subota, 14.08.2010.

Iluzija zvana "IZBOR"


Dali danas, na ovoj planeti normi, očekivanja, uvjeta, pravila i strahova postoji IZBOR? I ako postoji, dali se izbor koji proizlazi iz normi, pravila, uvjeta, odnosno iz strahova od ne ispunjavanja istih, može smatrati našim istinskim izborom, ili tek iluzijom izbora.

Na prvi pogled izbor postoji, ali to je samo iluzija izbora. Dali vam ovaj svijet nepravde, ratova, boli, nerazumijevanja i patnje djeluje kao svijet izbora? Dali sami, svjesno, svojevoljno odabiremo patnju, sukobe, rat.... NE! Patnja, sukobi, ratovi, nerazumijevanje, krivnja, osuđivanje, mržnja rezultat su iluzije zvane izbor. Iluzije izbora za koji vjerujemo da je naš. No, dali izbor pod utjecajem straha, oblikovan strahom nametnutim kroz sustav, norme, uvjerenja i vjerovanja može biti naš, ili je tek alat za stvaranje dojma izbora.

Ako prilikom izbora imamo strah od osuđivanja, izrugivanja, ismijavanja, odnosno strah od toga što će drugi reći, misliti o nama, u tom slučaju izbor za nas ne postoji. Ograničeni smo izborima koje obuhvaćaju nametnute norme, a to nema veze sa pravom slobodom izbora. Izabrati nešto zato što će se to svidjeti vašim roditeljima, partneru, partnerici, prijateljima, zato što će nam se društvo na tome diviti, nema nikakve veze sa našim izborom, već izborom kojim udovoljavamo svojim bližnjima, okolini, izborom kojim se pokušavamo održavati u svijetu normi, no to nije sloboda izbora, već ograničenost unutar normi, straha od ismijavanja, osuđivanja . . . Svaki izbor koji se svodi na udovoljavanje okolini, koji se temelji na strahu, nije izbor, to je iluzija izbora.

Uvijek postoji iluzija izbora, da možemo birati što ćemo iskusiti, uraditi ...., no to nisu naši izbori..

Ako smo manipulirani, odnosno ako pod utjecajem manipulacija učinimo izbor, dali je taj izbor bio naš? Ako smo izabrali na temelju straha, bilo od ismijavanja, osuđivanja, izrugivanja, taj izbor nije bio naš, izbori koji se temelje na strahu su nametnuti izbori, pošto je strah koji je stvoren, stvoren u svrhu manipulacije, stvoren u svrhu utjecaja na naš izbor. Naši izbori su tuđi izbori, samo što smo manipulirani do te mjere da vjerujemo da su naši. Strah je ono što kontrolira naš izbor. Svaki naš izbor je manifestacija straha. Nitko svjesno ne bira sukobe, rat ...itd.

Da bi izbor postao naš istinski izbor, a ne tek iluzija izbora, moramo odbaciti strah. Strah od toga što će drugi reći ili misliti o nama, strah od izrugivanja, ismijavanja, strah od različitosti, strah od novog i nepoznatog, strah od ne ispunjavanja normi itd. Kada odbacimo strah, tek tada naš izbor postaje naš, tek se tada naš život nalazi u našim rukama. Odbacivanjem straha postajemo kreatori vlastite sudbine, odbacivanjem straha po prvi puta sami biramo vlastiti put. Odbacivanjem straha postajemo svjesni beskonačne mogućnosti izbora u kojem živim, mogućnost spoznaje da smo kreatori vlastite stvarnost, a ne tek njezine žrtve.

Štoviše, smatram da je strah, odnosno uzdizanje iznad strahova, svrha, glavna lekcija, cilj koji moram ispuniti u ovome životu. Strah je suprotnost ljubavi, ne možemo živjeti u strahu, ograničeni strahovima, (mržnja, krivnja, osuđivanje..) zatvoreni unutar normi i strahova od ne ispunjavanja istih, a da istovremeno živimo u razumijevanju, sreći, odnosno ljubavi. Strah je ono što ovu stvarnost održava nepodnošljivom, teškom, punu nerazumijevanju i sukoba. Odbacivanjem straha, činom izbora ne opterećenim strahom, naši izbori postaju prožeti razumijevanjem, srećom, odnosno ljubavlju koja je bila prekrivena, gušena strahom, i kao takvi, manifestiraju ljubav, manifestiraju stvarnost razumijevanja i sreće.

Tek kada odbacimo strah od toga što će drugi reći ili misliti o nama, strah od novog i nepoznatog, strah od ne ispunjavanja normi bilo nametnutih sustavom ili od strane društva, strah od različitosti, strah od ismijavanja, izrugivanja ........ tek tada izbor postaje naš istinski izbor, tek tada koračamo putem koji smo sami odabrali.

- 18:51 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve je stvar izbora. Bez truda, bez rada, bez posla, bez uštedevine i novca.
Samo izbor, ovog trenutka, izmedu straha i ljubavi

Broj posjeta

Website counter




Kontakt
info@2012-transformacijasvijesti.com


'Kad se lijepo upakirana gomila laži uspije prodati narodnim masama polako i sistematski tokom nekoliko tisuća godina - onda se istina smatra totalnom besmislicom, a onaj tko ju propovijeda - totalnim luđakom' - J. Dresden


Ne može se reći da civilizacija ne napreduje; ipak vas u svakom ratu ubiju na neki novi način.
Will Rogers


U koliko ste u životu 98% sretni a 2% nesretni, i u koliko se koncentrirate 100% na ovih 2%
vaš život će biti nesretan.A u koliko ste 98% u životu nesretni a 2% sretni i u koliko se 100%
koncetrirate na ovih 2% vaš život će biti sretan!



Evolucija svjesnog čovjeka:

Htio sam mlijeko, dobio sam svoju bočicu. Htio sam roditelje, dobio sam igračke. Htio sam učiti, dobio sam svjedodžbe. Htio sam posao, i dobio sam posao. Htio sam živjeti smisleno, dobio sam karijeru. Htio sam sreću, dobio sam novac. Htio sam istinu, dobio sam laž. Htio sam nadu, a živio sam u strahu. Htio sam živjeti... no životarim, ali, hvala Bogu, probudio sam se!


Kažu ljudi da je strah potreban da nas zaštiti,da se ne ozljedimo,nije strah to što nas štiti,već
ZNANJE,SVJESNOST.Ako smo svijesni opasnosti vatre,tad nečemo gurati ruku u nju.



'Pogledajte nas. Sve je izvrnuto, sve je naopako. Liječnici uništavaju zdravlje,
pravnici uništavaju pravdu, sveučilišta uništavaju znanje, vlade uništavaju slobodu,
glavni mediji uništavaju informacije, a religije uništavaju duhovnost.'
Zašto? Zato što je to njihov zadatak


Razum može zamijeniti gotovo svaki stupanj obrazovanja, ali obrazovanje ne može zamijeniti razum.


Tek kad naučimo voljeti i prihvačati sebe
moći čemo voljeti i prihvačati druge


Sreća nije u događajima. Ona ovisi o plimama i osekama uma


Mudar čovjek sam donosi odluke; budala prihvaća javno mnijenje


Budite zahvalni na onome što imate, jer ćete na kraju imati više.
Ako se usredotočite na ono što nem
ate, nikada n
ećete imati dovoljno



Uvijek njegujte ono što vas čini jedin