodište...jeeej!! Meni uspješno...uspjela sam ispravit ocjene...
Ma neću o školi..imamo 3 tjedna(valjda) za odmor,provod...i Nova godina nam već kuca na vrata...I Božić...Sutra subota...moja majka se smilovala i mogu van...daaaa...Idem sa Adžom...Naći će se još ljudi...Pa ćemo se provest...Pustit ću malo mozak na pašu...nemam nikakvih obaveza..p aću se prepustit praznicima...I najvjerojatnije mi Lara stiže...Moramo razgovarat o jednom liku...Već mi se jadala..ali ja budala bez para na mobu..ali kad dođe sve ćemo riješit..Zar ne?
Uglavnom...stavit ću vam malo slikica...premalo ih je u zadnje vrijeme...
Pozdravljam se ljude koji ovo čitaju...Editu..Demilu..Delilu..i normalno ostale..
I pozdravljam sve ljudeke iz razreda...posebno Marićku i MOnu koja nam se razbolila ovaj zadnji tjedan...Pa ljudi komentirajte i dalje...ALI NEMOJTE OSTAVLJAT LANCE SREĆE I OSTALA SRANJA!!!PLIZ!!!
Ajd...cmok...bye.._Bena_mah



jedna božićna...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Đuka moja..
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Lara..samo za tebe..
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Zakon serija...gledam ju svaki dan..
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Pa sretan vam Božić...

- 18:32 - Komentari (101) - Isprintaj - #