četvrtak, 11.11.2010.

Citati

"Bog je savršen i potpun, a budući da je On savršen i potpun, sve emanacije iz Njega, kao ovaj svijet, savršeno su opremljene kao potpune cjeline. Sve što je proizvedeno iz potpune cjeline i samo je za sebe potpuno. Budući da je On potpuna cjelina, On sadržava savršenu ravnotežu čak i kad toliko puno potpunih jedinica izvire iz Njega." Sri Isopanisad


"Na Dobrom Smo Putu Da Dođemo Na Put Izlaska Iz Krize" Jadranka Kosor :)

"Kakva je čovjekova želja, takvo mu je i djelovanje. U skladu s tim kako djeluje takav i postaje." Brihadaryka Upanišada


"Za mudru osobu cijeli je svijet učitelj a za budalu je cjeli univerzum pun neprijatelja." Charaka

"Iscjeljenje Zemlje započinje s iscjeljivanjem nas samih." J. Hardy-Pope

"U centru sebe imaš odgovor; Ti znaš tko si Ti i Ti znaš što Ti želiš." Lao-tzu

"Sveci ne žele ništa i ne izbjegavaju išta. Kada nešto želiš onda ćeš to izgubiti, a ako pokušaš nešto izbjeći, upravo ćeš to dobiti. Kada nešto želiš, onda zaboravljaš što činiš. Zato sveci pažljivo istraže izmjene akcije i pasivnosti, prilagode granice primanja i davanje, vladaju osjećajima sviđanja i nesviđanja racionalno i harmoniziraju stupanj veselja i bijesa." Lao-tzu

"Privilegija života ja da budeš svoj." Joseph Campbell

"Kada odvojimo vrijeme da se posvetimo sebi to je čin ljubavi prema nama samima. Tu ljubav onda možemo proširiti na našu obitelj i na svijet oko nas. Tada nalazimo balans i unutarnju harmoniju koja zrači na sve oko nas." Marj Campian


"Intuitivni um je sveti dar, a racionalni um je vjerni sluga. Mi smo stvorili društvo koje cijeni sluge, a zaboravlja darove." Albert Einstein

"Pesimist vidi teškoću u svakoj prilici. Optimist vidi priliku u svakoj poteškoći." Sir Winston Churchill

"Kao što se dijamant može rezati samo s dijamantom isto tako um se može pobijediti jedino umom. Niži instinktivni um treba pobijediti višim, čistim sattvic-im umom" Swami Sivananda

"Istina će te osloboditi."

"Svaka budala može biti čarobnjak s runskim nožem, ali treba vještine da bi se mogao biti čarobnjak s nožem za guljenje jabuke." Terry Pratchett (Carpe Jugulum)

"Život, tako-zvani je kratka epizoda između dvije velike misterije koje su u biti jedna." Carl Jung

"Psihoterapeutu, stari čovjek koji ne može reći zbogom životu, izgleda nemoćan i boležljiv kao i mladi čovjek koji se boji prigrliti ga." Carl Jung

"Ne vjerujem u Boga. Znam da Bog postoji." Carl Jung

"Ja se ne slažem niti s jednom riječi koju si izgovorio, ali ću do smrti braniti tvoje pravo da ih izgovoriš." Voltaire

"Sveukupna sreća se povećava kada je osoba spremna biti to što je." Erasmus

"Postoji svjetlo koje sjaji nad svim stvarima na Zemlji, nad svima nama, nad nebom, nad najvišim nebesima. To je svjetlo koje sjaji u našim srcima." Chandogya Upanishad 3.13.7

"Umjerenost u svemu." Siddhartha Gautama Buddha


" Ne vjeruj zato što je to mudrac rekao,
Ne vjeruj zato što je to uobičajeno mišljenje,
Ne vjeruj zato što je to zapisano,
Ne vjeruj zato što je to prorečeno,
Ne vjeruj zato što netko drugi to vjeruje,
Ali vjeruj sam onom što si sam prosudio da je istina."

Siddhartha Gautama Buddha

"Kamen je zamrznuta muzika." Pythagoras

"Nikada ne znaš koliko je dovoljno dok ne znaš koliko je previše." William Blake

" Uvijek je najtamnije pred svitanje". Soltec


" Um poput hobotnice grabi svako iskustvo i zahtijeva još više." Visarjana

"Zavezan okovima mržnje, onaj koji traži svoju sreću zadavanjem boli drugima, nikada nije oslobođen mržnje." Dhammapada

"Težak za otkriti i vrlo suptilan um zahtijeva sve što poželi; stoga neka mudrac upravlja sa svojim umom, jer vođeni um donosi sreću." Dhammapada

"Kada si u miru i harmoniji sa sobom, u miru si i harmoniji svugdje; u gužvi, na planini, na tržnici ili sam." Nahsti

"Ne postoji nada niti u čovjeku, niti u društvu, niti u sistemu, niti u religiji, ona je samo u tebi i meni." J. Krishnamurti

"Shvaćanje je sada, ne sutra. Sutra je daleko za lijeni um, tromi um, um kojega nije briga. Transformacija će se jedino desiti sada; revolucija je sada a ne sutra." J. Krishnamurti

"Onaj tko je krijepostan i mudar sjaji poput plamteće vatre. On poput pčele skuplja nektar i postiže bogatstvo ne ozljeđujući nikoga." Digha Nikaya

"Nemoj reći da samo čista voda odražava mjesec. Mutna voda isto odražava nebo. Pogledaj kada se stiša vjetar i valovi se umire, vidjet ćeš prekrasan mjesec, lijep kao i prije." Lin Chi Chung


"Spiritualni aspirant mora plivati uzvodno protiv struje navika, familijarnosti i udobnosti." Eknath Easwaran

"Spoji se samo s Bogom i druži se samo s Bogom da naučiš mudrost. Bog daje mudrost kao nitko drugi." Samyutta Nikaya

"S gubitkom ovisnosti ne postoji strah od gubitka." Eckhart Tolle

"Svi znaju logiku o istini, ali koliko je ljudi stvarno prakticira?" Daolin

"U proljeće ima stotinu cvjetova, u jesen urod, ljeti osvježavajući povjetarac, zimi snijeg. Ako beskorisne stvari ne okupiraju tvoj um, svaka sezona je dobra." Mu-mon

"U sebi imaš sve što je potrebno. Koristi to slobodno umjesto što tražiš stvari izvan sebe." Ma Tzu

"Vjerojatno najteža lekcija za naučiti je ne biti vezan za rezultate svojih djelovanja." J. Borysenko

"Sam je cvijet, lotosov pupoljak u tvom srcu. Samoća je pozitivna, samoća je zdrava. Užitak je biti svoj." Osho

"Ne ovisite o posuđenom znanju. To vas samo opterećuje, čini vas teškim, veže vas u lance, zarobljuje riječima, pa potpuno zaboravljate svoja krila i cijelo nebo koje je vaše. Ali okovani u lance religija i crkava i svetih pisama ne možete letjeti preko sunca u daleko plavo nebo; ne možete postati jedno sa svemirom." Osho

"Govori kada govoriš, hodaj kada hodaš, umri kada umireš." Zen poslovica

"Nema potrebe za hramovima i kompliciranim filozofijama. Naš vlastiti mozak i srce je naš hram; moja filozofija je ljubaznost." Dalai lama

"Stvari ne vidimo kakve jesu nego ih vidimo kakvi smo mi." Talmud

- 19:53 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve je stvar izbora. Bez truda, bez rada, bez posla, bez uštedevine i novca.
Samo izbor, ovog trenutka, izmedu straha i ljubavi

Broj posjeta

Website counter




Kontakt
info@2012-transformacijasvijesti.com


'Kad se lijepo upakirana gomila laži uspije prodati narodnim masama polako i sistematski tokom nekoliko tisuća godina - onda se istina smatra totalnom besmislicom, a onaj tko ju propovijeda - totalnim luđakom' - J. Dresden


Ne može se reći da civilizacija ne napreduje; ipak vas u svakom ratu ubiju na neki novi način.
Will Rogers


U koliko ste u životu 98% sretni a 2% nesretni, i u koliko se koncentrirate 100% na ovih 2%
vaš život će biti nesretan.A u koliko ste 98% u životu nesretni a 2% sretni i u koliko se 100%
koncetrirate na ovih 2% vaš život će biti sretan!



Evolucija svjesnog čovjeka:

Htio sam mlijeko, dobio sam svoju bočicu. Htio sam roditelje, dobio sam igračke. Htio sam učiti, dobio sam svjedodžbe. Htio sam posao, i dobio sam posao. Htio sam živjeti smisleno, dobio sam karijeru. Htio sam sreću, dobio sam novac. Htio sam istinu, dobio sam laž. Htio sam nadu, a živio sam u strahu. Htio sam živjeti... no životarim, ali, hvala Bogu, probudio sam se!


Kažu ljudi da je strah potreban da nas zaštiti,da se ne ozljedimo,nije strah to što nas štiti,već
ZNANJE,SVJESNOST.Ako smo svijesni opasnosti vatre,tad nečemo gurati ruku u nju.



'Pogledajte nas. Sve je izvrnuto, sve je naopako. Liječnici uništavaju zdravlje,
pravnici uništavaju pravdu, sveučilišta uništavaju znanje, vlade uništavaju slobodu,
glavni mediji uništavaju informacije, a religije uništavaju duhovnost.'
Zašto? Zato što je to njihov zadatak


Razum može zamijeniti gotovo svaki stupanj obrazovanja, ali obrazovanje ne može zamijeniti razum.


Tek kad naučimo voljeti i prihvačati sebe
moći čemo voljeti i prihvačati druge


Sreća nije u događajima. Ona ovisi o plimama i osekama uma


Mudar čovjek sam donosi odluke; budala prihvaća javno mnijenje


Budite zahvalni na onome što imate, jer ćete na kraju imati više.
Ako se usredotočite na ono što nem
ate, nikada n
ećete imati dovoljno



Uvijek njegujte ono što vas čini jedin