dva

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2010 (3)
Veljača 2010 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (31)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (11)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (17)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (11)
Ožujak 2006 (5)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (6)
Prosinac 2005 (12)
Studeni 2005 (20)
Listopad 2005 (16)
Rujan 2005 (21)
Kolovoz 2005 (11)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (10)
Svibanj 2005 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



Linkovi



Adwocatus

Auzmiš

Decy

dr Luka

Franc

Freestyler

Goldeneye

Kenguur

Kljun

Koki

Koraljka

Marchelina

Maslačkica

MišicaNL

MonoperajAnka

Neni iz bajke

Pjesma o jednoj mladosti

Sepia

Slatkogrkinja

Šampsica

Šarli

Tip koji sjedi

Trilliana

Uštekana mama

Zlatna djeva

Bajna djeva

emajliranu poštu primam na dvasina@gmail.com

ali rijetko provjeram poštu, pa ako vam je bitno/hitno da pročitam što ste mi napisali, javite mi u komentarima da imam mail ;)

31.08.2005., srijeda

Ne mogu vjerovati...1 (jer će ih sigurno biti još)




nagradno pitanje: kako na najgornji balkon?

A sad post:
Poznate su priče o neposlovnosti nekih ljudi, firmi, obrtnika, davatelja kojekakvih usluga, državnoj birokraciji...uglavnom svatko od nas zna bar ponešto o tome. Mene ništa posebno ne može više iznenaditi ili zgroziti, pa ipak..
Dođe prekjučer moj ujo, na poziv. Krepala mi vešmašina ( ma znam: perilica rublja). Pogleda što je, izvuče potrgani remen, i Zakonitog pošaljemo po novi, a on i ja nabacimo spiku uz kavicu :))
Priča mi o rođaku svoje žene. Mladić je fenomenalan. Upoznala sam ga, slatkiš, a pametan, mmmm. Ma dobro, mlad je i ja nemam nikakvih pretenzija, ali mali je stvarno zakon. recimo da se zove Petar. Rođen u njemačkoj, od roditelja gastarbajtera. Tamo živio, tamo se školovao. Roditelji su ga naučili hrvatski, s kojim se odlično služi. Jedan veeeliki pljesak za njih! I tako naš Pero završio školicu. Izuzetno bistra glavica, idu mu jezici, i još štošta, pa odlučio postat bankar. Svagdje gdje je radio, za svoj rad je dobio samo superlative. I Petar postao vrlo cijenjeni broker. Pa mu njemačka nije bila dovoljna, otišao malo čovo u Veliku Jabuku. pa mu bilo malo predaleko i bez veze. Vratio se u europu. London. Vozi ludilo od auta, ima prekrasnu djevojku. Ženi se slijedeće godine. Uza sve to, ostao je sasvim običan, jednostavan, prijazan...
Odlučio Petar da u Hrvatskoj, domovini svojih predaka kupi zemljište na moru. Bankarski mu mozak ne daje da iskešira lovu za gradilište i gradnju. Odlučio dići kredit. Došao u jednu poslovnicu jedne vrlo poznate banke i zatražio kredit...
Razočarao se skroz-naskroz:
- na spomen iznosa od 150 tisućica ojra, službenica banke je umalo pod stol pala
- ne može bez jamaca i sudužnika, a gdje će on tu naći nekog kome je trećina plaće tisuću eura
- nudi u zalog svojih 150 tisućica eura, da stoje na njegovom računu u njihovoj banci – ne može
- nudi pod hipoteku roditeljsku kuću u slavoniji – ne može
- traži razgovor sa njenim šefom ili direktorom – ne može....

I sad se ja pitam ko je tu lud??
I čudim se otkud mladom Petru još volje da ima nekretninu u ovakvoj zemlji?
I da toj zemlji ostavi neku lovu na ime poreza za tu nekretninu
I dio svoje plaće, kad dođe na odmor, a nije mu bed otići na azurnu obalu, španjolsku majorku, ibicu, safari u africi, tunguziju, kam god?


- 15:03 - Komentari (11) - Isprintaj - #

29.08.2005., ponedjeljak

Rekapitulacija





Kao što i sam naslov kaže, evo moje rekapitulacije kolovoških slavlja. Ova sličica gore je načinjena sa mojim novim mobitelom, dakle, to se zakoniti isprsio (recimo..). Veliki sin mi je gotovo od uzbuđenja i zaboravio dati TO nešto što mi je kupio, a meni će se jako sviđati, a uopće to ne želim.. to je ova prekrasna knjižica kojoj na naslovnici stoji: “za dar i upomenu..Mojoj voljenoj majci” i zamalo sam se rasplakala dok sam je čitala. Uz lijevi rub sam postavila novi prsten (nije baš nešto vidljiv) koji sam dobila od prijetelja, poseban je i prekrasan, srebrni, sa lijepim ohridskim biserom. Ah što mi se sviđa... Naravno, majka ( i moja i njegova) zna da je najbolje turniti nešto šuške, pa da si kupim što mi treba, pa su tako obje te divne gospođe i učinile. Bilo je tu još parfemčića, kozmetike, pa čak i jedna zdjela za raditi dizano tijesto. To je došlo po narudžbi, jer se planiram ove zime posvetiti usavršavanju u pravljenju kolača od dizanog tijesta. Oni koji me malo duže čitaju znaju da sam skroz na nekim dijetama(barem početkom tjedna), a ovo planirano usavršavanje mogle bi pokvariti plan ulaženja u konfekcijski 36. E ne, dragi moji, baš nasuprot. Primjetila sam da što više pravim kolače, to ih manje želim jesti..Ajd sad ne budite zlobni, i ne pomišljajte da moji kolači nisu ukusni. U svoju obranu prilažem fotke kolovoških torti:







A i moj Zakoniti se iskazao, pa je priredio mooogooo pizze za velike i male goste:



I za kraj, pila se berba 2003 ( dobro, ne cijelo vrijeme)




- 14:29 - Komentari (20) - Isprintaj - #

26.08.2005., petak

Peciva

Peciva od dizanog tijesta su isto super uspjela. Za one koji žele probati, a dizano tijesto im isto nije baš u genima, evo prokušanog recepta.

1 kg mekog brašna
1 kocka svježeg kvasca
pola lit mlijeka
2 velike žlice šećera
1 vel. žlica soli
2 velike žlice kis. vrhnja
2 dcl ulja

sve se umjesi, ostavi da se diže, pa premijesi, napravi se 6-7 kruščića, svaki se razvalja u krug, režu se trokuti, zarolaju, poslože u tepsiju, premažu umućenim jajetom, pospu još malo solju, pa sezamom, makom, kimom ili ničim. Peku se cca 25 minuta. I to je to.
- 15:54 - Komentari (15) - Isprintaj - #

jaje na oko

Za početak: otvoriti konzervu kompota od marelica i istresti ih u neko cjedilo da se ocijede.Sok sačuvati.

Biskvit:
2 jaja
12,5 dkg šećera
12,5 dkg margarina-omekšalog
14 dkg brašna
pola praška za pecivo
- sve se smiksa i istrese u dobro namašćen i pobrašnan lim. Biskvitna masa je malo tvrđa, pa će vam biti potrebna mazalica ili kuhača da je razvučete po tepsiji. Stavi se peći na uobičajenu temperaturu za pečenje biskvita. Odmah treba pristupiti kuhanju kreme.

Krema:
pola litre mlijeka
2 vrećice pudinga od vanilije
8 žlica šećera
-skuhati na uobičajen način, kao pudig (dakle odvojiti od te politre malo mlijeka i umutiti prašak pudinga i šećer. Kad ostatak mlijeka zakuha, ukuhati to i dalje miješati dok ne bude skuhano)
u skuhano dodati 2 čaše kiselog vrhnja( može “plavi”, a može i “crveni” poklopac) još malo promiješati i izliti odmah na vrući biskvit, koji bi taman trebao biti pečen. E prije istresanja kreme na biskvit, trebalo bi ga malo poškropiti onim sokom od kompota, a ja to često zaboravim ;) Dakle, na bisvit (vruć) izliti vruću kremu i u nju raporediti ocijeđene marelice i to tako da izgledaju kao žumanjak. Konveksno, ne konkavno ;) Sad u miru skuhati preljev za torte, prozirni, i preliti ga preko kolača. I to je to. Stvarno nije komplicirano, sve ide jedno za drugim, i uglavnom ga svi vole.


- 15:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Rođendanski kolači

Šmrc, šmrc...a sve sam sličice lijepo pripremila, i sad mi nešto šteka kod hostanja, a nisu preko 650 kb, i ne znam koji je sad vrag..
Tekst ostavljam, sa sličicama ću se još malo pozabaviti, ak budem imala vremena, jer upravo smo saznali da nam je netko provalio u skladište...
šit, šit...

Evo, još jedan post danas. U stvari, htjela sam se malo pojadati kako sam umorna i neispavana, i kak mi je već navrh glave kolača, i slavlja, i proslava i rođendana. možda je to malo nepravedno i malo (puno?)dvolično, jer znam da kad mi danas popodne dođu moji roditelji, kumovi i prijatelji, da ću ih srdačno dočekati i znam da ću zaista i biti sretna što su me se sjetili. Al sada sam stvarno umorna. Sinoć sam ispekla neki kolačić nabrzaka. Pa onda sam pomislila: a što ak to bude malo?! Pa umijesila peciva(slana) od dizanog tijesta. To inače uopće ne radim često, i nisam neka majstorica. Imam recept, jer sve ono “otprilike” kod mene ne drži vodu. Svaka čast ženama koje rade tijesto “otprilike”, “vidiš, osjetiš pod rukom” , ma nema toga kod mene. Vaga ruls!!
Daklem, prvo sam napravila “jaje na oko”
Valjda se nešto i vidi... To je stvarno nabrzaka kolač. Evo recepta:

Za početak: otvoriti konzervu kompota od marelica i istresti ih u neko cjedilo da se ocijede.Sok sačuvati.

Biskvit:
2 jaja
12,5 dkg šećera
12,5 dkg margarina-omekšalog
14 dkg brašna
pola praška za pecivo
- sve se smiksa i istrese u dobro namašćen i pobrašnan lim. Biskvitna masa je malo tvrđa, pa će vam biti potrebna mazalica ili kuhača da je razvučete po tepsiji. Stavi se peći na uobičajenu temperaturu za pečenje biskvita. Odmah treba pristupiti kuhanju kreme.

Krema:
pola litre mlijeka
2 vrećice pudinga od vanilije
8 žlica šećera
-skuhati na uobičajen način, kao pudig (dakle odvojiti od te politre malo mlijeka i umutiti prašak pudinga i šećer. Kad ostatak mlijeka zakuha, ukuhati to i dalje miješati dok ne bude skuhano)
u skuhano dodati 2 čaše kiselog vrhnja( može “plavi”, a može i “crveni” poklopac) još malo promiješati i izliti odmah na vrući biskvit, koji bi taman trebao biti pečen. E prije istresanja kreme na biskvit, trebalo bi ga malo poškropiti onim sokom od kompota, a ja to često zaboravim ;) Dakle, na bisvit (vruć) izliti vruću kremu i u nju raporediti ocijeđene marelice i to tako da izgledaju kao žumanjak. Konveksno, ne konkavno ;) Sad u miru skuhati preljev za torte, prozirni, i preliti ga preko kolača. I to je to. Stvarno nije komplicirano, sve ide jedno za drugim, i uglavnom ga svi vole.


Peciva od dizanog tijesta su isto super uspjela. Za one koji žele probati, a dizano tijesto im isto nije baš u genima, evo prokušanog recepta.

1 kg mekog brašna
1 kocka svježeg kvasca
pola lit mlijeka
2 velike žlice šećera
1 vel. žlica soli
2 velike žlice kis. vrhnja
2 dcl ulja

sve se umjesi, ostavi da se diže, pa premijesi, napravi se 6-7 kruščića, svaki se razvalja u krug, režu se trokuti, zarolaju, poslože u tepsiju, premažu umućenim jajetom, pospu još malo solju, pa sezamom, makom, kimom ili ničim. Peku se cca 25 minuta. I to je to. Bude ih otprilike ovoliko, ili još malo više, jer smo Veliki sin i ja morali od svake tepsije malo probati. samo da vidimo jel dosta pečeno, slano...


Apdejt
prikeljila sam sad samo ovu zdjelu sa pecivima, a htjela sam nešto sasvim drugo. ja lijepo sve napravim po trillili receptu, pritisnem HOST on mulac (kompić) misli, misli, napiše mi DONE, a ono niš, nikakvih kodova, ma baš sam žalosna ...šmrc

- 15:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Hvala

hvala svima na lijepim željama
malo više o svemu - nešto kasnije
ulovila sam vremena da vas izlinkam u box
ak ko ima kakvih pritužbi - nek se javi
moram vas još po abecedi složit, a nemam sad vremena za to
ipak sam na radnom mjestu
idem se sad čuti sa jednom meni jaako dragom osobom koju nikad do sad nisam ni vidjela ni čula (znat će ona...)
hvala dragom bogu, bilu gejtsu i još nekima na internetu i blogu

za sada toliko od pomalo euforične i danas po-puno dobro raspoložene 2mame
- 11:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

25.08.2005., četvrtak

Tajna najveća...

Prepričavam jučerašnji razgovor. Hodao je zamnom do spavaće, gdje sam se presvlačila nakon što sam dojezdila s posla. One njegove tamnosmeđe oči samo su bljeskale od uzbuđenja.
- mama, mama, znaš da sam danas bio u gradu sa bakom?
- znam. jesi je opelješio, opet?
- ma kupio sam ti super poklon za rođendan...
- ma nemoj, a ti znaš i da mi ide rođendan
- pa znaaaaam, u petak
- (ja šutim, ne ispitujem dalje)
- ma neću ti reći, do petka... ma to je nešto...ono, nikad ne bi pogodila što je. Ma, to je nešto, što si ti 100 posto ne želiš za rođendan..al super je...vidjet ćeš..jako će ti se svidjeti...

Jedva sam ga istjerala iz sobe. Skoro je odao tajnu. Jedva čeka sutra. Sad se već i ja pitam što bi to moglo biti. Nešto što si ne želim, a baš je super i jako će me razveseliti..
Zlato mamino.

Torta je sa krstitki, od prošlog vikenda. Ja držim, Zakoniti fotka.
Slobodno možete početi sa čestitkama... :))


apdejt
Trililice hvala, još me neki detalji zanimaju glede stavljanja tih slikica, al to ću ti poslati mail ovih dana, kad uhvatim vremena
- 12:54 - Komentari (13) - Isprintaj - #

24.08.2005., srijeda

tekst istek pišem..

a vi možete komentirati i samu sličicu ;)

Ma htjedoh vas sve pozdraviti, al evo, moram se skinuti sa neta. Sad sam na nekoj divljoj vezi, ne radi mi "normalna" na poslu, neki nesporazum oko (ne)plaćenih računa kod našeg tekom-a.
Mislila sam razglabati o tome kak se mijenjamo pod utjecajem naše okoline, htjeli mi to ili ne. Ja, npr, dok sam radila sa dvojicom kolega, uopće nisam našminkana dolazila na posao. Znalo mi se dogoditi da ne stavim ruž od ponedjeljka do petka. Al kad mi se jedno vrijeme pridružila jedna krasna kolegica u uredu, primjetila sam da sam ( ne najerno) više pažnje posvećivala svojoj frizuri, šminki, odjeći.. za posao.
Zašto - vrag će ga znati. Valjda ono nešto žensko, konkurentsko, natjeralo me da pomislim : što može Sara, može i Bara..
Mislim da je to tako i s većinom drugih ljudi u sličnim situacijama. Nekad su te promjene dobrodošle, nekad baš i ne...
a što mislite o našoj Lisi??
Moram ići...
Fotke od burnog vikenda uskoro..
- 14:55 - Komentari (7) - Isprintaj - #

19.08.2005., petak

after paty 1


Već dugo nisam imala ovak naporan tempo:
utorak- prvi radni dan poslije godišnjeg, poslijepodne - teška glavobolja i mučnina..ništ od planiranog pečenja kolača ili spremanja kuće, ili...
srijeda- radim do 15,30, u 16,00 sam već u kuhinji i počinjem peći biskvite za tortu, mljeti orahe...pola sastojaka nemam, pa pičim popodne i u veliki šoping, pa se vraćam kolačima i tako do ponoći
četvrtak- rođkas malog zlata, poslije posla ribam wc, sređujem krš na frižideru (gomila plaćenih i neplaćenih računa, i sve drugo što treba biti pri ruci, a ne smije biti na dohvat malom banditu), trpim ljute poglede Zakonitog (koji razvlači pizzu u 4 velike i 3 male tepsije), postavljam stolove, salvetice čaše, grickalice, režem kolače, kupam i perem kosu malom slavljeniku, sve u zadnji tren, jer prvi gosti dolaze već oko 18,30...

Do 21 sat već smo glavninu slavlja obavili, fantastičnu pizzu smazali (dobro, ostalo je na kraju 4 komadička), tortu i klince i svijeće riješili i baš kad smo se počeli fino zabavljati, jedan od dječaka, 10-godišnji Nikica, pao je i slamio ruku! Katastrofa kako mu je ručica bila grbava i kako je to bilo ružno za vidjeti. Roditelji su mu se naravno brzopotezno digli i otpičili s njim u bolnicu. Tamo je imao bed lak da su sva 2-3 kirurga bili na operaciji, pa se rtg, namještanje kostiju (da, da), ponovni rtg i gipsanje odužilo gotovo do ponoći. Ostavili su ga u bolnici da prenoći, da im bude na oku ako bi ruka počela naticati i sve skupa, sigurno će im prisjesti dolazak na rođendan. Baš mi ga je bilo žao, ali na mladom je, valjda će dobro i brzo zarasti.
Ostatak ekipe je zasjeo i riječ po riječ, trač po trač, došao jedan sat iza ponoći. Mali slavljenik je u toj svoj buci i frtutmi već negdje oko 22 sata pokupio svoju bočicu i zelenka (omiljeni žabac za uspavljivanje) i izvalio se na trosjed te zaspao kao beba.. Njegov primjer vjerno su slijedili i ostali članovi moje muške bande čim smo i zadnje goste, oko 1,30 ispratili. A ja, koja jedina danas radim već od 7,30, ja sam dovela sev u red, stavila prati mašinu suđa i mašinu stolnjaka, oprala kosu, prelistala večernjak, zalila cvijeće i spustila svoje umorno lice na jastuk baš negdje oko 3,40 rano jutros...
Ma ne tražim izraze sućuti, baš mi je sinoć bilo lijepo, mislim da je i mojim gostima (izuzev slomljene ruke). jedino me malo brine što danas poslijepodne ponovno maram peću kolače, jer drugi kontigent gostiju očekujem u subotu, u poslijepodnevnim satima...
Vjerojatno se neću štekati na blog do ponedjeljka, a tada bi trebala biti i koja sličica više sa svih ovih terevenki
grli vas i ljubi vaša umorna 2mama



- 14:24 - Komentari (7) - Isprintaj - #

login...berba 2003

Eto, vratih se. Godišnji bio i prošao kao da nije ni bio. Od utorka ponovno sam on-line. Radim, ima dosta zaostataka. Sad će biti potrebno opet neko vrijeme da pohvatam konce i uđem u svakodnevnu rutinu. Kao što sam i pisala nikamo nismo išli, samo do Zagreba, na dva dana, a to je priča za sebe.

danas je za mene veri spešl dej, jer na današnji dan, prije dvije godinice Bog mi je podario moje malo zlato. Ljubav moju veliku. Od tada nam je život potpuniji i ljepši, i ne znam kako smo prije živjeli, i kako to da nam dani nisu bili prazni bez tog malog bića. Moje plavooko zlato nema od nedavno i jedan prednji zubić, što je i opet jedna tužna priča za sebe.

Sinoć sam do kasno pekla kolače za današnju proslavu, a u subotu imamo reprizu za drugu turu čestitara. Nekom sam obećala i nekih recepata za fine kolače, pofotkala sam sinoć egipatsku tortu, tak da bi trebao idućih dana ići i jedan post sa foto-receptom, a i još ponekom slikicom. Npr, što se pilo...
Pa berba, 2003, zar je uopće upitno. Stvarno je bila dobra ta 2003.

Ukradoh ovo malo vremena za nabrzinsko javljanje, kako je prije 2 mjeseca i naša Cookie nazvala svoj zadnji post.

Pozdrav svima, koliko vas ima

Ponosna roditeljica – malog zlata (On je na snimci od 15.08.2005. - mislim, ak uspijem priljepit fotku uz post :P )


- 10:42 - Komentari (8) - Isprintaj - #

eto fotke :P

eto fotke, al stvarno više ne znam kako da je smanjim, da se gledatelj ne uplaši kad je vidi...treba odvuči klizač udesno da se vidi moje malo zlato, ovo lijevo je strikina glava (da glava...) ak netko zna kako, nek mi napiše, bog će mu već platiti. ak ne, onda ću malo ostaviti ovu slonovsku fotku, pa je brišem pred kraj radnog vremena ;)

- 10:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>