pelagra, proljev i delirij

utorak, 13.12.2005.

sveudilj super, još riečkih hitova!

Draga diPSo, ovo bi svakako trebao biti slijedeći riječki hit s kojime će se nesretne djevojke poistovjetiti, a ostali će se pitati: je li ovo pisao retardiran čovjek? Treći će, svakako, biti suzdržani jer je to najpametnije. Bolje se držati superiorno nego da ispadneš glup.
Ambasador Septikočento kaže: jebeš suzdržanost, evo novog riječkog hita. Ko Wham! samo bolje.

SUPER RIJEČKI HIT

Pokaži mi svoju kupaonicu
samo kroz ključanicu
reći ću ti da pod bademantelom
za tebe nosim vjenčanicu

ugasimo sva svjetla
da razvijemo film
držimo ga 12 sati
u stisnutoj šaci *(uuu kako Urban zar ne?? :))) ovo je bila digresija zato je nagnuto italik)

Lijepi snijeg sa suncem
Ubij mi glavu!
Ubij mi glavu!
Krhotine od mlijeka
za krvavu kavu!
za krvavu kravu!

Pokaži mi svoju kuhinju
samo kroz cjevovod
na usnama ćutim tvoj pod
za tobom mi gori jajovod

Lijepi snijeg sa suncem
Ubij mi glavu!
Ubij mi glavu!
Ako nemam tvoju kožu
režem svoju po šavu!
(gdje sam pala sa bicikla)
(misliš li da je prikla -dno
reći da pod bademantelom je hladno)

Poredajmo boce na zid
popijenog kozjega mlijeka
da se razlete u tisuće komada
ko tvoja koža meka!

Ako nemam tvoju kožu
nesretna ko ajvar u nosu
nesretna ko ajvar na nožu
ispuhujem u maramicu ajvar i krv
i glava mi je sama
ovo nije reklama
za maramice
kojima brišem svoje krvavo lice
(Violeta)

Draga DiPSo, imaš dopuštenje Ambasadora, da pljuješ po pjesmi ako ti se ne sviđa, te da je mijenjaš, seciraš i režeš kako god ti se svidi, pod uvjetom da postane još Veći Riječki Hit!
Ljubi te u tri točkice, Ambasador Matador Septikočento

- 12:15 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ambasador matador septikočento

  • duče the ninđa šaner

kupate se kroz ključanicu

duečento

  • duče piše se duce izgovara se Duče
    buok
    prepoznat ćete me po fecesu u zapućku
    ako me prepoznate, a vi mi namignite
    ja ne znam odmignut pa mi pokažite penis
    onda ću vas ja prepoznat