vOI!ce Of Generation(st)

subota, 26.03.2005.

Di san sta...

Aha, ok sad cu se predstavit... Necu van rec ime i prezime jer vas boli kurac za to.
Ja san samo Kendo... probisvjet kojeg cete mozda srest ili ste vec sreli na opskurnim mjestima mog
voljenog Splita (poput kafica Duje No1, kluba Kocke ili pak me vidjet mrtvog pijanog na Ježincu). Neki ljudi su me, kad su me upoznali, smatrali ludim zbog moje pojave, ali poslije se pokazalo da ipak nisan.
Jednostavno nisan ka i drugi, bavin se pizdarijama poput slusanja Oi!-a,ska i punka, druženja s tri probisvjeta (Lojzi, Juden i Vjever), i pijenja s mlađin i starijin punxima i skinsima (mada sad malo manje otkad san s curon).
Inace ovdi cu Vas upoznat s nekin meni dragin bendovima, nekin od zanimljivih događaja i izvještavat vas o kretanju mlađih i starijih splitskih propaliteta...
Aj iden sad na koncert pa cu posli nastavit...
Stay rude, stay rebel.

- 20:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>