dva

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2010 (3)
Veljača 2010 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (31)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (11)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (17)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (11)
Ožujak 2006 (5)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (6)
Prosinac 2005 (12)
Studeni 2005 (20)
Listopad 2005 (16)
Rujan 2005 (21)
Kolovoz 2005 (11)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (10)
Svibanj 2005 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



Linkovi



Adwocatus

Auzmiš

Decy

dr Luka

Franc

Freestyler

Goldeneye

Kenguur

Kljun

Koki

Koraljka

Marchelina

Maslačkica

MišicaNL

MonoperajAnka

Neni iz bajke

Pjesma o jednoj mladosti

Sepia

Slatkogrkinja

Šampsica

Šarli

Tip koji sjedi

Trilliana

Uštekana mama

Zlatna djeva

Bajna djeva

emajliranu poštu primam na dvasina@gmail.com

ali rijetko provjeram poštu, pa ako vam je bitno/hitno da pročitam što ste mi napisali, javite mi u komentarima da imam mail ;)

12.06.2008., četvrtak

Skockajte se danas!!!!!!!!!!!!!!!!

Samo je jedno u mom životu vrijednohrvatska…. Jooj, kak je meni dobra ta navijačka pjesma, već cijeli tjedan vrtim je na cd-u u autu, na kompu, na poslu, a evo, sad i na radiju svako malo ide. Al ne, neću puno o nogometu, to ostavljam za sutra, i za zadnje rečenice u postu. Sad bih ja o nečem ženstvenijem, o ženskim časopisima, i o savjetima. Nekim.
Ovak: uopće ne kupujem, ne čitam, ne pratim, jer… radije prosurfam netom, blogovima, nekim forumima, odem na live kave… ne mislim da ću biti više sretna, više lijepa, manje debela i ne znam ja što sve ne, ako fanatično kupujem tu literaturu, čitam savjete..Ali… susjeda mi ostavila neki ženski časopis, i ajd, prelistam…dakle, ostavljam vam da prosudite i slobodno napišete u komentarima jesam li ja jedna grintava, zajedljiva, neženstvena žena, ali fakat sam se nanervirala..
Idemo listati zajedno:
• U svrhu promidžbe, sad tvrde da je određena majoneza, određenog proizvođača baš super zdrava i da ima u njoj nečega što nam nužno treba za svakodnevno funkcioniranje organizma…o, hau jes nou, a istovremeno nam serviraju kao uzor ljepote anoreksične koštuničave manekenke…te to praše barem svaki drugi dan za doručak!njami
• Nabacali fotkice sa i bez cijene preko nekoliko modela ljetnih cipelica i sandalica i balerinkica, kao: ove možetekupiti u Zagrebu po toliko kuna, a za inspiraciju, evo vam i fotkica obuće s potpisom, pa si tražite slične, fejk. Mda. Sad reskiram da ispadnem totalna djevojka sa sela, al meni su puno ljepši ovi fejk modeli, nego oriđiđi nazuvice..a i mom hrvatskanovčaniku takođernut
• Kad veeeliki naslov «do vitke linije za 15 minuta» vrišti preko dvije strane, i ja bih zavrištala od muke..ma dajteee, pa nisam znala da čitam bajke, ja mislila da je ovo ženski časopisfino
• A prije toga, na puno više stranica ima recepataaa, oš za slatko, oš za slanonjamipartyfino
• I, da skratim priču, osim putopisa, savjeta za uređenje doma, aranžiranje cvijeća, čak je nekoliko članaka recimo psihoterapijskog sadržaja…
Oho, pomislih, ajd, bar nešto, bolje i to nego silne reklame i ubijtemeupojam ljubavni romani na sredini (koji se mogu istrgnuti pa nositi na plažu zasebno).
I smutim si ja nesicu, zavalim se udobno, te zahvatim proučavati prvi u nizu, o sreći koja je nadohvat ruke.. je, znam, ali ovi savjeti… npr, penjite se stepenicama, uspušite se i uznojite, jer osjetit ćete nakon toga da vam srce snažno tuče ( ma kaj ne veliš!!!), «ali ćete istodobno shvatiti koliko je malo potrebno za sreću» …sve trljam očicry, nemam maskaru pa mogu slobodno, čitam ponovo i ne kužim, ne kužim kak ja to ne kužim.. ja sam valjda toliko plavuša da ne kužim kako shvatiti da ću shvatiti bitak sreće ak se uspušem do trećeg kata headbang.. ajd, zanemarim i čitam dalje.
Savjeti o ne jedenju navečer su poznati, dobri, provjereni…jedino što se desi da ne mogu zaspati od gladi. Eee, taman kad to pomislih, u slijedećem redu mi savjetuju meditaciju.. penjem se po stijeni, na vrhu vidim orla u gnijezdu..ma, pa ne mrzim se baš toliko
(ja se ptica bojim..jer sam malena) i sad nek ja maštam da sam u orlovom gnijezdu.. ma da me tam vodi najzgodniji, najduhovitiji i najseksi frajer na svijetu, ne bih ja baš o tome maštala pred spavanje, a-a, hvala…
alternativa je da zamislim da stojim na pokretnoj traci, ja stojim, a traka ide, pa me vozi kroz lijepe krajolike…mora da sam jako nemaštovita, i čudno asocijativna, ja odmah pomislim na sve one smiješne scene padanja sa pokretne trake.. i odbijam stati na nju, pa taman se od nesanice branila peglanjem one kamare veša iz spavaće…

neću više, obećajem sama sebi, a i vama nono


sinoć sam čula dobar slogan nekog našeg skockanog navijača
citiram:
NEK NAS DANAS SPORTSKA SREĆA PRATI,
BOGU SLAVA, ŽIVJELI HRVATI!

Nadam se da ćemo večeras moji dečki i ja, ko i prije 10 godina (tad je još bilo bez ovog najmlađeg) izaći na Trg, da će nam se crveno bijela šminka topiti po licu od uzbuđenja, pjesme, slavlja nakon što sprašimo germane sa 3:0…

Ljudi, skockajte se, navijajte, uživajte…hrvatska
Sutra je na redu monaliza, nadam se s osmijehom na licu mah


- 10:47 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>