Lijepim ženama sve je oprošteno, rekao je Inspektor

19.01.2007.



Mrki i ja smo ispijali kavu i pušili moje cigarete. Na stolu je pokraj novina bio i moj blok jer mi se po glavi vrtjela priča i htio sam je u miru napisati. Ali jebiga, u birc je došao i Inspektor, i sjeo za naš stol. Nadimak je dobio jer tako i izgleda. Kao inspektor. Jednom je, naime, izašao na očevid zbog nekakvog ubojstva. Policajcima se predstavio kao novinar, ali ne i svjedocima. Njima bi prišao s otvorenim blokom i upitao ih što se dogodilo. Sve bi mu ispričali jer su mislili da je iz murije.

Inspektor je sjeo za naš stol, srknuo kavu i preletio novine. Oduvijek je imao jednu zanimljivu teoriju. Lijepim ženama sve je oprošteno. Ne mislim pri tome na umjetne misice, nego na one obične, radne cure, koje imaju kaj pokazati i koje su seksi. I jebozovne. Ni ovaj put nije propustio svoju teoriju uplesti u redakcijski život.

- Jesi vidio onu katastrofu od teksta koja je izašla? Nisam mogao vjerovat, trebali bi objaviti ispriku čitateljima zbog toga - pitam ga.
- Da, kao ispričavamo se zbog teksta koji je objavljen nenamjernom tehničkom pogreškom…. I dodati da je slučajno izvučen iz foldera "ovako se ne piše".
- Nije mi jasno kako netko može objaviti takvu debilanu - dobaci Mrki.
- Ma, to ti je najmanji problem. Mahneš sisama uredniku ispred glave i sve prolazi - odgovorim.
- Misliš?
- Ziher. Sise su najjače hipnotičko oružje koje je priroda izmislila. Jedino ne kužim kak to prolazi jeftinjačama.
- E, najgore su mi te polužene koje si ubriju u glavu da su komadi - počne Inspektor.
- A ima ih - cimnem ga.
- Kako ne, pratim ih od '98.
- Od '98?
- Aha. Kad ti takva dogega, treba joj stisnut šamarčinu da odfikari nazad u svoju rupu.
- A onima koje su pravi komadi?
- Njima je sve oprošteno.
- Na primjer?
- Pa, ova mala iz Osijeka.
- Kaj s njom?
- Lijena je, ne zna pisat, ali sam uvijek ljubazan s njom.
- Zakaj?
- Pa, takav sam otkad mi je Mrki pokazao njenu sliku.
- Dobra?
- Za popizdit.
- I kaj onda je prek telefona ono, sve je super i sve je za pet?
- Pa da, kad pošalje tekst, onda joj uvijek kažem da ne brine, da ćemo sve srediti, uvijek sam ljubazan i tak…
- A jesi vidio njene sise?
- Uh, dobre su. I nosi križ naopačke.
- Di?
- Pa među sisama.
- Koje ti imaš oko za detalje.
- Kad smo kod sisa, znaš da je zelena juha dobra za njih.
- Kak misliš dobra?
- Pa sise rastu od nje.
- Tko ti je to rekao?
- Pa... ona, znaš, Visoka.
- Sereš.
- Majke mi.
- Visoka je pričala o svojim sisama?
- Da.
- Ja se nje bojim.
- I ja. E, da je sretnem u haustoru, sve bih joj dao. Evo ti stara novčanik, kartice. Sve uzmi. I pinove bih joj na papirić ispisao.
- Najgore je kad te u prolazu pozove na kavu.
- Je, sav se stepem.



- Čudan dan.
- Čudan.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.