Hakiralo me. v1.1.

24.08.2007.




Hakirali me.
Izbrisali mi dizajn, i ubacili ovo sa gornje slike.
Svi postovi završili u otpadu.
Pitanje za uredništvo: Postoji li način da se ovakve stvari ubuduće spriječe?
Na svu sreću, imam backup svega što radim.
Na svu sreću.

UPDATE v1.1


U mojem brojaču posjeta pojavio se ovaj link.

hackingworld.amkbb.com/viewtopic.php

Riječ je o forumu vezanom uz hakere. Na žalost, ne pokazuje mi temu na koju vodi link jer nisam registriran (vidi screenshot). No očigledno se u tom forumu spominje link na moj blog. Tko zna, možda se haker tamo hvali svojim djelima sa Blog.hr. Nije mi bilo teško, pa sam se išao registrirati. Namjerno sam se prijavio s korisničkim imenom 2tref. Odmah sam dobio mail da će me obavijestiti kada će mi se aktivirati korisnički račun. Evo, dok sad ovo pišem, pošlo je od tada već 6 sati, a još nije stigla aktivacija. Nekako mi se čini da nikada neće ni stići.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.