.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
  listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Opis bloga

Jednostavno sve i svašta

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 17.10.2007.

Sutra će biti opako!!!!!

yesyesyesDobar naslov a????
sigurno se pitate zakaj:ovako:
Sutra se nađemo ispred škole i idemo u ...
park...te se jedna cura (koja uopče nije u njega)
se ide zbariti da dokaže da ima muda (ne mislim na jaja)
Ludo aaaa?
(on je nju pito) (nije ona tolko očajna)
Image Hosted by ImageShack.us

PS:slike idu sutra



- 15:10 - Comment To Me... (43) - Print... - #


utorak, 16.10.2007.

Zbogom....zauvijek


Tose proeski..R.I.P...stvarno je imao..super pjesme..pre dobre..istinite..jos sam u soku i nemrem vjerovat da je poginuo..u jebenoj nesreci ..navodno su rekli..da je vozac zaspao kad je vozio..cesta Zagreb-Lipovac..jos jednom..tose je imao predobre pjesme..i bio je na vrhovima top ljestica sa svojim predivnim pjesmama..R.I.P...
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

- 20:52 - Comment To Me... (6) - Print... - #


NAGRADA!!!!! I NATJEČAJ

Bokek evo mene opet....
Malo sam gledala po blogicima i skoro na svim blogovima ima
neka nagrada....pa tako evo i nagrade na mom blogu...
no evo vam par naputka kako doci do nagrade
1: Pošalji te mi na moj mail (lana_habjanec@yahoo.com) ili (lana_habjanec@hotmail.com)
sto je ujedno i moj msn....Sliku vašeg kućnog ljubimca u slatkim i ludim pozama....Nadam se da će te se javiti u velkom broju.....
2: Ostavite ime svoga bloga na mom mailu...jer slijedi nagrada
3: 50 komentara na vašem blogu....
4: Natječaj za nagradu se zatvara 26.10.07 (ne primam nadogradbe)
Evo par primjera:
moj peso:
Image Hosted by ImageShack.us

i moj hrčak:
Image Hosted by ImageShack.us

- 17:21 - Comment To Me... (3) - Print... - #


ponedjeljak, 15.10.2007.

Opet novi...

Bok....kao vijerna blogerica...napravila novi blog...
Sta reci osim dobro se zabavite i puno mi komentirajte
fakat please.....

- 17:16 - Comment To Me... (7) - Print... - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.