Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE ČITAMO:

LUDI KIKKEC (Melo)- naš super frend iz razreda koji zna nasmijat ljude i kad baš i nisu raspoloženi za smijeh!

DODO- također naša frendica s kojom treniramo rukomet. super curka koja je uvijek spremna pomoći i blog joj je totalno MRAK!

PEPI I GORCY -ovo je blog koji gorcy ima sa svojom sestrom!


AJDE AKO STE HRABRI!!!
Dont Click Here






MILE KITIĆ - ŠAMPANJACheadbang

Jedna do druge,tu ste vas dve
jedna za mene,druga za sve
a ja znojim se,sebe bojim se.

To što je moje sigurno je
što nije moje još bolje je
a ti pitaš me,pitaš šta mi je.

REF.

Udara u glavu ko ŠAMPANJAC
njeno, malo,glato,crno koleno
pusti srećo,samo sam muškarac
vuće me prokleto.

Jedna do druge tu ste vas dve.
Obe u oči gledate me,
a ja znojim se,sebe bojim se.

To što je moje sigurno je
što nije moje još bolje je
a ti pitaš me,pitaš šta mi je.

REF.2x

...friends 4ever...

ponedjeljak, 05.06.2006.

...DANAŠNJ DAN...

1 sat:GLAZBENI
dojdemo u razred kad ono stolice sve sa strane i puno praznog mjesta.djde učiteljica i tam nekaj zmelje da nam bude zaključila ocjene itd.i dok ona zaključiva pustila bi nam muziku ali bi morali plesat...ja se nisam bunila!!!!!!!!nek dečki i zbog njih smo morali rešavat zadatke,Gorčy je zaključila 4 a meni 5 zato kad sam išla na "zbor",to vam je bilo 4 ili 5 puta u prvom polugodištu i nijedamput u ovom....itd...
2 sat:MATEMATIKA
jooj,dobivamo ispite!!!!!!!zaliveneekzalivenKOMA!!!!!ja sam mislila da bum dobila kolca jer mi se nije dal pisat ispit...pitajte samo gorčy kaj sam ja delala pod isptom,uopće nisam do kraja napisala zadatke i dobim 4!!!!a gorčy koja se tam mučila i imala šalabajza dobi 3!!shit!!bangi da izgubila sam ogladu,ja i frendica smo se kladile u dvije kune da budem dobila 4 ili 5 i zgubila sam!!!!!!!!no nema veze...i učiteljica nam veli ko mora ispravljat i dođe sad do jednog dečka i veli mu da ima za ispravit 4 i 5 cjelinu a on je prošli petak ispravljal 3!!!!!izvini el si ti z peskov!!!!!!!!!!!headbangbangburninmadlud....i sutra pišemo završni ispita a meni se neda učit ko i obično!!!!!!!!
3 i 4 sat:HRVATSKI
a tu nema ništ za posebno ispričat mislim ima ali to bude pod zemljopisom!!!!!!!dobili smo radne,moja je prazna ko nova a dobila sam 4 a gorčyna malo više nke moja puna i dobi 3!!!!!a živo je zajeban!!!!!!!!nono
5 sat: FIZIKA
jedva smo nagovorili učitelja da nas pusti igrat nogometa jer nam je to obečal...i naravno igrali smo cure protiv dečki....pitate se ko je pobedil!?pa naravno dečki...i čak smo zabili jednog gola!!!!!partyparty
6 sat:ZEMLJOPIS
sat kojeg najviše volimo!!!!!!!!!cerekzato jer moremo stekat do neizmoglosti,ali ovaj sat nam bude u pamćenju...čim je učiteljica došla počela se derat....obradili smo lekciju...zadnju..hvala bogu...i počela je pitat...kak je listala imenika tak je stala na jednom dečku edi i kak je neko napisal njemu iz zemljopisa dvojke,a ima sam jedinice!!!!učiteljica to skuži i pita ga a on veli nek pogleda stanetu,a oni dva su si sami napisali dvojke....mislim ono!!!!!!!!!!thumbupodmah je poslala predsjednika razreda po pedagoga nek dojde u razred kad oni nisu htjeli ići k njemu....ali sva sreća jer je pedagog baš otišel doma inače bi najebali bolje nek sad!!!!bili bi 100% izbačeni iz škole...i dojde ravnatelj i tam počne nekaj svoje i prvo pita staneta i on veli da nije,a edo se počel prije plakat ali je prizal da je to napravil pod hrvatskim jer učitelj nije zel imenika u zbornicu i mogli smo z njim delak kaj smo šteli!!!!!!onda je čestital edi kaj je priznal i tam neka sranja,i onad je opet pital staneta onda je i on priznal!!!!!!!!jesu smotani!!!!!!!!ludnutbangi morali su se ispričati učiteljici!!mi smo crkavali od smjeha!!!!!!!roflhahahahahaha!!!!!!

i to bi bilo to!!!!!
POZDRAV OD
TAJČY!!!!!!!wave:





EVO MALO SLIKA:
gorčy nadam se da se nebudeš ljutila...


CECAImage Hosted by ImageShack.us



INDIRA RADIĆ:
Image Hosted by ImageShack.us


DARKO FILIPOVIĆ:
Image Hosted by ImageShack.us


JELENA KARLEUŠA:
Image Hosted by ImageShack.us



ŽELJKO JOKSIMOVIĆ:Image Hosted by ImageShack.us


SEKA ALEKSIĆ:
Image Hosted by ImageShack.us


TOŠE PROESKI:
Image Hosted by ImageShack.us


DEJAN MATIĆ:
Image Hosted by ImageShack.us



LEPA BRENA:
Image Hosted by ImageShack.us



I ZA KRAJ:

NATAŠA BEKVALC:

Image Hosted by ImageShack.us

- 17:37 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Mi smo dvije naj frendice i svoje slobodno vrijeme potratit ćemo pisajući ovaj facking blog!!!!



Counter
Counter




vas je sad na blogu! Možda nađeš društvo?




Myspace layouts

Myspace layouts

Nešto o nama
TAJČY:
ime: Tajana
prezime: pa kaj je to bitno?
živim: u đurđevcu (pokraj kc)
godine:14
idem u : najbolji 8a
volim: slati sms, nezaboravne provode,zajebavati samo neke ljude...
MRZIM: SANDRU BALTIĆ - ŽABA,8b.
hobi: stekanje,rukomet
frendice:GORčY,Andreja,Lonka,Jaje,
Mateja P.,Magy,Viki,Tonka,
Mia,Valentina V.Mateja B.,Kika,i ostale cure iz razreda...
frendovi:neki dečki iz razreda....čvembo,marko v., DINO....itd.
slusam:NARODNjAKE
naj pjesme:Metak,Luče moje,Neka puca,Celo selo šmrče belo,ŠTO SI TAKO ZAO ŽIVOTE,RUKU POD RUKU,ODKAD SAM SE RODIO.....i ostale...
naj film:Tulum film,2 igrača s klupe...
naj glumica/glumac: Jessica Alba/
Chad Michael Murray



GORČY:
ime:Gorana
živim: u đurđevcu
godine: 14
idem u: 8a s Tajčy!
volim: rukomet, luda druženja, nova prijateljstva
mrzim: također ŽABU, DAJČY i još neke osobe iz 8 b,itd.
hobi: rukomet, stekanje, spavanje
frendice: TAJČY i sve koje su nabrojane kod Tajčy
frendovi: Rajko, Dino, Stane, Mrco, Melo, ostatak razreda, Rus, Čoba, Striper, Čvembo itd.
muzika: strano- dance, techno, house, rap, pop, r'n'b', rock
naj filmovi: HONEY, studio 54, šaptač konjima, crni ljepotan, nepovratno...
naj serija: ONE TREE HILL, hitna služba, pripravnik,kučanice, uvod u anatomiju
naj glumac/ glumica: Chad Michael Murray, Ryan Phillipe/ Jessica Alba


















TTemperamental
AAmazing
JJoyful
CClumsy
YYucky
&
GGlitzy
OOld
RRevolutionary
CCheerful
YYucky

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com