Ne voli me

07.02.2007.


- Gle, problem je u meni, a ne tebi - pognute glave izgovorila je prastari kliše dok je nasapunanom rukom trljala najljepše međunožje koje je ikada vidio.
Njeno se tijelo sjajilo od tuširanja, a on nije mogao vjerovati da mu govori kako ga ostavlja dok pere pičku. Sjedio je na poklopcu wc školjke i osjećao se kao budala jer mu se opet dignuo pri pogledu na čvrste sise čije bradavice su se rumenile pod pjenom.
Do ovog trenutka, proveli su u biti jedan od najljepših dana otkad ju je upoznao. Probudila ga je češući mu leđa, a nakon toga se na zahodu tako dobro israo da je njegova dobra volja graničila sa euforijom. Kavu su ispijali u tišini, ali onoj zadovoljnoj. Poslije su otišli na kolače, pa u zoološki vrt, sjeli na ručak, a cijelo poslijepodne proveli u krevetu. Obožavao je lice zabiti joj među noge i slušati kako zadovoljno rokće i pritišće se uz njegova usta.
Probudila se bila prije sat vremena, sasvim drugačije raspoložena, toliko ozbiljnog lica da je bilo izobličeno. Ali kada je počela pričati o rastanku, disanje joj se ubrzalo, lice zarumenilo, oči zasjajile i izgledala je jebozovnije no ikada.
- Sve što nam je ostalo je seks - dohvatila je ručnik dok se s nje voda cijedila po pločicama. - A to mi više nije dovoljno.
- A što bi htjela?
- Želim biti zabrinuta zbog tebe. Želim da me zanimaju tvoji planovi i što misliš o boji tapeta. Htjela bih da mi stalo do toga je li ti sarma dovoljno slana, i hoćeš li palačinke s pekmezom ili čokoladom. Ali me baš briga.
- Tko si ti?
- Molim?
- Tko je osoba koja govori iz ovog tijela? Nije bila ovdje ujutro.
- Joj, daj ne seri. Nikad nisam bila ozbiljnija. Ne možemo se samo ševit cijelo vrijeme. Mislim da mi više uopće nije stalo do tebe. U stvari, na tebi jedino volim tvoj kurac.
- Hoćeš da ga ostavim prije no što odem?
- Isuse bože, što ti ne možeš normalno razgovarati?
Ustao se i otišao u kuhinju. Iz ladice je izvukao škare za rezanje mesa. Skine gaće, lijevom rukom povuče kurac, i odreže ga pri kraju. Šiknula je krv.

Nije se probudio, već je izronio iz sna kao podmornica pod uzbunom. Jastuk je bio ulegnut, plahta zgužvana, a nje nije bilo. Sjedne na rub kreveta, zjevne i počeše jaja. Čuo je zvuk tuša iz kupaonice. Polako odškrine vrata i ugleda je kako nasapunanom rukom trlja pičku. Najljepšu koju je ikada vidio.

- Isuse bože - trzne kad ga je ugledala. - Prepao si me!
- Oposti nisam htio. Samo sam te gledao kako se kupaš.
- Jel ti se dignuo?
- Istog časa.
Pogledala ga je zločesto i počela trljati bedra.
- Jesi gladan?
- Jesam.
- Napravit ću palačinke.
- Uuuuu, može.
- Hoćeš sa čokoladom ili pekmezom?

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.