vOI!ce Of Generation(st)

petak, 24.06.2005.

Da nastavimo...

Jučer san bija podvrgnut psihoanalizi od strane mojih drugova. I to od ponoć ipo do jedan ipo isprid moje kuće. Upilali me zajebavanjen o papučama...gadovi;)! Jutros lipo na kavu, Frile nan je dobrodušno podijelia cd od Specialsa šta ga je kupija, još mi ima dat novi od atejista... I tako Medo kažete otiša na 10 dana u Zd, a ja ga jučer vidija dok san prolazija kraj skate parka;), daleko je odmaka... Bija na more popodne, lipo na ježa, ja ,Barać i Frile zajebavali se... Je istina je šta Barać kaže, besramno san se prošeta jučer ujutro po plićaku na Baćama... baš mi je bija gušt... večeras Ivi rođendan, lipo ćemo se uništit. Triba samo slušat ska, 2tone i 77 punk, ništa prenabrijano jer je prevruće. Večeras je i oni pizdek Urban, ma nema šanse da oden na tog samodopadnog smrada, kako ga preziren..... Pogleda san jučer film Football Factory, predobar je, o engleskin huliganima navijačima Chelsea, stvarno je ludilo a triba mi i Frile posudit knjigu ovih dana, jer mi je dosadno popodne pa da se iman čim bavit, nabavite i pogledajte film, prejak je, snniman je nedavno... Marina prođi sutra ujutro priko jazza, pa mi daj cd, aj iden sad u život... Judge Dread je Bog.
P.S. Frile je ponovo aktivira svoj blog, eto vratila nan se legenda!

- 19:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>