vOI!ce Of Generation(st)

nedjelja, 24.04.2005.

Oi! Drugovi

Ej ljudi prošlo je i 20 dana otkad ništa nisan napisa... Jebiga nisan ja tome kriv. Za tih 20 dana mnogo toga se promijenilo pa tako Vjever i Juden više ne pišu, Jakovčević je napravija svoj blog kojeg neću stavit u linkove jer on nije vrijedan moje pozornosti. Bija san aktivan na koncertima u zadnjih 20 dana, pa san tako vidija FNC Diverzante koji su stvarno prejebeni. Koncerta se baš i nesićan najbolje jer je od njega prošlo pun kurac (ima 2 tjedna), ali uglavnom išli smo ja, Juden i Lojzi, a Vjever je bija na neko putovanju s treningon nakon kojeg se vratija sa šljivon na oku;). Uglavnon bila je pregrozna kiša (i besparica),ja i Lojzi smo se našli oko 8ipo isprid škole,kupili vino i otišli duboko u garažu popit to,pričekat Judena i onda uć u dom di su svirali Diverzanti (zg) i Debeli Precjednik (os). Ja i Frile smo odavno bili napaljeni na diverzante tako da smo jedva čekali da počmu. Uglavnon pojavija se i Jakovčević s Kolon i mladin punxima, koji su imali vina pa smo ja i Juden zakinili dosta tako da smo bili pristojno pijani. Cura mi se nešto bila naljutila na mene, zato jer nisan papučarija, ali to mi uopće nije pokvarilo večer. Oko 10 i 15 garaža kraj salona namještaja je bila skroz puna, bili su svi živi tamo, a koncert se približavao. Mi smo dosta jeftino ušli zahvaljujući meni i tako smo imali para za kupovanje bedževa i prišivki. Ja kupijo bedž na upstartse, oi! kolektiv prišu i adicts nalju (a sve pare san užica). Tako da san šta se toga tiče bija miran, dok smo čekali početak pričali smo malo, a pojavia se i Piršić. Prije koncerta dr. Slobodan Padovan (vođa st-punxa), ima je stand up show na koji ga je nagovorija Krešo. Tako se naš Slobo popea na stejđ i počea pivat (ko ne voli,joj ko ne voli Hajduka i Splita, dabog da mu,joj dabog da mu čača pomanita i ruke ćemo skupa...) na opće odobravanje splitskih propalica.Kad su diverzanti izašli mene odma puklo uživljenje tako da san koncert provea u prvon redu, urlajući s njima. Bija san totalno prebrijan. Nakon Diverzanta otišli smo do štanda, a tamo smo zatekli Vuka Slobu kako kuva neku šminkericu. Zanimljivo iskustvo. Tako se u životu nisan nasmija, svaka čast Slobodanu. Priča se čak da su te dvi ženske došle malon Hlapiću i rekle da će mu dat pičke, ali mali se usra... Debeli Precjednik je bija smeće, previše engleskog i melodike. Peanut butter im je curija iz guzice, mrzin proklete melodičare... tako da san to samo odgleda. A sad prelazin na još jedan bolji koncert - Crasso de Odio. Samo 7 dana nakon diverzanta stigli su nam Zadrani. Ovaj put ekipa je nastupila u punom sastavu, čak je i Vjever iša na koncert (nije bija nerdo, a ja nisan papučarija). Tako da smo se prije crassa išli opit na trfo,ja i Juden po litru vina, Vjever 2l pive, Pule ništa. Sitili smo se zvat i Jakovčevića koji je pred par dana predložija opijanje na svoj račun, pod uvjeton da se ponaša normalno. I tako je doša i Jakov na trafo, kupija nan čokoladu i kutiju cigara (fala!), malo mi pričali i popili pa ja se opijo (nisan jea bija od 4 popodne). Onda došli isprid doma. Kaos! pun kurac Zd-punxa, odlična atmosfera. Pričanje s pun kurac ljudi (Krešo,Medo pekar,Zoki,...). Onda smo ušli unutra, tamo već svirali neki melodi zadrani, a ja se u wc-u upoznava s ojevcima iz Zadra i Karonjom. Dobija vijest miseca - Businessi u Zadru ovo lito, iden sigurno na live&loud. Biće prejebeno. Opet mi je Jakov financira par priši (fala!). Onda su izašli Crasso, likovi su bolesni (gitarist ima majicu na Satana;). Svirka prejebena, pogo dobar, ne brbanski - ojevski pravi. Želu pribilo (smrad iz privatne gimnazije, pizdek prepotentni). Ja provedoh koncert šutajući se, a Vjever i Lojzi gledali, a Juden miješano. Bilo skroz dobro još jakov kupija cd od Crassa (hc/punk). Posli crassa kljucali ja i Juden s Krešon i Ogijen u wc-u. Pa smo otišli doma sa Segoron. Naravno, vani pljusak, tako da san se bar otušira, a Segor je hoda po ladnoj kiši polugol... Doša doma oko 2 ure. E, a jučer je bija najjači od svih dosad - Špurijus i Eskurzija Poljoprivredne Škole (legendarni Sveto Dalmatinski!) + ska party, a upad samo 10 čuna. Ujutro smo otišli na kavu i dogovorili se ja, Vjever i Juden da ćemo na Hajduka, vidili Krešu (radi nešto sa starin u Vjeverovon portunu;), popričali malo o koncertima i fanzinu, pa otišli doma. Dogovor je bija u 5 isprid škole, ali Vjever je zajeba (zaspa je), mi ga čekali 10 min. pa otišli jer inače ne bi stigli na utakmicu. Odjebalo nas iz Slobodne, ka prekasno smo došli, ali smo ja i Juden ipak uspili uć na jug. Juden je reka da će počet švercat besplatne karte i tako zarađivat (JUDEN!!!). Hajduk tuka Intera 5:1, s tin da je na poluvremenu gubija 1:0. Jebo ga Štimac i njegova kladionica (stoposto je uplatija koji miljunčić na iz 2 u 1, i više od 3 gola). Na povratku doma vidili moju babu Rizlingicu, i dogovorili se ja i Juden u 8ipo isprid isprid škole (da odemo po vino), a Lojziju rekli da dođe na trafo i kupi cigare (za mene). Vjever ponovo je bija nerdun i otiša u Sl. Brod s treningon. I tako došli mi na trafo i tamo zatekli Bibu koji sidi sam od 7ipo i pije! Redikul nije nikoga nazva, jer je mislija da će bit nekoga i sam doša pit. Tako da se oduševija kad je vidija nas mlađe. Uzeli ja i Juden po litru korčulanskog, a one budale u Keruma nan nisu tile prodat (nemamo osobne) tako da smo morali zamolit starog pankera Šekija da nan uzme vino. Došli na trafo lipo pili i pričali s Bibon, doša lojzi s cigarma (fala!). Nakon jedno 45 min pojavili se stariji hc-ovci s dimon,nije in uopće smetalo šta smo tu, dapače.Priča bija malo s Pučon i Peron;). Bilo skroz ok, njihov dim me dotuka, a i Juden se opija divno tako da smo oboje bili razvaljeni oko 10ipo. Lojzi je još malo osta sa prijateljen, hc-ovci su se već prije razišli, a ja i Juden put doma. prvo šta smo vidili bija je IMOSTROJ, bolesno, nas dvi budale smo mu se skoro unili u facu i derali se bija je jak! Naša nas Krešo i otišli smo s njin u Dom. Ostavili za 2 kune jakete i čekali Špurijus. Pričali s njin i nekin metalcima u wc-u. Špurijus je bija predobar isto ka i pogo u kojen me Medo (Svalina) upila i s njin san se nonstop šuta. Vata me onako prijateljski za tegere (grozni batsti prsti), i smija se nonstop, nije djelova opasno. Ja i Juden se pijani rugali njegovoj moruzgvi (ima je i on).Pivali i šutali se... Nakon Špurijusa izlazi Sveto! već je prva pisma pokazali koliko je dobar, a onda smo u publici ugledali Vinka! Vinko,cipele. Sve je bilo u znaku cipela. Pojavia se Lojzi i Stojka (pobiga od kuće da bi iša na špurijus). Ja i Juden se uživili u Svetu. Pivali s njin Čudnu Šumu i Lepog Maria (odsvira ga je 2 puta), ajme koji pank! Bolesno dobar koncert. Čak san skaka s stejđa (ali nije bilo divinga nego čisto ojevsko bacanje). Posli toga oko 1 i 20 počea je ska party (vjeveru ne znaš šta si propustija). Ostali od mlađih ja i Juden sami, pričali s Krešon, zajebancija. Ka završilo oko 2 manje 10. Kad ono tuča na vratima. Mi naravno nabrijani ja&Juden s Krešon išli vidit šta se događa, neko reka da svi izlaze sad će doć pandurija. Vidija san jednog lika totalno razbivenog, nisan mu od krvi vidija kožu na glavi, a sve oko ulaza razbijeno, uništeno (šminkeri glupi). Ne znan zašto je bila ta tuča, boli me kita. Ja i Juden smo izašli, nisu to naša posla, izgleda da je izbila samo zbog osobnih razloga. Izašli smo u pravo vrime, jer su se taman pojavile 2 marice i 1 policijsko auto. Budale pandurske još bi nas i izbili. Doša doma u 2 ure, smrdljiv od znoja i proliven pivon,izmoren od šutanja - predobar osjećaj. Samo se izvalija u krevet i zaspa. Jutros bija na kavu s Lojzijen u Duje No1. Došli Aco i Baka, Sateo i mali debil Lovel. Igrali malo na krate pa iša doma...

- 13:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>