pelagra, proljev i delirij

petak, 16.12.2005.

ultimativni hit za stadion i sve

Evo, draga diPSo, sa paramparčadi i čuturicom. sexujalna feministička donekle:

planinarska pjesma

Ču-ču-ču-čuturica
čuva crte tvoga lica
ožednim putem do vrha brda
torba mi je teška ali bradavica tvrda

Daleko je do vrha brda
ali ne vraćam se nazad
dok ti pad ne smrska tijelo
u param-param-paramparčad

Go-go-go-gojzerice
žigom rese tvoje lice
krvav trag iz torbe kaplje
berem cvijeće, gedam čaplje

Još je malo do vrha brda
ali neću se nazad vraćat
dok ti pad ne smrska tijelo
u param-param-paramparčad

Ču-ču-ču-čuturica
čuva crte tvoga lica
otpijem gutljaj tvoga mesa
tvog nasjeckanog mrtvog tjelesa

Lakši je put brdom dolje
sa praznom torbom sve je bolje
još samo da se sjekire riješim
i ponovno se suncu smiješim


Jasna Legović Mjihovil Bek

- 14:14 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ambasador matador septikočento

  • duče the ninđa šaner

kupate se kroz ključanicu

duečento

  • duče piše se duce izgovara se Duče
    buok
    prepoznat ćete me po fecesu u zapućku
    ako me prepoznate, a vi mi namignite
    ja ne znam odmignut pa mi pokažite penis
    onda ću vas ja prepoznat