MI SMO ŠTREBERI, NAJJAČI SMO, NAJJAČI!

subota, 19.07.2008.

Ej.

Dobra večer, poštovani čitatelji najredovnije pisanog bloga na svjetu.
Kako je počelo ljeto i svi ti glupi praznici bez učenja ( barem za neke dead ), uopće mi se ne da vraćati na školu i one spodobe koje tamo prebivaju... U zadnje vrijeme ozbiljno razmišljam o svojoj glazbenoj karijeri... Budući da pjevam gore od one Pevečićke (da, moguće je...), odlučih se baviti pisanjem umjetničkih rekem-pjesmova za takve zvijezde... Znam da moje glazbene tvorevine neće biti ni prilično smislene i poučne kao npr. "Gas, gas", "Više nisam drolja"... Ovaj, tvoja... I slične dahooduzimajuće pjesmice, ali za početak možda i bude nekaj od mene... Ozbiljno razmišljam o prijavi na Doru i tamo pokazati cijelom puku da ću jednog dana doseći razinu Antonije Šole! yes

Promatrah malo sve te pjevače i pametno zaključih da je za stvaranje i održavanje karijere tu kod nas potrebno slijediti određena pravila. To su:

1. Što blesavije, to bolje. (treba li zaista navodit primjere?)

2. Pjesma NE SMIJE imati nikakvog smisla. (gledaj prvu zagradu)

3. Moraš ubacit sex, jer to sve prodaje. (prva zagrada...)

4. Ne koristi učene riječi poput učenosti.... Ljudi to ne vole. Posebno ako pjevaš cajke...

5. Ni slučajno nemoj napisati pjesmu za nekog tko zna pjevat. Naprimjer za Klaudiju, neizbrušeni dijamant Balkana. (ne mislim na naughty brušenje....)

6. Moraš biti svjestan da će pjesma biti popljuvana sa svih strana.

7. Ali ćeš istovremeno biti velika zvijezda.... smokin

8. Nikad ne odbijaj curicu koja traži autogram. Ili nekaj drugo. naughty

9. Spavaj sa Severinom, ako treba, sve za pjesmu. (Volim, volim, volim, volim kad na muško miriše...) Ako si žensko, šalter 4, blagajnica Sandi. Sretno!

10. Čuvaj svoje stihove u sefu, nikad ne znaš kad će ti Karmolinari ukrasti ideju.

11. Ni slučajno! Ali, NI SLUČAJNO! Ne ostavljaj tekst pjesme pokraj kolača! Žak je svuda oko nas... smijeh

12. Iskoristi popularnost ekipe iz Timeshowa, BigA Brothera, Farme i ostalih idijotarija.

13. Nemoj dati pjesmu Topiću... eek

14. Niti Kataleniću...nono

15. Iskoristi neke situacije koje izazivaju sažaljenje i ljubav gledatelja/slušatelja.
Npr. loše gospodarsko stanje (još trava nije nikla.....),
problemi dijabetičara (nema šanse, šećeru....),
problemi žena koje žele biti muškarci (živim, a znam da te nemam....),
problemi s alergijama (proljeće je, a u meni nemir....),
Luka Modrić (odlaziš...),
muškarci s malim penisima (slon ogromni, nekad zamisljam da to si ti...)
čistačice u hotelima (...tuđa soba, tuđa roba, tako svake subote....)
svađa Vlatke i Dikana (odnio si stvari sve iz mojeg ormara,a ja mlada ostala-preko noći stara (neka magazinova pjesma))
prekrasno biće zvano Neven Ciganović (...sedam dana nisam spavala, otkada sam tebe vidjela...)
časne koje se jedva suzdržavaju od celibata (mali, mali, meni toga fali...)

16. Uvijek budi dobro obučen. Nikad ne znaš kad ćeš naletit na onog Gurua. cerek

17. I da, plati Connectovcima, ziher budu pjevali za tebe. Šta će ti više kad su oni tu...

18. Naravno, nepresušan izvor legendarnih stihova je ljubav... Svaki umjetnik i Jasnim Stavros to znaju... Piši, sviraj i pjevaj o nedostižnoj ljubavi ili budali koja ti je slomila srce i moraš tugu utapat u alkoholu.

19. Na kraju ono najvažnije.... Stvori svoj stil... Netko ima naočale, netko kožnu jaknu, netko psa, netko rozu majicu, netko izbačene sise ( Ivana Kildlndl dead.) Poželjno je napraviti nešto novo, neviđeno na ovim područjima! Možda papriga na svakom ramenu, majica bez dekoltea i slično...
Naravno, moram isksazati divljene Severini... I ovaj put je mašta bila na vrhuncu. Podijelimo ljude na:
a) žene
b) muškarce
c) penziće i
d) djecu

Dakle, Severina je štiklom osvojila srca ženskog, a kamionima i ljuljanjem kabina srca (i ne samo to...) muškog dijela publike. Stoga, normalno je za očekivati novi hit pjesmuljak u skladu s potrebama ostale dvije skupine. Možda ćete za godinu dana slušati upravo ove hitove:

Puz, puz

joj cto vojim mijis pajketa
kakim stajno, nije cteta,
opjat će mi mama pejene
pa ne budu vise zejene.

trece se kjevetac,
vejik mi je kenjac...
oticlo je do pjafona,
pampejs je sezona

puz, puz, gagaga,
puz, puz, gagaga

ili...

Moja proteza

Zubi mi ispadaju,
bakice mi ne daju,
mlohavi je mali,
meni toga fali.

Loša je proteza,
kupio je kod Kineza,
kin, kin!
eza, eza!
kin, kin!
eza, eza!

penzija azija!


Moje prve pjesme ćete dobit uskoro (ovaj put to stvarno mislim smijeh ), prvo moram snimit spotove, ovako nećete shvatit smisao i dubinu mojih riječi... Ako ne uspije moja karijera pjesmopisca, bacam se na pisanje knjige o seksualnim iskustvima iz Gimnazije, Knjiga će se zvati "Gola ocjena" i u njoj ću okriti u kakvim sam se sve pozama nalazio s Profesorima... Ovaj, Profesoricama... Analizirat ću seksualno umijeće svakog bića u Školi, posebno čistačica koje su me iskoristile i nakon vođenja ljubavi bacile zeleni Cilit Bang. Osjećao sam se kao kurva... no

No, te potresne priče ostavimo za drugi put, ovisi kako će izgledati moje glazbeno putovanje.
Do čitanja, odnosno-SLUŠANJA! smijeh

Budite dobri... I ne pokušavajte gore navede stvari doma. Također, ne pijte tursku kavu... Koma, koma... Pusa svima. cerek

- 00:19 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Ovaj je blog posvećen jednim učenicima jedne škole u jednom gradu u jednoj županiji u jednoj državi na jednom Balkanu na jednom kontinentu na jednoj planeti u jednoj galaksiji u jednom svemiru...



    Free Counters

    hit Counter

    Za dodatne informacije: strebera24@yahoo.com

    Image Hosted by ImageShack.us











    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

  • 24 štrebera, cijela istina, pola cijene!