kolačić madeleine

nedjelja, 29.07.2012.

o osmjehu u prolazu, ogrlici i kimanju glavom






lagano u noćnoj šetnji gradom, zadnji trajekt samo što nije.
posvuda štandovi, ali rijetko gdje rade gazde. to se odmah vidi, da li je prodaji priučena studentica ili vlasnik ruke koja je predmete prodaje izradila.

slučajno uhvatim pogled umorne prodavačice, uzvratimo si osmjehe. stanem da vidim što ima.
nisam bas neki idealni kupac, ali me dobiveni osmjeh zadržao,
jer taj posao sam više od jednom i sama radila, i svoje
uratke sama prodavala, do iza ponoći ako je trebalo. pa sutra ujutro
ispočetka. nakon nekog vremena, bez obzira na potreban ti promet kojeg
nikada ne može biti dovoljno, počneš moliti boga za jedan pošteno kišni
dan, da lijeva ko iz kabla, da slučajno ne dodješ u dilemu bi li ili ne
bi li otvorio stand, koji se usput rečeno kompletno sprema i rasprema najmanje dvaput dnevno, a često i četiri ili šest puta, što je sto do dvjestopedesetputa u sezoni.


pogledam i nađem jednu posve zgodnu ogrlicu, probam je i okrenem se moj-moj-u : dragi, jel ti se sviđa? on kimne da. hoćeš mi je kupiti?
gotovo nepotrebno pitanje jer je moj-moj već na prvo počeo vaditi novčanik.


djevojka iznenađeno raširi oči i reče : pa to se rijetko događa, da vam je tako odmah kupi!!!
zatečena njenom mladenačkom indiskrecijom kažem samo : za to vam treba puno godina!
ona znalački i s razumijevanjem kimne glavom.
ja joj s smjehom kimnem nazad, i krenemo dalje.
ja s novom ogrlicom na vratu, i moj-moj sretan što mi ista tako dobro na haljinu i šal pristaje.

nakon nekoliko koraka shvatim da, koliko god su nam se osmjesi na početku sreli, toliko nam se kimanje na kraju u razumijevanju razišlo.

ona je čula : za to vam treba puno godina (da se muškarac izdresira tako da na prvu kupuje to na što pokažem prstom).
a ja sam rekla : za to vam treba puno godina (čekanja da nađete muškarca koji osjeti da se ispod slučajno razmjenjenog osmjeha na štandu krije cijela priča, i koji hoće u nju dati i svoj ulog).

no imam osjećaj da će i ona do mog značenja doći i sama. jednog dana.

29.07.2012. u 13:50 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

09.16 (2)
07.16 (1)
07.15 (3)
02.14 (1)
11.13 (1)
10.13 (2)
09.13 (3)
08.13 (4)
06.13 (1)
05.13 (7)
04.13 (5)
12.12 (2)
11.12 (2)
10.12 (1)
09.12 (5)
08.12 (13)
07.12 (8)
04.12 (2)
02.12 (12)
01.12 (1)
12.11 (2)
11.11 (14)
10.11 (12)
09.11 (23)
08.11 (7)

30 sa 10

je temperatura na kojoj
kolačići madeleine.
najbolje uspijevaju.
Vaša vozila prislonite ovdje,
dalje se ide
na Proustov način :
zagrizeš, i odnese te!





Do not copy!
fotke i tekstovi su moji,
osim ako nije drugačije naznačeno.
ako su vam tako dragi
da ih želite
linkati, kopirati ili štogod drugo
mailnite mi!

novi kolačići

oups!