G!rŁ$ @r€ th€ ߀$t...!??

petak, 14.07.2006.

...Da stavim naslov il ne?...ma necu ipak...

Ej....evo da i ja napišem novi post...vidim da je to neka fora...pa ono.... xD neda mi se prebacivat slike sa digitalca...mozda kasnije prebacim...uh...kak mi je dosadno...svi na kopici...a tam isto...onak bude dobro..al neda mi se pjeske ic svaki dan po pol sata...to je dosadno...bolje meni doma....jooooooj...neam sta radit....kontam si da ovo niko i ne posjecuje...pa cu ja valjd obrisat ovaj blog...mal mi je dosadio...nis pametno ne mos dobit s ovim...kontam si....i tak u zadnje vrijeme niko ni komentare ne piše...a kad se sjetim onih 1489 komentara na jedan moj post...isse.... a sad...tu jedva navučemo 30 komentara...tak da nea smisla...aj ljudi uzivajte...cmoxx....


14.07.2006. u 14:51 • 36 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...oP!$ ߣoG@...

Malo o curkama koje prave blog:

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Mia Grgurić (Grgurićka, Mya)
Ma...što reći? Eo...kažu da imam 16 godina..al ko zna? Ništ vam to nije sigurno... Slušam sama sebe...i ostale kad pričaju....ponekad Hip Hop i komercijalu...u zadnje vrijeme Techno.. U biti...idem van...ono....Posh (propo jeee) i Sound (gdje jos ima ljudi...)...Ugl..Tvrđazujo De ne znam sta jos... Volim sve i svašta... iiii kera volimm (malog cakanog cuceka)... Eeee...volim ic u Zimsku... neki ce znat i zašto...kiss yes... Volim bit sama doma...opet isto ko za Zimsku thumbup I tak....ugl...postove pisem kad sam tuzna yes hehehe... Navijam za najbolji klub na svijetu........zna se koji.......DINAMOnaravno! i tako...... kiss .....Moj MSN: mia_15_girl@hotmail.com



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Tanja Slijepčević („Antitjelesnjara“, „Ateistava Tanja“- ove joj je nadimke Mia dala...)
Tanjica je jedna vrlo sweet person!Obožava Harry Pottera i Gospodara, o čemu vrlo često priča s Flokijem.. Slični su si oni..Ima 15 godina i slobodna je, iako mnogi pričaju da je s Alenom,al mi znamo da je to sam šala!=) Obožava naše razredne debate i uvijek će reć svoje mišljenje! Po našem sudu, Tanja je jedna vrlo jednostavna i opuštena cura!


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Sara Klibert (Klitić, SARS, Kilbert...)
Sara je „mlado meso“..hahah.. Ima 15 godina, ( 2.1.).Ona je vrlo, vrlo opuštena cura i „jaaakooo mari za svoje ocjene“!Mnogi govore da je razmažena što uopće nije istina!Ovo polugodište je imala, vjerovatno, više izostanaka nego Tina, koju je vrlo teško preći..Stalno govori kak će se prebacit u drugu školu, al ne damo mi našu Saru!!Jedan od najjačih bisera joj je da je miš vanjska memorija!


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Tihana Petrović (jedan od najjboljih nadimaka:TIBA)
Tibica je jedna luda cura s vrlo smješnim izjavama i baš zato je mi obožavamo!Uvijek je nasmijana i spremna za sprdačinu! Ima 16 godina i slobodna je! Ima neke sličnosti s Hemingwayem (što je i sama izjavila); pisala je za školski list i voli cugat..=)


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Tamara Červenjak (Tamy, Matara, Červenjakuša, Tamika, Červenka..)
Naša Tamy je jedna od otkačenijih cura u razredu.. mala Tamy ima 14 godina (dijete drago, pa sta ti radis budna u ovo doba??)....(sad imam 15!!15!!!!!...16.1.) hmm.. ma uvijek za zezanciju, zaaa markiranje (al u Mc' Donalds) i, najbitnije: slobodna je... paa dečki, šta čekate?




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Eeeej..pa mi smo recimo 5 cura iz 1a razreda kojima je ova ideja za blog pala na pamet pod satom glazbenog... tak da možete mislit kako se zabavljamo u školi ??!


myspace

images for blogs











MMagical
IIrresistible
AAdventurous



TTimeless
AAmorous
MMesmerizing
AAccurate
RRevolutionary
AAwesome



TTemperamental
IIntense
HHandsome
AArty
NNew
AAwkward



TTame
AAltruistic
NNoisy
JJoyous
AArty



SSquare
AAwesome
RRich
AAmazing