Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE ČITAMO:

LUDI KIKKEC (Melo)- naš super frend iz razreda koji zna nasmijat ljude i kad baš i nisu raspoloženi za smijeh!

DODO- također naša frendica s kojom treniramo rukomet. super curka koja je uvijek spremna pomoći i blog joj je totalno MRAK!

PEPI I GORCY -ovo je blog koji gorcy ima sa svojom sestrom!


AJDE AKO STE HRABRI!!!
Dont Click Here






MILE KITIĆ - ŠAMPANJACheadbang

Jedna do druge,tu ste vas dve
jedna za mene,druga za sve
a ja znojim se,sebe bojim se.

To što je moje sigurno je
što nije moje još bolje je
a ti pitaš me,pitaš šta mi je.

REF.

Udara u glavu ko ŠAMPANJAC
njeno, malo,glato,crno koleno
pusti srećo,samo sam muškarac
vuće me prokleto.

Jedna do druge tu ste vas dve.
Obe u oči gledate me,
a ja znojim se,sebe bojim se.

To što je moje sigurno je
što nije moje još bolje je
a ti pitaš me,pitaš šta mi je.

REF.2x

...friends 4ever...

petak, 16.06.2006.

Keep smile

Kraj nastave...no no pred svima nama sad je daleki put zabave i ludovanja. Za neke taj put bit će više tužan i dosadan, dok će drugi na tom putu širiti pozitivnu energiju i smješiti se od uha do uha. Opet ista priča, svaki dan u školi viđaš svoje prijatelje i prijateljice i duboko u sebi svatko jedva čeka novo jutro ili podne kako bi opet na onom starom mjestu susreo svoje najdraže. Svaki dan raduješ se osobama kojima možeš vjerovati i srečeš ih u školi. Eto sad su praznici, od nastave ništa i vjerujem da sada su svi pomislili hvala Bogu i ja sam. Jedva sam dočekala da se malo opustim i da ne moram stalno razmišljat "kad moram napisat zadaću, naučit za ispit ili bolje kad ću stići napisat šalabajz, od koga ću nabaviti lektiru s tim da imam za prepisivat pun kufer stvari" itd. Eto to je za mene pozitivna strana praznika, mozak mi je jednostavno na paši! Ali imaju ti praznici i negativnih strana. Ako tako gledamo u glvi su mi najčešča pitanja "kad ću ponovo vidjeti sve svoje prijateljice i prijatelje, hoču li ovoga ljeta izači nekud s frendicom, joj kako bi bilo super da negdje sretnem prijatelje" i ostalo. Eto to je jedan razlog ali ima još nešto.Več prvog dana kada je nastava završila počela mi je faliti škola. Tajčy, naša frendica Lonka i ja šetale smo gradom kao da smo prije toga trčale maraton, a ne kao da je zadnji dan škole, bile smo užasno tužne i bilo nam je dosadno, stalno smo razmišljale i komentirale koliko dugo se nečemo vidjeti i takve stvari. Čovječe tri mjeseca se nečemo vidjeti, dobro sa polovicom razreda idemo na maturalac i nadamo se da nem bude super i da nebude dosadno, ali onda kad uistinu počnu oni praznici... pa daj KOMA! Svatko ide sa obitelji na ljetovanje, ode preko praznika k rodbini i stvarno je dosadno. Točno znam da budu ovi praznici (barem meni) dosadni i da budem mrzovoljna i ostalo da se ni ne prisječam. Sreču nemožaš glumit, zato neznam zabavite se svi i KEEP SMILE!!!!! smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

- 11:58 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Mi smo dvije naj frendice i svoje slobodno vrijeme potratit ćemo pisajući ovaj facking blog!!!!



Counter
Counter




vas je sad na blogu! Možda nađeš društvo?




Myspace layouts

Myspace layouts

Nešto o nama
TAJČY:
ime: Tajana
prezime: pa kaj je to bitno?
živim: u đurđevcu (pokraj kc)
godine:14
idem u : najbolji 8a
volim: slati sms, nezaboravne provode,zajebavati samo neke ljude...
MRZIM: SANDRU BALTIĆ - ŽABA,8b.
hobi: stekanje,rukomet
frendice:GORčY,Andreja,Lonka,Jaje,
Mateja P.,Magy,Viki,Tonka,
Mia,Valentina V.Mateja B.,Kika,i ostale cure iz razreda...
frendovi:neki dečki iz razreda....čvembo,marko v., DINO....itd.
slusam:NARODNjAKE
naj pjesme:Metak,Luče moje,Neka puca,Celo selo šmrče belo,ŠTO SI TAKO ZAO ŽIVOTE,RUKU POD RUKU,ODKAD SAM SE RODIO.....i ostale...
naj film:Tulum film,2 igrača s klupe...
naj glumica/glumac: Jessica Alba/
Chad Michael Murray



GORČY:
ime:Gorana
živim: u đurđevcu
godine: 14
idem u: 8a s Tajčy!
volim: rukomet, luda druženja, nova prijateljstva
mrzim: također ŽABU, DAJČY i još neke osobe iz 8 b,itd.
hobi: rukomet, stekanje, spavanje
frendice: TAJČY i sve koje su nabrojane kod Tajčy
frendovi: Rajko, Dino, Stane, Mrco, Melo, ostatak razreda, Rus, Čoba, Striper, Čvembo itd.
muzika: strano- dance, techno, house, rap, pop, r'n'b', rock
naj filmovi: HONEY, studio 54, šaptač konjima, crni ljepotan, nepovratno...
naj serija: ONE TREE HILL, hitna služba, pripravnik,kučanice, uvod u anatomiju
naj glumac/ glumica: Chad Michael Murray, Ryan Phillipe/ Jessica Alba


















TTemperamental
AAmazing
JJoyful
CClumsy
YYucky
&
GGlitzy
OOld
RRevolutionary
CCheerful
YYucky

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com