Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE ČITAMO:

LUDI KIKKEC (Melo)- naš super frend iz razreda koji zna nasmijat ljude i kad baš i nisu raspoloženi za smijeh!

DODO- također naša frendica s kojom treniramo rukomet. super curka koja je uvijek spremna pomoći i blog joj je totalno MRAK!

PEPI I GORCY -ovo je blog koji gorcy ima sa svojom sestrom!


AJDE AKO STE HRABRI!!!
Dont Click Here






MILE KITIĆ - ŠAMPANJACheadbang

Jedna do druge,tu ste vas dve
jedna za mene,druga za sve
a ja znojim se,sebe bojim se.

To što je moje sigurno je
što nije moje još bolje je
a ti pitaš me,pitaš šta mi je.

REF.

Udara u glavu ko ŠAMPANJAC
njeno, malo,glato,crno koleno
pusti srećo,samo sam muškarac
vuće me prokleto.

Jedna do druge tu ste vas dve.
Obe u oči gledate me,
a ja znojim se,sebe bojim se.

To što je moje sigurno je
što nije moje još bolje je
a ti pitaš me,pitaš šta mi je.

REF.2x

...friends 4ever...

petak, 30.06.2006.

čeka se post o maturalcu, a za to vrijeme malo se zabavite!

Ej ljudi, mi smo se vratile! Naravno nečemo odmah isti dan pisat o maturalcu jer to je bilo 5 dana zajebancije i ludosti pa treba to i napisat.Ja ču se potrudit napisat, a tajčy vam još nadoda ako ima neku ludost jer izjave su joj zakon.A eto vi si rješavajte ove kviziče kaj to več nije i tak. Aj pozdraf!!

Ako ni sami neznate jeste li zaljubljeni ili ne, možda vam pomogne ....





IS SOME ONE IN LOVE WITH YOU
Name
DOB
Favourite Color
This Quiz by therat429 - Taken 220107 Times.
New - COOL Dating Tips and Romance Advice!




Da,da,da ..... baš tako! ....



A nakon što sretnete poznate osobe, saznajte svoju budučnost tj. kraj vašeg života i u kojoj godini če to biti! :) Sigurno vjerujete u ovo...




How will you DIE?
Name / Username
This Quiz by Confused_Pete - Taken 791928 Times.
New - COOL Dating Tips and Romance Advice!



Eto to bi vam bilo to! Stavit čemo još kvizova ali čemu žuriti. Nadam se da nisu dosadni ovi ali na brzinu pišem post, pa nisam stigla sve pogledat. POZZZZZ !!!!

- 16:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Mi smo dvije naj frendice i svoje slobodno vrijeme potratit ćemo pisajući ovaj facking blog!!!!



Counter
Counter




vas je sad na blogu! Možda nađeš društvo?




Myspace layouts

Myspace layouts

Nešto o nama
TAJČY:
ime: Tajana
prezime: pa kaj je to bitno?
živim: u đurđevcu (pokraj kc)
godine:14
idem u : najbolji 8a
volim: slati sms, nezaboravne provode,zajebavati samo neke ljude...
MRZIM: SANDRU BALTIĆ - ŽABA,8b.
hobi: stekanje,rukomet
frendice:GORčY,Andreja,Lonka,Jaje,
Mateja P.,Magy,Viki,Tonka,
Mia,Valentina V.Mateja B.,Kika,i ostale cure iz razreda...
frendovi:neki dečki iz razreda....čvembo,marko v., DINO....itd.
slusam:NARODNjAKE
naj pjesme:Metak,Luče moje,Neka puca,Celo selo šmrče belo,ŠTO SI TAKO ZAO ŽIVOTE,RUKU POD RUKU,ODKAD SAM SE RODIO.....i ostale...
naj film:Tulum film,2 igrača s klupe...
naj glumica/glumac: Jessica Alba/
Chad Michael Murray



GORČY:
ime:Gorana
živim: u đurđevcu
godine: 14
idem u: 8a s Tajčy!
volim: rukomet, luda druženja, nova prijateljstva
mrzim: također ŽABU, DAJČY i još neke osobe iz 8 b,itd.
hobi: rukomet, stekanje, spavanje
frendice: TAJČY i sve koje su nabrojane kod Tajčy
frendovi: Rajko, Dino, Stane, Mrco, Melo, ostatak razreda, Rus, Čoba, Striper, Čvembo itd.
muzika: strano- dance, techno, house, rap, pop, r'n'b', rock
naj filmovi: HONEY, studio 54, šaptač konjima, crni ljepotan, nepovratno...
naj serija: ONE TREE HILL, hitna služba, pripravnik,kučanice, uvod u anatomiju
naj glumac/ glumica: Chad Michael Murray, Ryan Phillipe/ Jessica Alba


















TTemperamental
AAmazing
JJoyful
CClumsy
YYucky
&
GGlitzy
OOld
RRevolutionary
CCheerful
YYucky

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com