Fakin

05 travanj 2009

Image and video hosting by TinyPic
Poljubi me za rastanak dragi ljubavniče
na daskama tvoje svilene pozornice
da budem kao i sve ostale plesačice
s kojima si završavao sve svoje kazališne priče.
Odaje te svaki pokret da imaš posebnu esenciju
i sebe mi daješ kao injekciju adrenalina
izvrsno glumeći nestašnog fakina
ostavljajući za sobom sveopću dekadenciju.
Poljubi mi usne dok ne gledaju ljudi
udahni mi kapi životne metamorfoze
i smrt mi je mila od prekomjerne tvoje doze
stegni me na svoje muževne grudi.
Glumi još večeras nestašnog fakina
na ljetnoj pozornici mojeg života
neka te savlada moja nevina ljepota
i griješna linija mog tijela što neodoljivo je fina.
Poljubi me za rastanak dragi ljubavniče
na daskama tvoje svilene pozornice
vješto sakrij iza šešira i šminke svoje pravo lice
i zapamti zauvijek svaki trenutak ove naše tajne priče.

<< Arhiva >>