Mahnito

11 srpanj 2008

Image and video hosting by TinyPic
Mahnito ću urlati
na sve što nije po mom,
šamar ću opaliti
i bližnjemu svom.
Opravdanje imam
loša bioprognoza i fakin pe-em-es,
teško ću ikome da priznam
da je svemu kriv stvarnog života stres.
Mahnito ću vrištati
i lomiti kristalne vaze
mogu mi i ne moraju opraštati
jer me ionako iste osobe ne maze.
Opravdanje imam
manjak ljubavi i seksa,
na spavanje već dugo idem
bez toplog mlijeka i čokoladnog keksa.
Roba sa greškom,
veleposlanik Vraga sa gorkim smješkom,
sokol bez svog savršenog vida,
čovječanstvu sida.
Nekad sam bila obična statična,
mala sa cvikama,
previše taktična,
frajeri me nisu obasipali spikama.
Možda sam suvremeni Dorian Gray
savršeno cinična slika života,
brod koji neće pronaći svoj kej
i nikad izvučeni jackpot lotta.
Dijete već dugo nisam
i zato ću mahnito urlati,
pomahnitalo divljati,
mirno usnuti.

<< Arhiva >>