dva

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2010 (3)
Veljača 2010 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (31)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (11)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (17)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (11)
Ožujak 2006 (5)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (6)
Prosinac 2005 (12)
Studeni 2005 (20)
Listopad 2005 (16)
Rujan 2005 (21)
Kolovoz 2005 (11)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (10)
Svibanj 2005 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



Linkovi



Adwocatus

Auzmiš

Decy

dr Luka

Franc

Freestyler

Goldeneye

Kenguur

Kljun

Koki

Koraljka

Marchelina

Maslačkica

MišicaNL

MonoperajAnka

Neni iz bajke

Pjesma o jednoj mladosti

Sepia

Slatkogrkinja

Šampsica

Šarli

Tip koji sjedi

Trilliana

Uštekana mama

Zlatna djeva

Bajna djeva

emajliranu poštu primam na dvasina@gmail.com

ali rijetko provjeram poštu, pa ako vam je bitno/hitno da pročitam što ste mi napisali, javite mi u komentarima da imam mail ;)

26.08.2008., utorak

Stari se, a slavi se...

«Četrdeset mi je godina,
ružno doba:
čovjek je još mlad
da bi imao želja
a već star da ih ostvaruje.
Šteta sto nemam
deset godina više
pa bi me starost
čuvala od pobuna,
ili deset godina manje
pa bi mi bilo svejedno.»

(Iz romana «Derviš i smrt»
Meše Selimovića)

(a ja taj, baš za današnji dan odgovarajući citat, našla na blogu Dolinjanina Začaranog, i to toliko začaranog da ni mail što mu ga jučer poslah nije još pročitao no )

A može i vedrije, naravno. Danas bih mogla 19. rođendanu nazdraviti, jer sam na svoj 21. rođendan imala, doživjela i preživjela sa doslovno nekoliko ogrebotina sudar s autobusom. U smislu, ja za upravljačem roditeljske bube vw, pa na autobus.. pisala sam o tome. Davne 2005. Ima u arhivi, lipanj mjesec..pa ak nekog baš jako zanima...


- 08:36 - Komentari (8) - Isprintaj - #

25.08.2008., ponedjeljak

Zebra

Jedno vikendaško sunčano jutro. Mali se još prije svitanja došetao u moj krevet, pa se protežemo skupa i odlažemo ustajanje. Gledamo neki albumčić s šarenim naljepnicama. Na jednoj sličici deva..

- Ljubavi, znaš li kako se zove ova životinja?
- zebra!!
-molimmmmm?!?!?!?! lud
- mhm..ok, DEBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! headbangheadbangheadbang

- 07:57 - Komentari (3) - Isprintaj - #

22.08.2008., petak

pakleni kauboji

danas u podne...
nadam se da smo protiv francuza dovoljno motivirani i ŠPREMni, da možemo zafućkati: dont VORI, pa iza tekme biti happy hrvatska
- 10:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #

20.08.2008., srijeda

Nepostojano e

nakon zaista dugo vremena odlučih se pospremati malo na blogu
hallova njušilica već neko vrijeme ne njuši baš najbolje ( ko da ju je ambrozija dohvatila, pa je bez njuha ostala),
a primjetih i da se blog jako sporo učitava
a još prije primjetih da imam u svojim kakti listama puno neaktivnih blogera
posložih neku priručnu listu
nit je konačna, nit nepromjenjiva
tek ažurirana

I sad, pitate se kakve veze to ima s naslovom posta nono

nikakve, do sad smijeh

dakle, pitam ja vas, zna li netko stručan ili mudar, ili oboje, tj 2u1
kako je pravilno pisati/ govoriti:

"bio sam u Pevecu" ili "bio sam u Pevcu" bang

obzirom da je uvriježeno ovo prvo, a po logici stvari ( Kumrovec/ u Kumrovcu, ne u KumrovEcu) bismo trebali koristiti ovo drugo, zanima me što li je pravilno.

Lastane, nadam se da moje pismo neće završiti u košu.... wave

- 14:49 - Komentari (7) - Isprintaj - #

19.08.2008., utorak

Ima slova, nema slike, a ni ormara

A bit će i toga ovih dana ( fotografija, mislim, a za ormare nisam baš tako sigurna..)
Eto, protutnjao je i moj godišnji… radni, jako radni ove godine. Sinovima smo sobe pokušali srediti, da svaki ima svoju. Nakon 5 godina, konačno sam oslobodila svoju spavaću sobu dječijeg krevetića, kiderbeta, po domaćem.

Starijem smo kupili ormar. Eh, tu imam ponešto za reći, tj napisati. Najprije kritika, antireklama, dobronamjerno upozorenje svekolikom čitateljstvu, i iznošenje mog lošeg iskustva. Platili amerikankom, rastegli na nekoliko rata, platili i dovoženje u naš mali grad. Sve smo to obavili u trgovini namještaja Marsonija- Lesnina u Slavonskom Brodu, a dana 6.8. tekuće nam, prijestupne i olimpijske godinice. I rekoše nam gospođe koje tamo djelaju da će nam ormar biti isporučen u slijedećem tjednu, sami ćemo ga sastaviti (aha), i to nam je baš tako i odgovaralo, jer smo još taj slijedeći tjedan bili kod kuće, na godišnjem odmoru. Danas je 19.8. a ormar još nije stigao!!!!!!!! Danas je 19.8. a moj Stariji još uvijek ima odjeću u plastičnoj korpi, dio kod bake, a dio u nepeglanom rublju kojeg mi se, baj d vej, nakupilo za veličinu crknute kobile.. (a vruće je bilo, ko bi peglu palio). Počeli smo nazivati u srijedu, 13.8. , tjedan dana nakon kupovine. Mislim da je to sasvim pristojan rok do kojeg smo strpljivo ččo ( čamili čekajući ormar, nit ne pomišljajući da bi mogli proći ko Vladimir i Estragon). Elem, u srijedu ih ne dozvasmo, al u četvrtak, pretpraznički četvrak jesmo! I obećaše nam se u subotu laze. Pojaviti. Već znate da nisu. Mislim da će Zakoniti, čiju smo amerićansku karticu tamo speglali, poduzati energične mjere da se stornira to plaćanje, da im ostane njihov ormar Pjer, nek im stoji tam u salonu do novog desetljeća, neposlovne i lažljive ih podsjećao na prevarane kupce!!!!!
( Sjetih se dragog mi prijatelja Franca i njegove muke po namještaju od prije nekoliko mjeseci)

Da se ne preforsiram, ostavljam nešto i za slijedeće dane...

Samo pripominjem da je Malom jučer bio peti rođendan, proslavili smo par dana ranije, i za kraj ostavljam dva bisera petogodišnjeg genijalca.

Dok ga je šišala, gđa frizerka se raspitivala:
- gdje ti je brat, što on radi?
- Brat? Ah, on je na repu zbivanja! ( thumbup eh, koji vakabular iz crtića…)



Sinoć ga gledam dok jede. Uživam u njemu, upijam to prekrasno malo lice, a u isto vrijeme sjetim se da je i mene moja mama tako gledala dok sam jela, pogotovo kad bih došla iz Zagreba, i znam da mi je to jako, jako išlo na živce. Kao da mi je pročitao misli, Mali me buntovnik bezobrazno priupita:

- šta tako buljiš u mene?

Eh, da je bilo tko drugi.. sad bi me čuo.. al raznježena zbog datuma, a i inače, valjda, samo mu mirno uzvratih:
- Pa sviđaš mi se, lijep si mi, zaljubljena sam u tebe…
- A šta se onda nisi udala za mene, već za za mogu tatu?! kiss rofl




- 11:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

01.08.2008., petak

Predgodišnji post



Mislim, ko da sam redovna u postovima poput npr. Eurosmijeha, pa da znate što mi je ak ne osvane post svaki dan (digresije: .. baš sam zanemarila ovaj moj blog .. a mogla bih o mnogočemu, svakodnevno..…) možda ne bi ni skužili da sam na godišnjem.. al ipak.. skužit ćete jer ćete pročitati…
( kako dubokoumno napisano zubo…c c c )

Kaže Pjesma da će objaviti cijene sa tržnice u Umagu, a ja slučajno bijah u prošlu subotu na moj tržnici, pa evo cijena po sjećanju:

Lubenice 2,5 kn/ kg
Dinja 5 kn/ kom (!)
Šljive 5 kn/ kg
Paprika 6 kn/kg


Tek toliko da se može usporediti… jer baš se nedavno na Pjesminom blogu u komentarima povela rasprava o tome jesu li turisti koji dolaze kod nas na Jadran ljetovati škrti ili su naši trgovci ipak stavili prevelike marže. Naravno da se kod usporedbe jednog istarskog turističkog gradića i jednog slavonskog provincijskog gradića po cijenama na tržnici, mora štošta uzeti u obzir, al ipak.. da idem ove godine prema južnim krajevima ( a ne idem) i da idemo u privatni smještaj gdje si sami kuhamo ( a ne idemo), bormeš bi si i ja svega sa ove moje tržnice nakupovala i ponijela, ko da smo česi bi se napakovali u gepek ( a nismo)

Možda zbog cijena s tržnice napravim i update ovog posta u subotu.. jer nisam se baš trudila zapamtiti ono što me nije zanimalo

Vezano za naslov (uvijek mi je problem staviti neki zgodan naslov), a da ne bude nedoumica, šenkrat naglašavam: odoh ja na godišnjiiiiiii, juhuuuuuuuuuuuuuuuuu ( krem, od brokule, please) i neima me na radnom stolcu do 18.8.

Dotad, sve vas, putnike namjernike, i one koji nenamjerni klik na moj blog donese,
Od srca pozdravljam

mahmah
- 14:13 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>