dva

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Srpanj 2010 (3)
Veljača 2010 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (31)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (11)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (17)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (11)
Ožujak 2006 (5)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (6)
Prosinac 2005 (12)
Studeni 2005 (20)
Listopad 2005 (16)
Rujan 2005 (21)
Kolovoz 2005 (11)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (10)
Svibanj 2005 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



Linkovi



Adwocatus

Auzmiš

Decy

dr Luka

Franc

Freestyler

Goldeneye

Kenguur

Kljun

Koki

Koraljka

Marchelina

Maslačkica

MišicaNL

MonoperajAnka

Neni iz bajke

Pjesma o jednoj mladosti

Sepia

Slatkogrkinja

Šampsica

Šarli

Tip koji sjedi

Trilliana

Uštekana mama

Zlatna djeva

Bajna djeva

emajliranu poštu primam na dvasina@gmail.com

ali rijetko provjeram poštu, pa ako vam je bitno/hitno da pročitam što ste mi napisali, javite mi u komentarima da imam mail ;)

30.09.2005., petak

živio petak!!!

Image Hosted by ImageShack.us

živio petak!
već sam napisala jedan postić koji mi se zagubio u blogodivljinama
ak ga netko vidi, molim poručite mu da mi se hitno javi

malo ću vas izlinkati, mislim, nadodati nove blogoprijatelje

sjetite se kako lijep i veličanstven može biti i najobičniji maslačak,
tako je sa svakom našim danom, samo ak malo bolje pogledamo

od svih dana najdraža mi je subota,
al cijeli ugodan vikend želi vam DVA




p.s. imam novu mail adresu: dvasina@gmail.com, imate je i u boxu, lijevo

p.s.2 počeli ponovo štrumpfovi na tv-u (jupiiiii)



- 15:18 - Komentari (11) - Isprintaj - #

29.09.2005., četvrtak

Žapci, vrapci i komarci...


Pročilala sam jutros novi post kod dame Trilian Trill. Da njen strah i nije tako neopravdan skužila sam ovdje .


- 13:04 - Komentari (17) - Isprintaj - #

28.09.2005., srijeda

Mala provjera


Eh, dragi moji, opet nam je udarila kiša. Dosadna, jesenska. Nije dugo držalo moje anticopranje sa zimskim fotkama. Malo sunca i topline za vikend, a prek radnog tjedna jesensko sivilo. No, štaje tu je, idemo dalje za iste pare, što nedavno napisa moja omiljena Divljakuša.
Već je četvrti tjedan nove školske godine. Moj petaš je pisao preko nekoliko inicijalnih testova i provjera znanja. Rezultati su, po mom mišljenju katastrofalni, a po njegovom baš i ne. Daklem: hrvatski- inicijalni trica, diktat veliko i malo slovo – jedinica! Matematika- inicijalni 65%, nije upisala, al to je isto negdje za trojku. Engleski- četvrtica, ja sam nezadovoljna. Priroda- ta-na-na-naa petica iz usmenog odgovaranja novog gradiva- sunce mamino prvorođeno. Vjeronauk- pokupila radne za ocijeniti – sve me strah! Likovni- crtež crkvenog tornja i građevinske dizalice: 4-5 (bravisimo!!), crtež ptica selica: četvorka- ne žalim se i ne prigovaram, vidjeli ste i sami kako je talentiran na mamu ;)
Baš sam jučer čitala o otrovnim roditeljima kod Domaćice, jako lijep serijal tekstova – priznajem da mi je dala za misliti, možda se i ja pretvaram u neku otrovnu mamu aždaju, živčenjakinju, al stvarno se trudim biti drugačija...Biti dobar roditelj, kako su to već meke mudre glave izjavile, zaista je najteže zanimanje na svijetu.
Poslije 9.30 jučer kod nikog nisam mogla ostaviti komentar, pa idem danas nadoknaditi. I da, imam jednu molbu. Prepisala sam test iz koje je moj Veliki dobio jedinicu, pa komu se da, napišite u komentarima kak bi vi to napisali. Poslije ću napisati zašto.

Veliko i malo slovo
U proljeće volim biti u (HRVATSKOM ZAGORJU), a ljeti u (GORSKOM KOTARU), u jesen u (HRVATSKOM PRIMORJU) ili (RAVNIM KOTARIMA).
U (EUROPSKIM ZEMLJAMA) govori se najviše ENGLESKIM, FRANCUSKIM i NJEMAČKIM JEZIKOM.
Cijelu REPUBLIKU HRVATSKU proputovao je automobilom marke MERCEDES.
Od ZAGREBA do SPLITA vozi MARIJAN-EKSPRES.
Glavne vijesti dana objavljene su u SLOBODNOJ DALMACIJI, VEČERNJEM LISTU i GLASU ISTRE.
Na AUTOCESTI ZAGREB-KARLOVAC ljeti je svakim danom promet sve življi.
Ptvrdu mu je izdala MJESNA ZAJEDNICA U DUGAVAMA.
Zagreb je znanstveni u kulturni centar REPUBLIKE HRVATSKE. U njemu djeluju: HRVATSKA AKADEMIJA ZNANOSTI I UMJETNOSTI, HRVATSKO FILOLOŠKO DRUŠTVO, MATICA HRVATSKA, ZAVOD ZA HRVATSKI JEZIK, KAZALIŠTE GAVELLA, KAZALIŠTE KOMEDIJA, KONCERTNA DVORANA VATROSLAVA LISINSKOG te mnoge druge kulturno prosvjetne ustanove.
Jedan dio odmora provest ću na ZAGREBAČKOJ GORI, a drugi na KORNATSKOM OTOČJU.
Ona se molila BOGU i BLAŽENOJ DJEVICI MARIJI.
U povodu BOŽIĆA I NOVE GODINE OMLADINSKI KULTURNI CENTAR IZ ZAGREBA pripremio je zanimljiv program.


- 08:52 - Komentari (23) - Isprintaj - #

27.09.2005., utorak

Čestitka

Image Hosted by ImageShack.us

danas je nečiji rođendan....

draga Koki , želim ti sve što si sama želiš

- 08:33 - Komentari (7) - Isprintaj - #

26.09.2005., ponedjeljak

Zasto muškarci hrču?

Image Hosted by ImageShack.us

Apdejt:
Onih 7,34 redovnih čitatelja ovog bloga zna da ja blogam od ponedjeljka do petka, tako da sam sada stavila komentare na komenratare za postove od petka, subote i nedjelje.
A za danas samo iz mog inboxa nešto o muškom hrkanju...za sada.

Želim vam dobar početak ovog radnog tjedna


- 10:16 - Komentari (16) - Isprintaj - #

25.09.2005., nedjelja

Nastavljam u sniježnom tonu

A svratila ja i do moje drage Trililice , čitam njene postove i uvijek mi da neku ideju, točno mi neugodno koliko bih mogla sličnih situacija opisati...Danas me sjetila na jednu zgodu...

Predbožićno vrijeme, 2001. godina. Moj prvorođenac je đačić prvačić. Ide u 1. b na jednu od tri gradske osnovne škole. Bliži se kraj prvog polugodišta. Zakoniti dolazi po mene poslije posla i sav ponosan priča: danas sam ispao najveći tata-frajer u razredu našeg sina. Slučajno. I nenamjerno. Dakle prava komedija zabune... Zakonitov direktor (inače vrlo ok čojek, al izgleda predugo i previše direktor) ga taj dan zvao u ured, i sav u panici pita: U koji razred i koju školu ide moj sin? Zakoniti već puca od smijeha i govori mu: pa u prvi razred, mislim te-i-te škole. Sad ga dišo zapanjeno gleda, pa moli da provjeri još kod nekih osoba. Ženicu si ne smije zvati, jer bi bilo po glavi stanovnika kad dođe kući. I sad, kad su provjerili, i sa sigurnošću utvrdili gdje to dišin mali ide u školu, slijedi novi šok! Direktor je, naime, nabavio božićnu jelku, baš krasnu i feš, preko kuma iz šumarije, of kors, i poslao nekog vozača da je odnese u 1. b jedne škole i kaže učiteljici da to šalje tata iz Jednefirme. Vozač je otišao u rečenu mu školu, našao 1.b, sve rekao što je trebao i otišao. Javio se direktoru da je izvršio poslić, jedino što u 1. b nije bila učiteljica, nego neki učitelj, ali who cares! Nakon toga je nastao blink, blink, u glavi vrlog nam diše. Nakon sitnih provjera došao je do zaključka da je božićno drvce poslao u pogrešnu školu!!! A da fora bude veća, ta jelka je završila u razredu našeg sina, koji jedini ima tatu iz Jednefirme. Tak je moj Zakoniti postao frajer-tata, a pričica o diši koji ne zna na koju mu školu ide sin ješ se uvijek šaputa u Jednojfirmi, a može se i na blogu čitati :)

Prigodno, fotka zadnje božićne jelke, tek toliko... Ionako je za točno tri mjeseca Božić, i ja želim biti prva koja će vam čestitati:
SRETAN BOŽIĆ, BLOGOEKIPO !!!

Image Hosted by ImageShack.us

- 19:00 - Komentari (10) - Isprintaj - #

24.09.2005., subota

A sad jedan istinit...

U zaostatku sam sa poslom, pa vas nisam stigla čitati i komentirati baš puno. Svratila sam do Franca i bila ugodno iznenađena. Pa evo, za njega, a i sve ostale koji ste imali strpljenja čitati ovu moju podugačku jesensku jadikovku još jedan o polismenima, al istinit. Naime, pričala sam šogiju onaj o marksu i hipotenuzi, a on meni kaže, nije to ništa...evo što se njemu dogodilo:
Sjede dva studoša u Zagrebu na Trgu u nekim sitnim noćnim satima i čekaju čežnju zvanu 32, da ih odbaci do studoma. Ne sjede bilo gdje, nego na pultu zatvorenog vjesnikovog kioska. Naiđe drug organ i legitimira ih. Sve ok, al pita ih: Šta to radite? Oni: Pa ništa, sjedimo i čekamo. On: Pa kak to sjedite? Oni: Pa na kiosku! On: Pa jel i kod kuće sjedite na kiosku? Klipani jedni


- 19:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

23.09.2005., petak

Jesen stiže, dunjo moja...

Petak je, trebali bi se osjećati šajni, hepi, jer arbajt je finito. Do ponedjeljka u revijalnom tonu...
Meni je ionako ovog tjedna već preko glave. Počelo je s onim hladnim ponedjeljkom, a tako je i ostalo do danas. U ponedjeljak je poslijepodne kod nas bilo 11 celzića. Kiša, hladno, baš kako i napisah u naslovu svog posta. E, i u takav hladni dan, vraća se moje prvorođeno zlato iz škole, upada u kuću oko pola šest popodne samo u majici kratkih rukava. Ja, naravno, odmah fajer po njemu, jer u subotu sam mu temperaturu od 38,5 skidala. Ispostavilo se da su mu, dok je bio na satu tjelesnog, iz svlačionice ukrali majicu dugih rukava, a jaknu nije ni ponio od kuće. Shit!! Pisali su dva inicijalna testa, iz matke i hrvatskog, i to dva sata zaredom. Uopće nisam sigurna da je to u redu, al kako drugima tako i njemu (jadna li mu majka!).
U utorak je sezona smrzavanja nastavljena, pa sam umjesto ovog ili onog, poslijepodne provela u kuhinji sa malim zlatom, ispekla sam, sasvim neplanirano, fini kolač od višanja, jer to mi je bilo jedino rješenje da se malo ugrijem. Zakoniti je navečer, pod prijetnjom moratorija na bračne dužnosti do Petrova (29.06. za neupućene), hitrim skokom potpalio centralno.
U srijedu sam na poslu popila 4 kave (nescaffee) i pojela 1 jogurt (dobar datum!) i 2 slana peciva. Ne bih to tu pisala da nije važno za ostatak priče. Dakle, izgleda da me je nešto u toj kombinaciji dotuklo. Cijelo poslijepodne sam grlila wc školjku, pa je malo grijala, pa tako preko nekoliko sati...Bila mi je u prolazu i mama svratila, pa onako kroz šalu nabacila: «Znam ja da si ti već ozbiljna gospođa u godinama...al ak ti se dogodilo, nema veze, imamo mi benkica i pelena, niš se ti ne sekiraj ;) !» Ne, nisam u blagoslovljenom stanju, al se definitivno radi o nekom sranju. I tak, potrajalo je to uz blagu temperaturicu od 37,5 još i cijeli četvrtak. S nešto blažim simtomima. Baš sam si onda mislila kako je dobro da nam se ne ostvari baš sve što si želimo. Ja sam si u obadvije svoje trudnoće priželjkivala da imam mučnine, pa sam mislila da ću onda manje jesti, i manje se udebljati...Sad vidim koji je to bed...
Danas je donekle sve ok. Jedino mi baš ne idu ni kava, ni cigareta, al sve zlo u tom.
Danas je inače i prvi dan jeseni, tak su nas bar u školici učili. A s obzirom da nam je ljeto bilo ko jesen, uskoro bi mogli i ovakve slike gledati:

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je snimljeno u veljači, s mog prozora.

- 14:18 - Komentari (12) - Isprintaj - #

19.09.2005., ponedjeljak

kiša! hladno!



Image Hosted by ImageShack.us

Da, da, dosadna kiša. Ovako je izgledalo jutros kad sam išla na posao. A stare cipele promočile :((. I naravno da to nije bilo jedino loše. I na poslu sve krenulo naopako.
Imam naviku slušanja radio programa jedino dok sam u uredu. I baš kao da su znali što mi treba, na lokalnom radiju počeli su nizati:
Red dobre glazbe,
Red viceva,
Red dobre glazbe,
Red viceva...
I tako preko sat vremena.
Nešto od toga ostalo mi je u glavi, pa red bi bio da još nekom razvedrim ovaj ponedjeljak:

Znate li što znači skraćenica PRDOMIR?
Odgovor: prvo domaće mikroračunalo.

Zašto žene ne bi trebale rađati bebe poslije trideset pete?
Odgovor: 35 beba sasvim je dovoljno za svaku ženu

Pričaju dva policajca...Prvi: jesi li čuo, prvi ljudi će uskoro sletjeti su na marks? Drugi: Blentone, ne kaže se marks, nego mars! A osim toga, to je samo hipotenuza!

Znanstvenici su dokazali da je uzrok razvoda braka u 100 posto slučajeva isti. To je vjenčanje!

Ima toga još, al sad žurim doma. Nadam se da vam je dan bar malo vedriji. Vidljivost da je bar ovolika:

Image Hosted by ImageShack.us

- 15:28 - Komentari (23) - Isprintaj - #

15.09.2005., četvrtak

Tko je gladan?

E sad mi je stvarno dosta! Već danima čitam po razno raznim blogovima o druženjima, čevapima..Ovo-ono... Tko mi je kriv kad sam cura iz provincije..
I sad, ovak nafurena, ljuta, gladna, odlučim staviti ovu divotu u post. Nek se zna da je i Dvica imala blogo-susret.
I da nam je bilo supać.
I da, osim što smo se fino družili, fino i papali.
I zalili.
Image Hosted by ImageShack.us

A, jel proradio uvjetni refleks??

- 10:26 - Komentari (23) - Isprintaj - #

11.09.2005., nedjelja

Malo doživljaja sa godišnjeg :( (2)

Ma, šta da vam pričam, prisjela mi i kava, i godišnji i sve...Odmah smo otišli kod jedne jako dobre tete zubarice, koja nas je uzela preko reda. Pregledala ga je, istelefonira se na sve strane i saopćila mi tužnu istinu: ništa se spasiti ne može. I taj krnjotak mora ići van, nek dođemo kad se odlučimo za vađenje...
Išli smo odmah sutradan. Sto puta sam se preznojila dak nismo do tam došli. Mali nije, naravno, kad ne zna što ga čeka. Najprije sam sjela ja, pa on meni u krilo. S nogama sam mu držala njegove noge, s jednom rukom ručice, a s drugom čelo. Dobio je injekciju, teta je uzela kliješta...i gotovo. Stvarno je bio predobar, toliko je malo plakao, da se ja već pribojavam da mu nešto nije u redu s osjećajem za bol.
Image Hosted by ImageShack.us
Junak mamin, sunce moje krezubo...
Još i sad, nakon mjesec dana, srce mi se stisne kad se nasmije, a ono – umjesto malog bijelog zubića – jupa –što bi on rekao.

- 08:36 - Komentari (22) - Isprintaj - #

10.09.2005., subota

Malo doživljaja sa godišnjeg :( (1)

Image Hosted by ImageShack.us
Nisam samo ja naježila. I ono sa pogrešno kupljenim udžbenikom i nije najgora stvar što mi se desila, daleko od toga.
Evo, da se prisjetim malo svog godišnjeg..Nismo nikamo posebno išli, mora vidjeli nismo, ak se ne računa teve i razglednice. A nije ni to neka tragedija, al drugi dan mog godišnjeg baš mi se i desila. Ne mani (ali i meni) već mom malom zlatu. Bio je vruć dan već od jutra, sveki i ja kod kuće, ne znamo što bi prije radile (!!) pa se dogovorimo da skoknemo kod moje mame na kavicu.. I tako, njih dvije se povukle u carstvo hladovine, srču kavicu..ja sam malo pregledala baku, pa šogoricu i male bebe, dogovorila s tatom da mi pripazi na Maloga, i tek sam se onda pridružila..Tek što sam srknila kofi, dotrči moj Veliki, i sav u panici viče: Mama, mama, brzo, Mali krvari...tisuću stvari mi je proletilo kroz mozak (znat će majke...). Dojurim do Maloga, koji tuli uplakan u didinom naručju i ugledam SAMO malo raskrvarenu usnicu. Pao mi je kamen sa srca – mislim, dobro je, pao je i malo rasjekao usta, ni prvi, ni zadnji put. Uzmem svoje malo zlato, detaljnije pogledam u tu slatku malu facu umrljanu suzama i...skamenim se! Zub, pukao mu zub! I to jedinica..Sav se srunio, rasuo, ostao je samo mali krnjotak uz zubno meso, a i to se klima, kako ga on dira sa jezikom.
Image Hosted by ImageShack.us

- 08:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #

09.09.2005., petak

Naježila ja...



Image Hosted by ImageShack.us

Malo sam nabrijana danas. U stvari, još od jučer bila sam ljuta sama na sebe jer sam zabrljala nešto kod naručivanja knjiga. Za hrvatski, udžbenik i radnu bilježnicu. Sad se radne bilježnice zovu vježbenice, novo vrijeme, novi jezik, al preživjet ću, a i skrenila sam sa teme.
Dakle, od 7 ponuđenih autora, nastavnica Velikoga je odabrala neku skupinu autora, među kojima je i gosn Ptica, a isti dotični gosn dao si je truda, pa je kod istog nakladnika, škol. Knjige, izdao i samo svoj udžbenik. A ja, koza jedna stara, kad sam zaokruživala na narudžbenici, naručila sam prvu opciju na koju sam naišla, a koja je naravno, pogrešna. Ni slutila nisam da imamo wrong udžbenik, dok malac nije u utorak došao kući i rekao da je njegov udžbenik najposebniji u razredu, i da nitko drugi takav nema. Jučer sam bila u školi, i stvarno, pogrešan je. Dođem u knjižaru gdje sam knjige naručila, skrušeno priznam što sam sagriješila (obećam da ću se popraviti i da više neću griješiti...), al nisu pali na moje riječi pokajničke. Knjiga nema u slobodnoj prodaji, njima je problem praviti povrat i naručiti ono što mi treba...i tak, spušila ja 75 kunića. To mi je pola mjeseca aerobika, shit, shit...:((
Drugi problem je što nigdje u gradu nema viška knjiga koje mi trebaju. Tak da sam danas prijepodne izorganizirala pola Zagreba, uposlila svoju direktoricu, kolegu iz skladišta u zgb, od uredskog kolege brata...ma sve same dobre duše :))
A jež? Ježić je fotkan 05.08. o.g. u mom dvorištu. Ne znamo gdje se krije preko dana, al po noći nam puše pod prozorom. Taj dan je kiša pičila ko luda, pa se i po danu prošetao, a moj Zakoniti, brz na okidaču, ulovio ga....
p.s. sve tri fotke su mi slatke, pa evo, sve ih objavljujem :))

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



- 15:11 - Komentari (10) - Isprintaj - #

08.09.2005., četvrtak

Ah, taj vjeronauk...

Image Hosted by ImageShack.us

Ah, taj vjeronauk...
Školica je počela, tog su već i prvašići svjesni – pomalo. Moj je krenuo u peti razred. Godine lete, iako se neki dani baš i vuku. Sve je novo, kao u prvom razredu. Zbunjola. Kako oslovljavati nastavnike, gdje je koja učionica. A i ko da smo u metropoli, dijete mi ide u treću školsku smjenu! Naime, njegova škola ima dvije zgrade, u jednu idu niži, a u drugu viši razredi. Ova za malene je stara 100 godina (nije figurativno, nego stvarno 100!) i trebala je biti obnovljena do početka šk godine. Naravno da nije. I sad 600-tinjak osnovnoškolaca ide na jednu zgradu, u tri smjene, sati su im 35 minuta (na to se nitko ne tuži). Baš me zanima dokad.
Prvi dan nije bilo ništ posebno –samo raspored, i upoznavanje sa razrednicom.
Drugi dan je došao sav raspamećen od zemljopisa. Najbolji predmet, nastavnica...kaže, sigurno ću iz toga imati pet. A iz matematike: ili 3, ili 4, ili 5! Raska mu je btw matematičarka. Na moje čuđenje zbog 3 i 4, kaže, ma strogo mi djeluje, morat će se učiti ;)
Sinoć je došao srednje kisel, i pita: oš prvo dobru ili lošu vijest. Daj lošu, upropasti mi dan! Dobio sam 4, kaže meni moj prvorođenac. Meni pade kamen sa srca (ak ste osjetili potres - to je to), jer sam mislila na nešto puno lošije. A dobra vijest je 5. I to iz likovnog. Zapravo i ona četvorka je iz likovnog, jer je dobio 4-5, a crtali su dizalicu (zbog radova na šk zgradi je tamo) i u pozadini crkveni toranj. Ma zlato mamino, pa 4-5 je PREMIJA, kad je iz likovnog. Priznajem, po tom pitanju je darovit na mamu ;)
Da ne pretjerujem u tom kak mi je dijete totalni dibidus za likovni, a i s obzirom da na poslu imam skener (od ponedjeljka) i da se učim skenirati...pa eto vam uz post i crtež iz njegove bilježnice za vjeronauk iz prvog razreda. Sjećam se ko danas, da smo pukli od smijeha kad je donio kući djelo ruku svojih. Baka je htjela odmah napraviti neke estetsko-religiozne popravke na crtežu, al ja nisam dopustila...I nije mi žao !
E, da! Vidjeli ste kako je adama obdario, i to mi je donekle ok, al mi ONO kod eve među nogama nije bilo jasno. I pitam ja njega maloga što to eva ima. PA DLAKE, mama! uskliknuo je razočarani prvašić, koji nikad nije čuo za brazilku...

- 13:52 - Komentari (16) - Isprintaj - #

07.09.2005., srijeda

Have a nice day

Je, prijatelji moji, have a nice day. Ni meni nije loše, a vama želim i isto i još bolje. Evo, malo čituckam i komentiram blogosvijet sa moje fejvorit liste. Posao sam razgrnila, razbacala se ko đubre po vinogradu, samo da uhvatim i malo vremena za blog ;)) Provjerila sam i mail, od jednog dragog prijetelja stiglo mi je ovo:

A middle aged man bought a brand new convertible Porsche. He took off
> down
> the road, pushed it up to 160 and was enjoying the wind blowing
through
> his
> (thinning) hair.
> "This is great," he thought and accelerated to an even higher speed.
> But
> when he eventually looked in his rear-view mirror there was a Police
Car
> behind him, blue lights flashing.
> "I can get away from him with no problem" thought the man and he
floored
> it
> some more, and flew down the road at over 210 km/hr to escape being
> stopped.
> Then he thought, "What the hell am I doing? I'm too old for this kind
of
> thing" and pulled over to the side of the road, and waited for the
> Police
> car to catch up with him. The Policeman pulled in behind the Porsche
and
> walked up on the driver's side.
> "Sir, my shift ends in five minutes and today is Friday the 13th.
> "If you can give me a good reason that I've never heard before as to
why
> you
> were speeding, I'll let you go."
> The man looked back at the Policeman and said, "Last week my wife ran
> off
> with a Policeman and I thought you were bringing her back."
>
>> > The Policeman said, "Have a nice day."



- 12:50 - Komentari (10) - Isprintaj - #

06.09.2005., utorak

Sve novo...NOVI post ;))


Od jučer je sve nešto novo kod mene:
• Početak NOVE školske godine – to znači ponovo život pod blagim stresom, Veliki sin kreće u peti razred, i kreću svakodnevna zivkanja u ured: pa što će obući, pa zašto baš to, pa ne bi ručao što sam skuhala, pa jel može dovesti društvo na play station, a onda baka zove, pa ga tužaka ( mi smo ko klinci to zvali TUŽIBABA), a ima žena i pravo, al mene to sve živciraaaaaaaaaa
• U uredu sam dobila NOVI monitor, lcd, krasni
• Dobila sam ja i NOVI office, pa radim u iks peu, a dosad sam zbog (..duga priča...) radila na devedeset osmici
• Imam i NOVI multi funkcijski uređaj, tj fax mašinu+printer+skener+možda još nešto- kad uhvatim vremena moram malo proučiti manual, do tad se snalazim «u hodu»
• NOVO je i to da sam krenula (konačno) na neki aerobik- dokle, vidjet ćemo, tj čitat ćete. Nema upale mišića, i baš me to veseli
• NOVI design ste već vidjeli, a neki od vas i komentirali. Meni je baš če-če, i jako sam zahvalna jednom od tri mudraca – mudrom Borisu na pomoći
• NOVO, ali i najavljeno prošli tjedan, je da sam preko vikenda imala susret sa mojoj jako dragom blogo-prijateljicom u real life – i bilo nam je jako lijepo, i dabogda se uskoro ponovilo :)
• NOVA pljačka poslovnice fine u zgb-u ... Jesus, kuda ide ovaj svijet :(
• NOVA sezona velikog brata- ništ posebno, ionako nemam previše vremena za teve


Najnovije NOVO je da su me na uranak zatrpali poslom, pa vas čitam i komentiram iza 14 sati – do tada ću razgrnuti gužvicu i prepustiti se blaženoj blogosferi



- 10:34 - Komentari (8) - Isprintaj - #

04.09.2005., nedjelja

Treća dioničarska lekcija



Treća dioničarska lekcija

Prodavač, službenica i direktor uđoše na ručak i nađoše staru
uljanu lampu. Protrljaše je a iz lampe izađe duh u oblačku dima i
reče:
- Obično ispunjavam tri želje, ali ću svakom od vas ispuniti samo
po jednu.
- Prvo meni - reče službenica. Želim biti na Bahamima i voziti
gliser ne mareći ni za što na svijetu. Puf! I ona nestane.
Prodavač, u čudu, reče:
- Ja sam slijedeći! Ja sam slijedeći! Želim da sam na Havajima, da
ležim na plaži s prekrasnom plavušom i zauvijek budem okružen
pina coladom i ljubavlju svog života. Puf! I on nestane.
- Ti si na redu - reče duh direktoru.
A on reče:
- Želim da se ovo dvoje poslije ručka vrate u kancelariju.

Naravoučenije: uvijek pustite šefa da govori prvi.



- 15:36 - Komentari (8) - Isprintaj - #

03.09.2005., subota

Druga dioničarska lekcija




Druga dioničarska lekcija

Dok je vozio auto, svećenik kraj puta ugleda časnu sestru.
Zaustavi se i ponudi joj prijevoz, što ona i prihvati. Časna
uđe u auto i prekriži noge, razgrnuvši tako svoju haljinu i
otkrivši divnu nogu. Svećenik baci pogled i umalo napravi nesreću.
Nakon što je ponovo preuzeo kontrolu nad autom, on potajno
spusti svoju ruku na nogu časne sestre.
Časna ga pogleda i reče:
- Oče, zar se ne sjećate 129. Psalma?
Svećenik se zacrveni i duboko ispriča, pa se prisili da skloni
ruku. Promjenivši brzinu, on, međutim, opet stavi ruku na njenu
nogu. Časna mu opet reče:
- Oče, zar se ne sjećate 129. Psalma?
I jos jednom joj se svećenik ispriča, rekavši:
- Oprostite, sestro, ali tijelo je grešno.
Stigavši u ženski samostan, časna izađe uputivši mu značajan pogled, i ode.
A svećenik, stigavši u crkvu, požuri uzeti Bibliju i pogleda 129. Psalam.
U njemu je pisalo: Idi naprijed i traži, produži dalje, i spoznat ćeš vrhunac slave.

Naravoučenije: ako nisi dobro informiran o poslu koji radiš,
možeš propustiti sjajnu priliku.


- 15:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #

02.09.2005., petak

Nešto staro - iz mog inboxa




Evo očekujem buran vikend, ne znam o čemu bih pisala, a baš sam se zainatila da ostavim danas traga na svom blogu. Pa od Slatke zvakice , "prepisah" ideju da pročešljam po starim stvarima iz mog inboxa. Možda je većina vas to već vidjela, al možda netko i nije. Enivej, u slijedeća tri dana trebalo bi se tu dati isčitati ponešto o dionicama, burzi, mešetarenju...;))
Hej, nemojte bježati - šalim se!


Prva dioničarska lekcija

Čovjek se počeo tuširati čim je njegova žena završila sa svojim
tuširanjem kad neko zazvoni na vrata. Nakon nekoliko trenutaka
prepiranja oko toga tko će otvoriti, žena popusti, brzo se umota
u ručnik i strči niz stepenice. Na vratima ugleda Boba, prvog
susjeda. Prije no što zausti, Bob joj reče:
- Dat ću ti 800 dolara ako skineš taj ručnik.
Nakon kratkog razmišljanja, žena skinu ručnik i stade pred Boba
gola. Bob joj odmah da 800 dolara i ode. Zbunjena, ali i
uzbuđena zbog sreće koja ju je snašla, žena se opet umota u
ručnik i popne na kat. Uđe u kupaonu, a muž je, i dalje stojeći
ispod tuša, upita:
- Tko je to bio?
- Bob, naš susjed- odgovori ona.
- Sjajno - reče muž - je li rekao nešto o tome da mi duguje 800
dolara?

Naravoučenije: ukoliko bitne informacije o kreditu i riziku
blagovremeno podijelite sa svojim dioničarima - možete spriječiti moguće opasnosti.



- 15:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #

01.09.2005., četvrtak

Opet happy Dva

Nisam do sinoć upoznala još ni jednog blogera/icu - face to face
s nekima sam se čula telefonski
s nekim sam fotke razmijenila
jedna mi je obećala da ćemo se vidjeti u subotu
druga je isto trebala doći, al na žalost ne može
jedan me je pozvao u goste, i dogovori su u tijeku :))
onda sam sinoć upoznala njega , i dogovorila promjenu dizajna

E kad me krene, stvarno me krene.. da se jedna blogerica nije nazvala "sretna žena" mam bi promijenila DVICU u taj nik


- 15:27 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Noa, jesi gotov???


Naziv fotografije: Zagorsko Zrče



Ljubavi najveća, pa daj se požuri..pa zar ne slušaš radio, ne gledaš teve...Nju Orlinz je pun plutajućih leševa, u Međimurju koriste amfibije, a ni u okolici Vrpolja nije puno bolje...
Noa, najdraži, daj se požuri... i ne zaboravi molim te pokupiti onaj par komaraca iz spavaće.. što bi budućim generacijama bilo bolje nego dosadašnjim...

- 10:55 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>